AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Er dette normalt? Og kan det virkelig være reelt eller er det en slags reaksjon på noe? Noen ganger føler jeg det kanskje blir litt voldsomt å karakterisere det som stalking, men han utviklet i hvert fall en overdreven opptatthet av meg etter at han oppsøkte arbeidsplassen min som kunde. Etter at saken var avsluttet fortsatte han å oppsøke plassen, før han på ny henvendte seg med behov for hjelp for en annen ting, noe som var utenfor mitt fagområde men som han likevel insisterte på jeg skulle hjelpe med. Etter det så roet det seg en stund før kollegaer la merke til han og bilen hans utenfor jobb. Det har aldri vært farlig eller direkte truende, men det var vanvittig intenst en periode. Han var utenfor leiligheten min, på treningsstudioet, i hjembygda mi som ligger 1 time fra byen vi bor, utenfor jobb, på samme cafe, ja til og med utenfor gynekologkontoret 🫣😅 Hele tiden med spørsmål om vi kunne ta en kaffe eller en drink, og at han følte jeg var den rette og ikke kunne slippe tanken på meg. Han fikk gjentatte beskjeder fra vektere og politi om å slutte og ble til slutt anmeldt men den ble henlagt etter at han til slutt klarte å ta hintet. Etter et stille år merker jeg at jeg har utviklet en slags forelskelse for denne mannen. Jeg så han tilfeldigvis på slutten av sommeren på et utested med en dame jeg kjenner navnet på, men ikke kjenner personlig. Gikk inn på some for å se om de fulgte hverandre der, noe de ikke gjorde og enda ikke gjør og fikk en sånn teit følelse av lettethet. Når jeg tenker meg om så ofret jeg ham ikke en tanke før jeg så de sammen. Nå begynner jeg å tenke at det egentlig er ganske smigrende at han har villet gå så langt for å prøve å få meg for kanskje han så noe mellom oss som jeg enda ikke så, og at jeg synes menn som er litt pågående faktisk er litt attraktivt(noe jeg aldri har syntes før) Blir også litt sur på meg selv for at jeg ikke har sett hvor attraktiv og kjekk han egentlig er bak den creepy oppførselen(som om utseende unnskylder det!) Er det normalt å få sånne følelser etter lignende opplevelser? Eller skyldes det sjalusi mot denne kvinnen(som det ikke virker som han er sammen med)? Anonymkode: 62d31...261
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Stemmer i første svaret. Dette er på ingen måte sunt. Det er ikke så mye mer å si enn det. Dere får ikke ut det beste i hverandre på noen som helst måte Anonymkode: 768fa...a72 3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Avansert trolling Hvor mange går 5 på? Anonymkode: 2e0e4...367 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Jeg skjønner at det ikke er sunt, jeg bare lurer på om det har skjedd andre? Folk faller jo for psykopater osv. Tviler på at han her er psykopat, bare veldig innpåsliten og dårlig på å lese signaler. Men jeg var jo ikke litt interessert før så skjønner ikke at jeg har blitt betatt nå helt plutselig. TS Anonymkode: 62d31...261
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg skjønner at det ikke er sunt, jeg bare lurer på om det har skjedd andre? Folk faller jo for psykopater osv. Tviler på at han her er psykopat, bare veldig innpåsliten og dårlig på å lese signaler. Men jeg var jo ikke litt interessert før så skjønner ikke at jeg har blitt betatt nå helt plutselig. TS Anonymkode: 62d31...261 De som faller for psykopater er sjelden klar over at denne er psykopat når de faller. De blir sjarmert og forført, og psykopaten skjuler sitt jeg og sin agenda. Det er høyst uvanlig og usunt å falle for en som fremstår som psykopat og/eller oppfører seg som en. Anonymkode: 8ab45...471 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Prøv å tenk på hva slags helvete hun dama har med han nå da, og alt det creepy han har gjort for å tjore henne inn. Er det virkelig noe å savne, en fyr som går så langt over streken at vekter og politi må til? Synes du det er sexy? Anonymkode: 61ee5...7b2
Ulla Ullsokk Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden Tenk deg hvordan denne typen kan bli hvis dere innleder et forhold og det ikke går. Da er neppe stalkingen du har opplevd NOE til sammenligning! Glem han!!
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Hun ene i ABBA forelsket seg i stalkeren sin - og angret etterpå. Agnetha Fältskog: – Det var forferdelig Anonymkode: 3aaad...c5d 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Prøv å tenk på hva slags helvete hun dama har med han nå da, og alt det creepy han har gjort for å tjore henne inn. Er det virkelig noe å savne, en fyr som går så langt over streken at vekter og politi må til? Synes du det er sexy? Anonymkode: 61ee5...7b2 Jeg synes jo i utgangspunktet ikke det, derfor lurer jeg på hva som skjer. På en måte føler jeg meg smigret over at han brukte så mye tid og tanker på meg. En ego boost kanskje? Burde jeg snakket med en psykolog? Synes nesten tanken på å sende en melding er litt spennende. Ja, det virker helt sprøtt. TS Anonymkode: 62d31...261
BobbySocks Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skjønner at det ikke er sunt, jeg bare lurer på om det har skjedd andre? Folk faller jo for psykopater osv. Tviler på at han her er psykopat, bare veldig innpåsliten og dårlig på å lese signaler. Men jeg var jo ikke litt interessert før så skjønner ikke at jeg har blitt betatt nå helt plutselig. TS Anonymkode: 62d31...261 Du ble avhengig av oppmerksomheten, den ga deg et boost. 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Stockholmssyndrom? Anonymkode: b1c97...969
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er dette normalt? Og kan det virkelig være reelt eller er det en slags reaksjon på noe? Noen ganger føler jeg det kanskje blir litt voldsomt å karakterisere det som stalking, men han utviklet i hvert fall en overdreven opptatthet av meg etter at han oppsøkte arbeidsplassen min som kunde. Etter at saken var avsluttet fortsatte han å oppsøke plassen, før han på ny henvendte seg med behov for hjelp for en annen ting, noe som var utenfor mitt fagområde men som han likevel insisterte på jeg skulle hjelpe med. Etter det så roet det seg en stund før kollegaer la merke til han og bilen hans utenfor jobb. Det har aldri vært farlig eller direkte truende, men det var vanvittig intenst en periode. Han var utenfor leiligheten min, på treningsstudioet, i hjembygda mi som ligger 1 time fra byen vi bor, utenfor jobb, på samme cafe, ja til og med utenfor gynekologkontoret 🫣😅 Hele tiden med spørsmål om vi kunne ta en kaffe eller en drink, og at han følte jeg var den rette og ikke kunne slippe tanken på meg. Han fikk gjentatte beskjeder fra vektere og politi om å slutte og ble til slutt anmeldt men den ble henlagt etter at han til slutt klarte å ta hintet. Etter et stille år merker jeg at jeg har utviklet en slags forelskelse for denne mannen. Jeg så han tilfeldigvis på slutten av sommeren på et utested med en dame jeg kjenner navnet på, men ikke kjenner personlig. Gikk inn på some for å se om de fulgte hverandre der, noe de ikke gjorde og enda ikke gjør og fikk en sånn teit følelse av lettethet. Når jeg tenker meg om så ofret jeg ham ikke en tanke før jeg så de sammen. Nå begynner jeg å tenke at det egentlig er ganske smigrende at han har villet gå så langt for å prøve å få meg for kanskje han så noe mellom oss som jeg enda ikke så, og at jeg synes menn som er litt pågående faktisk er litt attraktivt(noe jeg aldri har syntes før) Blir også litt sur på meg selv for at jeg ikke har sett hvor attraktiv og kjekk han egentlig er bak den creepy oppførselen(som om utseende unnskylder det!) Er det normalt å få sånne følelser etter lignende opplevelser? Eller skyldes det sjalusi mot denne kvinnen(som det ikke virker som han er sammen med)? Anonymkode: 62d31...261 I romantiske filmer blir det ofte den store kjærligheten av slikt 😂 mannen som aldri ga opp osv Anonymkode: fb4e8...572
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå