Gå til innhold

Moralsk/emosjonelt dilemma i familie

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ts her. Ja, det er nesten litt sånn jeg tenker også... Men samtidig vet jeg at hun sikkert nok er i en livskrise og da kan man jo finne på rare ting. Men hun har som jeg tidlegare skrev gjort lignende opp gjennom årene, men hun har aldri sagt at jeg ikke skal si det til far. Det lå kanskje i temaet likevel denne gangen. Men ja, jeg har nok opptrådt som en terapeut for henne (har faktisk utdanning som det også) og hun har faktisk tidligere sagt at jeg er som hennes private psykolog, noe jeg den gangen syns var en veldig rar ting å si. Jeg har prøvd å tatt avstand når hun senere har ymtet frempå med lignende tema, men denne gangen ble det ikke sånn. Jeg har et behov for å hjelpe, og det medfører selfølgelig kinkige situasjoner iblant. Men jeg skulle nok ønske i denne situasjonen at hun hadde tatt mer ansvar. 

Anonymkode: 4983f...745

Jeg sitter meg sterkt inntrykk av at hun manipulerer og bruker deg. Ikke ved din far ryggen.

Anonymkode: f9e79...fa8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg sitter meg sterkt inntrykk av at hun manipulerer og bruker deg. Ikke ved din far ryggen.

Anonymkode: f9e79...fa8

Ts her. Tusen takk, jeg har også fått en snikende følelse av det. Jeg vil samtidig gi henne muligheten til å snakke med han før jeg gjør det.

Anonymkode: 4983f...745

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

hun og far krangler mye, at de skriker og kjefter på hverandre og at de begge har sagt i affekt at de vil skilles og flytte fra den andre.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men nå kjenner jeg at det gnager og at pappa burde vite hvor hun står i dette

Jeg tenker at han allerede vet hvor hun står i dette. Det høres ikke ut som at det er noen hemmelighet for noen i familien.  
Jeg synes ikke du behøver å bli innblandet i deres samliv. De tar begge et valg om å bli.   
Hvis noen av dem tar opp temaet med deg igjen så sett en grense og si at du ikke ønsker å bli innblandet. 

Anonymkode: fda80...4b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør ingenting.

Det spiller ingen rolle hva hun har sagt til deg. De har sitt eget forhold. Han har vært like mye til stede i deres krangler. Enten løser de det, eller ikke.

Anonymkode: 86bca...2b4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...