AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Jeg skal prøve ekstra hardt denne mnd å følge eggløsningstiden, men jeg skjønner meg ikke på alle testene. De viser så mye ulikt. Kan dere anbefale meg en som dere har følt dere sikker på og fått "resultat" fra. Beklager om dette er tåpelig spørsmål men jeg er veldig ny i gamet og klarer ikke helt navigere rundt alle de tester og råd som finnes Anonymkode: 541be...154
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Den med smaly fjes men man bør prøver før og etter eggløsning Anonymkode: f0909...7a2
mommyaka Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden Har du stabil syklus? Aller beste er temping. Da tester viser at du kan få eggløsning, ikke at egget faktisk slipper
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Men er du ikke forelska nok i fyren til at du får tydlige hint fra kroppen? Stabil syklus+godt forhold svdlører eggløsning veldig lett Anonymkode: 85ddd...dbf
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Men er du ikke forelska nok i fyren til at du får tydlige hint fra kroppen? Stabil syklus+godt forhold svdlører eggløsning veldig lett Anonymkode: 85ddd...dbf Gud for et utrolig dumt svar🤦 Anonymkode: f0909...7a2 1
Karmelia Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Jeg er fan av make sure eggløsningtester, har god erfaring med dem. Har også hørt mye bra om babyplan sine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå