AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:33 #1 Skrevet torsdag kl. 19:33 Jeg tenker da på kjøkkenredskaper. Som er i teflon og plast. Pluss kjeler og panner i teflon. Har dere kvittet dere med all plast? Anonymkode: 32797...c3c
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:14 #2 Skrevet torsdag kl. 20:14 Nope, men kaster plastredskaper etterhvert som de smelter eller blir porøs og teflonpanner når det blir ripe/merke i dem. Anonymkode: 90985...82d 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:57 #3 Skrevet torsdag kl. 20:57 Kastet all svart plast og teflon, ja. Trenger ikke den dritten i maten vår… Anonymkode: 98c7d...09c
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Kaster ingenting, kan brukes til andre ting som ikke er mat. Kaster alle så ender det jo der det ikke skal,i søpla. Garantert at mange bare slenger det i rest! Anonymkode: db6de...dfd
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden Vær snill, vær spesielt oppmerksomme for angstdrevet-markedsføring. Det har blomstret helt opp nå. Når det er sant, joda, helt greit å bli kvitt gamle, kjasne og porøse plastredskaper, og gamle oppskrapte telfoltekepaner. Samtidig, vær oppmerksomme på at det selges mer jobb til dere!! Teflonstekepane og skjærebrett i plast kan vaskes i oppvaskmaskin, jernpanne må vaskes for hånd, treredskaper og brett tåler ikke vask og må rengjøres svært nøye, da bakterier setter seg i trefiber. Bakterier lever ikke på plast. Så nei, jeg blir ihvertfall ikke kvitt noe. Jeg ser også ned på de som gjør det, men ikke på en måte "dumme", men heller "stakkars flinke pike, du må være svært angsfull og usikker". Anonymkode: e077f...7b8 3
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kastet all svart plast og teflon, ja. Trenger ikke den dritten i maten vår… Anonymkode: 98c7d...09c Så smart du er. Og hvor tror du det ender?🙄 Anonymkode: 4e430...c8f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå