Festløve Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Hvis en mann kjøper sex av en jente som selger sex ved siden av studiene, ikke fordi hun liker det. Men fordi hun ser seg nøtt til det for å få inn ekstra med penger ved siden av studiene, er det ikke da bare for drøyt hvis hun politianmelder en mann for å ha kjøpt sex med henne, når hun har valgt det selv? Det henger vell ikke helt på greip, gjør det vell, når hun selv har valgt å selge kroppen sin?
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Festløve skrev (3 minutter siden): Hvis en mann kjøper sex av en jente som selger sex ved siden av studiene, ikke fordi hun liker det. Men fordi hun ser seg nøtt til det for å få inn ekstra med penger ved siden av studiene, er det ikke da bare for drøyt hvis hun politianmelder en mann for å ha kjøpt sex med henne, når hun har valgt det selv? Det henger vell ikke helt på greip, gjør det vell, når hun selv har valgt å selge kroppen sin? Det er slik loven er laget. For at all disse «stakkars kvinnene» ikke ska bli misbrukt. Gad se den samme loven anvendt mot disse kvinnene som kjøper seksuelle tjenester à la tantrisk massasje med yoni. Anonymkode: 07ac7...648 1 2
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden Jeg leste tittelen som sexkjøp review.. 😅 Slik loven er lagt opp, så er jo det mulig. Kvinner løper visse risikoer ved sexsalg, og menn løper andre risikoer ved sexkjøp. Anonymkode: 111d4...f81 8
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden Kjøp av sex er ulovlig. Å selge sex er ikke ulovlig. Anonymkode: 15d63...9f3 3
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden Vel, det har hun all anledning til å gjøre. Er det «for drøyt»? Egentlig ikke, han har gjort noe galt, det er innafor å anmelde. Men det er jo jævlig dumt om hun vil fortsette å tjene penger på den måten, hun skremmer jo vekk kundene sine. Anonymkode: c1567...c44 2
Blueblizz Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden Nei, synes ikke det. Men det skal vel litt til å bevise noe sånn? Hvis ikke kjøper har lagt igjen tonnevis med digitale spor. 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg leste tittelen som sexkjøp review.. 😅 Slik loven er lagt opp, så er jo det mulig. Kvinner løper visse risikoer ved sexsalg, og menn løper andre risikoer ved sexkjøp. Anonymkode: 111d4...f81 Jeg også 😂 Synes det er helt rimelig jeg. De som kjøper sex vet hva de går til. Anonymkode: f0177...012 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Skrevet 16 timer siden Festløve skrev (21 minutter siden): Hvis en mann kjøper sex av en jente som selger sex ved siden av studiene, ikke fordi hun liker det. Men fordi hun ser seg nøtt til det for å få inn ekstra med penger ved siden av studiene, er det ikke da bare for drøyt hvis hun politianmelder en mann for å ha kjøpt sex med henne, når hun har valgt det selv? Hva skal hun oppnå med dette? Få det offentlig for all evighet at hun er/var hore? Anonymkode: dd9ac...dc3 1
AdonisFFM Skrevet 15 timer siden #9 Skrevet 15 timer siden Det er nok mange som risikerer å bli utpressing her om de ikke bruker (det øvre) hodet, iallfall under forberedelser. Det jeg har inntrykk er at de dommer som kommer utifra dette er HOVEDSAKELIG menn som ikke vil kjempe saken og "tilstår". Så lenge en ikke sier et ord blir dette vanskelig å få på seg.
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Skrevet 15 timer siden Er dette en konkret sak? I så fall vil jeg høre mer kontekst. Jeg kan ikke se for meg at hun anmelder en kunde, medmindre han har vært ufin, eller snytt henne for penger. F.eks en voldtektsanklage vil nok være mer belastende for anmelder. Anonymkode: 0d4b6...01c 1 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Er dette en konkret sak? I så fall vil jeg høre mer kontekst. Jeg kan ikke se for meg at hun anmelder en kunde, medmindre han har vært ufin, eller snytt henne for penger. F.eks en voldtektsanklage vil nok være mer belastende for anmelder. Anonymkode: 0d4b6...01c Det belyser vel strengt tatt hvor merkelig denne loven er. Anonymkode: 07ac7...648 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Skrevet 10 timer siden Dette kan jo minne meg om atferd jeg har sett på naturdokumentarer. Dette er hvor hunnkneleren lokker hannen med sex, for så å spise hannen etterpå. Anonymkode: bc696...35b 1
petterm Skrevet 9 timer siden #13 Skrevet 9 timer siden Festløve skrev (7 timer siden): Hvis en mann kjøper sex av en jente som selger sex ved siden av studiene, ikke fordi hun liker det. Men fordi hun ser seg nøtt til det for å få inn ekstra med penger ved siden av studiene, er det ikke da bare for drøyt hvis hun politianmelder en mann for å ha kjøpt sex med henne, når hun har valgt det selv? Det henger vell ikke helt på greip, gjør det vell, når hun selv har valgt å selge kroppen sin? Det er et fritt land. Hvis hun ønsker å anmelde så kan hun det. Det vil selvsagt være spørsmål om bevis og spørsmål om politiet har ressurser til å etterforske. Det blir selvfølgelig en litt spesiell hvis hun har solgt sex for deretter å anmelde. Hvis han avviser å ha betalt henne så kan det bli en utfordring.
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Skrevet 9 timer siden Dette blir jo som om en narkolanger skal anmelde en av de som har kjøpt av han. Rimelig spesielt spør du meg. Anonymkode: 08059...049 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Skrevet 6 timer siden Festløve skrev (10 timer siden): Hvis en mann kjøper sex av en jente som selger sex ved siden av studiene, ikke fordi hun liker det. Men fordi hun ser seg nøtt til det for å få inn ekstra med penger ved siden av studiene, er det ikke da bare for drøyt hvis hun politianmelder en mann for å ha kjøpt sex med henne, når hun har valgt det selv? Det henger vell ikke helt på greip, gjør det vell, når hun selv har valgt å selge kroppen sin? Du / mannen er den som har gjort noe ulovlig. Neste gang er det lurt å: ikke kjøpe sex la sexarbeidere være i fred Tipper at hun har anmeldt av en grunn ✌️ Anonymkode: f6f8b...f57
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg leste tittelen som sexkjøp review.. 😅 Anonymkode: 111d4...f81 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg også 😂 Anonymkode: f0177...012 Me three!😂 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette kan jo minne meg om atferd jeg har sett på naturdokumentarer. Dette er hvor hunnkneleren lokker hannen med sex, for så å spise hannen etterpå. Anonymkode: bc696...35b Bortsett fra at du så dette på Alle mot Alle sist uke. Anonymkode: c85f9...878
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Skrevet 2 timer siden Det er en grunn til at politiet må gå etter sexkjøperne. Fordi det er veldig vanskelig å ta bakmennene i prostitusjon. Tro det eller ei men en del av de gateprostituerte i Oslo har halliker og en del av de som opererer fra leiligheter har også halliker. Men det er vanskelig å ta de da de prostituerte ikke tør å snakke. Anonymkode: afe9b...bcf
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden Jeg går da ut i fra at det skjedde noe som gjør at damen velger å anmelde deg. At det gikk over i voldtekt e.l. For det er jo ikke sånn at en mann kan gjøre hva han vil med ei dame, bare fordi han har betalt henne. Anonymkode: 49ef4...83c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå