AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:55 #1 Skrevet torsdag kl. 17:55 Eller, heter det egentlig det? Etter å ha sett på en reklame for slike, popper det selvsagt stadig opp reklame i ettertid. Og jeg har fått så lyst på en! Er det noen her som har prøvd? Tenker hovedsaklig ift å finne god sovestilling om natta, men også til "kos" som film i sofaen, lesing osv.. Det er også utrolig stor prisforskjell alt etter nettsted.. Ser at Rusta har til 299, men hvilken kvalitet er det da?🙈 Samtidig ønsker jeg ikke å bruke over tusen kroner hvis det ikke er noe å ha😉 Anonymkode: 1c380...266 1
AnonymBruker Skrevet i går, 03:50 #2 Skrevet i går, 03:50 Jeg ønsker meg den kroppsputen som dukker opp på facebook til jul, så kan eventuelt oppdatere hvis jeg får den(hvis ikke kjøper jeg den selv)😅. Har hatt en fra Rusta i mange år nå, og har sånn sett vært fornøyd. Den er ganske pistrete nå da, i tillegg til er den jeg ønsker meg litt lengre enn den jeg har fra rusta. Anonymkode: 370b5...757
AnonymBruker Skrevet i går, 04:39 #3 Skrevet i går, 04:39 Jeg har den fra Rusta, funker bra! Bruker den mest om natta til å ha mellom knærne, men har også brukt den i sofaen Anonymkode: ecf0d...513
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden Sjekk ut BBHugme. Populær blant gravide. Kan nok ikke sammenlignes med noe fra Rusta… Anonymkode: 96fc6...695
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå