Mandagsbarn74 Skrevet torsdag kl. 18:41 #1 Skrevet torsdag kl. 18:41 Jeg fant endelig drømmejakken min på Finn. Den selges ikke lengre u butikk og jeg var så glad. når jeg kommer hjem så kjenne jeg at det er en eim av røyklukt i den. Hva kan jeg bruke for å fikse dette?
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:45 #2 Skrevet torsdag kl. 18:45 Vask den med vann, og litt edikk og sitron Anonymkode: f47b1...af8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:49 #3 Skrevet torsdag kl. 18:49 Mandagsbarn74 skrev (7 minutter siden): Jeg fant endelig drømmejakken min på Finn. Den selges ikke lengre u butikk og jeg var så glad. når jeg kommer hjem så kjenne jeg at det er en eim av røyklukt i den. Hva kan jeg bruke for å fikse dette? Hva sier merkelappen i jakka om hvordan den kan vaskes? Anonymkode: 267dd...db5 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:45 #4 Skrevet torsdag kl. 19:45 Hadde først prøvd å vaske den. Hvis det fremdeles er røyklukt: Heng den ut til lufting. Anonymkode: 926ef...76c
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:47 #5 Skrevet torsdag kl. 19:47 Vask med eddik. Du må fjerne lukten, nytter ikke skjule den. Vask og luft. Anonymkode: 2e0b2...7bf
tankebobla Skrevet torsdag kl. 20:03 #6 Skrevet torsdag kl. 20:03 Glemte å skrive det men dette er en jakke som er i skinn, så den kan ikke vaskes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå