AnonymBruker Skrevet 4. desember #1 Skrevet 4. desember Hei, Fikk min første urinveisinfeksjon tidligere i år, tisset masse blod, full rulle med ultralyd, ct og cystoscopi. Fant et sår i blæren, men det var ingen tegn på kreft eller lignende. Fikk antibiotika. Noen uker etterpå tisset jeg igjen blod og fikk enda en lenger kur. Har i ettertid fått noen dager med sviing og hyppig vannlating og har lagt merke til at alle gangene har vært dagen etter samleie. Har ikke samleie veldig ofte og får ikke utløsning alene. Kan det ha en sammenheng? Har lurt på om jeg ikke får «tømt» meg bra nok ved utløsning og bakteriene ikke blir skylt ut? Kan det være mulig? Eller for sjelden utløsning! Kan det være noe problem med sædlederne? Er det noen som har vært borti dette? Har bestilt legetime, men det er ventetid. Anonymkode: ffb16...4e3
AnonymBruker Skrevet 4. desember #2 Skrevet 4. desember Ham vasker seg for dårlig. Anonymkode: c9b0b...11a
AnonymBruker Skrevet 4. desember #3 Skrevet 4. desember AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ham vasker seg for dårlig. Anonymkode: c9b0b...11a Ts er mann… Anonymkode: 049f4...273
AnonymBruker Skrevet 4. desember #4 Skrevet 4. desember Har du testet deg for kjønnssykdommer? Har du analsex? Anonymkode: a35f8...8f8
AnonymBruker Skrevet 4. desember #5 Skrevet 4. desember AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har du testet deg for kjønnssykdommer? Har du analsex? Anonymkode: a35f8...8f8 Ja, de testet for alt, samme partner i mange år. Har hatt, men det er lenge siden. ts Anonymkode: ffb16...4e3
AnonymBruker Skrevet 4. desember #6 Skrevet 4. desember Ingen som har vært borti dette? Ts Anonymkode: ffb16...4e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå