AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #21 Skrevet 13 timer siden Jeg liker helt klart Anne best Anonymkode: 51cc0...bbb 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #22 Skrevet 13 timer siden Nanna er finere 😅. Anna er ekstremt vanlig nå for tiden og Anne er litt kjedelig. Anonymkode: b79f2...f63
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #23 Skrevet 13 timer siden Rødvinsfilosofen skrev (1 time siden): Til små barn synes jeg at Anna høres veldig søtt ut. Men siden man stort sett skal leve livet sitt som voksen kvinne så synes jeg Anne kanskje passer bedre? Og jeg kjenner bare en godt voksen dame som heter Anna😅 Anonymkode: c8248...05a
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #24 Skrevet 13 timer siden Rødvinsfilosofen skrev (1 time siden): Det tviler jeg ikke på. Det er vel også et veldig vanlig svensk navn. Men jeg tror det er lurt å tenke langsiktig når det gjelder valg av navn. Trekker på smilebåndet når jeg treffer menn i tyveårene som heter Max-Milian, Timian, Amadeus, osv. Veldig nusselige baby-navn. Litt kleint å signere med i formelle e-poster. 🤭 Mer kleint å synes sånt er kleint. Anonymkode: c8248...05a
Rødvinsfilosofen Skrevet 13 timer siden #25 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mer kleint å synes sånt er kleint. Anonymkode: c8248...05a Ja, ok 👌🙂
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #26 Skrevet 12 timer siden Jeg heter Anne. Og ble oppkalt etter min tippbestemor som het Anna. Så for meg klinger Anna som noe mer "eldre" enn Anne. Men er født på slutten av 70-tallet, da, så er nok avleggs uansett. Anonymkode: 5e066...ded 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #27 Skrevet 12 timer siden Er født i 72, og Anna var like gammeldagse som Emma, Olga og Klara (og Selma og Hanna. Helga). Hvis noen under 70 het Anna, Kristina eller Johanna var de svenske. Anne, Siri, Elin og Hanne var pene, populære og moderne navn. Det var utrolig sært da Jahn Teigen og Anita Skogrand kalte datteren sin for Sara, det var gammeltestamentlig. Så jeg vil slå et slag for Anne. Anonymkode: 1b6ec...fac 4
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #28 Skrevet 12 timer siden Jeg synes Anna er finest. Anonymkode: 414da...caf
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #29 Skrevet 12 timer siden Rødvinsfilosofen skrev (1 time siden): Men jeg tror det er lurt å tenke langsiktig når det gjelder valg av navn. Trekker på smilebåndet når jeg treffer menn i tyveårene som heter Max-Milian, Timian, Amadeus, osv. Veldig nusselige baby-navn. Litt kleint å signere med i formelle e-poster. 🤭 Joda, men de navnene kan jo ikke sammenlignes med det urtradisjonelle Anna. Anonymkode: 6fb81...8b1 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #30 Skrevet 12 timer siden Anna er en ung kvinne. Anne er en eldre dame. Anonymkode: c28a4...325
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #31 Skrevet 12 timer siden Anne på landet pissa i spannet, spannet var for lite, Anne måtte drite. Anonymkode: f7e43...29c 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #32 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Anna er en ung kvinne. Anne er en eldre dame. Anonymkode: c28a4...325 Og vi som er over 50 tenker motsatt:) Anonymkode: 1b6ec...fac 4 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #34 Skrevet 12 timer siden Syns Anne er fint i dobbeltnavn faktisk… Anonymkode: 2249e...52b 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #35 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og vi som er over 50 tenker motsatt:) Anonymkode: 1b6ec...fac Ja det ligger nok noe der, hva de gamle damene het da vi var unge Søkte litt for moro skyld og ser feks at i 1910 var Anna på navnetoppen og Anne nr. 26, mens i 1940 var det nesten motsatt, Anne på topp og Anna nr. 28. Anonymkode: 6fb81...8b1 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #37 Skrevet 12 timer siden Rødvinsfilosofen skrev (1 time siden): Tror Anne må være det vanligste fornavnet til et dobbeltnavn? 🤭 Tror ikke jeg vet om noen som kun heter Anne. Samme tenker jeg. Hvor mange av de som fikk navnet Anne i 2024 hadde det som eneste fornavn? Det er fint sammen med et annet fornavn. Alene kan det bli litt tamt Anonymkode: 9dc3a...725
Rødvinsfilosofen Skrevet 11 timer siden #38 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Anna er en ung kvinne. Anne er en eldre dame. Anonymkode: c28a4...325 Føler Anna er ei lita jente 👧 eller ei gammel dame 👵 Alle har vel hørt om ei tante Anna 🤭 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #39 Skrevet 11 timer siden Synes begge er fryktelige kjedelige. Generiske navn uten noe personlighet eller dybde. Anonymkode: 0fdea...9b3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå