AnonymBruker Skrevet i går, 17:15 #1 Skrevet i går, 17:15 Dere som har erfaring med tantrisk massasje, er lingam eller yoni massasje en del av seansen? Vurderer en 2 til 3 timers tantrisk massasje som egenbelønning etter en ekstremt travel periode på jobb. Fin å høre andres erfaringer med tantra. Anonymkode: b176a...4f4
AnonymBruker Skrevet i går, 17:18 #2 Skrevet i går, 17:18 Ah... Så det er greit å kjøpe sex så lenge man kaller det tantrisk massasje? Men er det thai er det galt? Anonymkode: 64936...12f 3 3
AnonymBruker Skrevet i går, 17:41 #3 Skrevet i går, 17:41 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Dere som har erfaring med tantrisk massasje, er lingam eller yoni massasje en del av seansen? Vurderer en 2 til 3 timers tantrisk massasje som egenbelønning etter en ekstremt travel periode på jobb. Fin å høre andres erfaringer med tantra. Anonymkode: b176a...4f4 Det er kjøp av seksuelle tjenester uansett hvor «travel» du har vært. Skulle likt en mann spørre om det var «happy ending» inkludert i thai-massasje Anonymkode: a2e4e...97b 5 2
AnonymBruker Skrevet i går, 17:44 #4 Skrevet i går, 17:44 Det er ulovlig. Og utrolig ekkelt… Anonymkode: 884a7...e3f 6
AnonymBruker Skrevet i går, 17:59 #5 Skrevet i går, 17:59 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er ulovlig. Og utrolig ekkelt… Anonymkode: 884a7...e3f Men deilig 🫣 Anonymkode: 38563...ddb 1
AnonymBruker Skrevet i går, 18:02 #6 Skrevet i går, 18:02 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men deilig 🫣 Anonymkode: 38563...ddb men fremdeles ulovlig. Regner med du ikke har noe i mot at en man får happy ending etter sin massasje da. Begge deler er nøyaktig like ulovlig. Og begge er menneskehandel. Er sexkjøp uansett hvordan du ser på det. Anonymkode: 64936...12f 3
AnonymBruker Skrevet i går, 18:02 #7 Skrevet i går, 18:02 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er ulovlig. Og utrolig ekkelt… Anonymkode: 884a7...e3f Er tantrisk massasje ulovlig? Hvordor er det ganske mange som driver med det da? Anonymkode: b176a...4f4
AllahBallah Skrevet i går, 18:06 #8 Skrevet i går, 18:06 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er tantrisk massasje ulovlig? Hvordor er det ganske mange som driver med det da? Anonymkode: b176a...4f4 Er vel 100% lovlig helt til den som masserer begynner massere kjønnsorgan, vil jeg tro? Da blir det jo en seksuell tjeneste. 4
AnonymBruker Skrevet i går, 18:06 #9 Skrevet i går, 18:06 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er tantrisk massasje ulovlig? Hvordor er det ganske mange som driver med det da? Anonymkode: b176a...4f4 Tantrisk massasje er en massasje som skal gi orgasme, ergo sexkjøp som er ulovlig. Men er lov å selge sex, bare ikke kjøpe det. Og siden tantrisk massasje er retta mot damer, og ikke men er det vist ikke så farlig med sexkjøp. Hadde det retta seg mot mannfolk hadde VG, Nettavisen og NRK skrevet sak på sak på sak om det. Så den som utfører gjør ikke noe ulovlig. Men den som betaler derimot, dem driver med sexkjøp. Anonymkode: 64936...12f
Hunmedham Skrevet i går, 18:07 #10 Skrevet i går, 18:07 Søk på forumet. Flere tråder som svarer på dette. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 18:13 #11 Skrevet i går, 18:13 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tantrisk massasje er en massasje som skal gi orgasme, ergo sexkjøp som er ulovlig. Men er lov å selge sex, bare ikke kjøpe det. Og siden tantrisk massasje er retta mot damer, og ikke men er det vist ikke så farlig med sexkjøp. Hadde det retta seg mot mannfolk hadde VG, Nettavisen og NRK skrevet sak på sak på sak om det. Så den som utfører gjør ikke noe ulovlig. Men den som betaler derimot, dem driver med sexkjøp. Anonymkode: 64936...12f Mye rare påstander der. Tantrisk massasje er for begge kjønn. Anonymkode: b176a...4f4 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #12 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er tantrisk massasje ulovlig? Hvordor er det ganske mange som driver med det da? Anonymkode: b176a...4f4 Tja, hva er forskjellen her sånn egentlig ? Anonymkode: a2e4e...97b 1
Vegar Beideren Skrevet 21 timer siden #13 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ulovlig. Og utrolig ekkelt… Anonymkode: 884a7...e3f Er ulovlig ja, me det er jo absolutt ikke noe ekkelt ved det.
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men deilig 🫣 Anonymkode: 38563...ddb Helt oppriktig spørsmål: Jeg skjønner ikke hvordan dette kan være deilig. Jeg syns sex og seksuelle settinger bare er deilig dersom han jeg er sammen med tenner på meg. Men de som utfører disse tjenestene tenner jo sjelden på kundene sine, og syns sikkert t.o.m det kan være ekkelt å utføre disse tjenestene (og du vil aldri vite hva massøren tenker om deg, om hun syns det er ekkelt eller ikke å utføre disse tjenestene på det). Så hvordan klarer du å syns dette da er deilig? Anonymkode: 005d0...be0 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Helt oppriktig spørsmål: Jeg skjønner ikke hvordan dette kan være deilig. Jeg syns sex og seksuelle settinger bare er deilig dersom han jeg er sammen med tenner på meg. Men de som utfører disse tjenestene tenner jo sjelden på kundene sine, og syns sikkert t.o.m det kan være ekkelt å utføre disse tjenestene (og du vil aldri vite hva massøren tenker om deg, om hun syns det er ekkelt eller ikke å utføre disse tjenestene på det). Så hvordan klarer du å syns dette da er deilig? Anonymkode: 005d0...be0 Kjempedeilig 🧌 Anonymkode: 38563...ddb
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Skrevet 14 timer siden Nå kan jo mange typer massasje løse opp spenninger og dermed gjøre kroppen mer sensuell, men det du spør om nå er vel om du får kjøpt seksuell utløsning som jo som vi vet ikke er ulovlig å selge, men ulovlig å kjøpe. Anonymkode: 84c33...c5e 1
Bamseklemmer Skrevet 12 timer siden #17 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er ulovlig. Og utrolig ekkelt… Anonymkode: 884a7...e3f Han trenger ikke nødvendigvis å betale, de kan bli enige om en gave. Det er ikke ulovlig å gi gaver.. Hun kan også skrive ei kvittering, der det kun står massasje. Det er heller ikke ulovlig.. De kan ferskes der spruten går i taket.. men det er heller ikke ulovlig.. Neida.. det som er ulovlig er svartarbeid og unndragelse av skatt og moms🫠 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #18 Skrevet 11 timer siden Vær klar over at "tantramassasje" kan være så mangt. Det ene ytterpunktet er den "filosofiske" varianten, der seksualitet og nærhet ikke er "sex" og det heller ikke er fokus på utløsning. Snarere tvert imot. Denne varianten ser på orgasme som noe å unngå, siden den tømmer kroppen for energi. En energi som skal bygges og deretter beholdes i kroppen. Det andre ytterpunktet misbruker tantra-begrepet og bruker det som skalkeskjul, mens det man egentlig driver med er seksuell kroppsmassasje og onani. Noen ganger også prostitusjon i form av samleie som ekstratilbud. Mellom disse ytterpunktene finnes alle mulige varianter. De mest kjente er kommersielle erotiske massasjetilbydere, der oralsex eller samleie er strengt forbudt, men som ellers handler om ganske god regulær massasje utført av naken massør, der bruk av bryster og rumpe er vanlig og med berøring av kjønnsorganene. Fellesdusj mulig. Avslutning med penismassasje (eventuelt vagina) med orgasme som mål. Ikke alt av dette er trafficking. Noen driver selvstendig og har gått på omfattende kurs. De største, gjerne tsjekkiske tilbyderne, driver ofte regulære, store institutter i Praha, som etablerer avleggere i Norge. Massørene ambulerer. Noen jobber med dette i flere år og er gjengangere i Norge (noen har til og med flyttet hit), andre arbeider deltid ved siden av studier. Selvsagt er det jo sånn, at noen gjør det i mangel av noe annet. Fordi de må, for å ha en inntekt, men uten at det betyr at de gjør det fordi de er presset eller tvunget, av mafia eller rus. Inntrykket mitt er at politiet slår ned på menneskesmugling, ulovlig arbeid og tvang/misbruk, men dette er også miljøer som legger til rette for regulært sexsalg. Der tilbudene er uten regulær sex og gir inntrykk av å være mer "i orden" mht. drift og åpenhet, er vurderingen at dette er "mer greit". Hva den enkelte tenker og velger, blir en individuell sak. Men jeg tror man bør være klar over hvordan dette spekteret ser ut, og holde seg godt inn mot det "renere" hjørnet dersom man vil prøve. De som kritiserer dette, bør også være klar over nyansene. Thai-massasje har ingenting med tantra å gjøre. De (få) seriøse driver tradisjonell thaimassasje og har ingen erotiske elementer. De andre etablissementene er som oftest småbordeller eller runkefabrikker der kvinnene knapt kan massere og blir sure hvis man ikke vil ha "ekstra". Anonymkode: daa2e...4e6 2
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #19 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Thai-massasje har ingenting med tantra å gjøre. De (få) seriøse driver tradisjonell thaimassasje og har ingen erotiske elementer. De andre etablissementene er som oftest småbordeller eller runkefabrikker der kvinnene knapt kan massere og blir sure hvis man ikke vil ha "ekstra". Anonymkode: daa2e...4e6 Akkurat som alle disse Tantrastudioene som driver med kroppsmassasje av naken massør, bruk av bryster, rumpe og berøring av kjønnsorganer - med happy ending, spesielt for kvinner. Dobbelmoral, hykleri. Salg av seksuelle tjenester er salg av seksuelle tjenester. Naken brystmassasje er seksuelle tjenester. Runking og fingring er også det, uansett hva du kaller det. Thai massasje og tantramassasje, med eller uten happy ending er samme sak bortsett i fra at tantra er enda mer seskualisert. Anonymkode: a2e4e...97b 2 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #20 Skrevet 9 timer siden Jeg får tantra massasje av kjæresten min som kan kunsten og hun er Østens dame som kan kunsten. Det kan pågå i timesvis og ender til slutt med orgasme som er utenomjordisk proposjoner. Har opplevd orgasmer som varer opptil 30 minutter Anonymkode: fb48f...198 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå