AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Speilet (sidespeil) på min Opel ampera, 2012 er ødelagt. Det er visst ikke mulig å få tak i nytt speil, fordi det er sluttet å produsere. Viser seg også umulig å få tak i brukt. Hva skjer da? Må vi vrake bilen fordi det ikke finnes et sidespeil å få tak i? Anonymkode: ca0e2...17f
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Hør med Bilopphøggers. Anonymkode: 1ec27...c18
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Først var jeg hos et bilverksted som henter ut brukte deler. De fant ingen speil, lette til og med internasjonalt. Dro deretter til et merkeverksted, men her fikk jeg altså beskjed om at nye deler ikke selges… TS Anonymkode: ca0e2...17f
Slarti Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Brukte bildeler på nett | Billige bruktbildeler på Autoparts24 Prøv den. Der har jeg hatt hell med å finne deler. Alternativt prøv å finn speil til Chevy Bolt fra Nordamerika. Det er i utgangspunktet samme bil. Spør Opel om dem i det minste har et delenummer. Med delenummer kan du søke opp på for eks ebay. Mange modeller hadde samme speil, med forskjellig delenummer. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå