Fru Uperfekt Skrevet 16 timer siden #21 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvis dette er samme fyren ser han jo vesentlig mer tiltalende ut her. Men vet ingenting om fyren. Anonymkode: 29931...89c Fremdeles Nei 2
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #23 Skrevet 16 timer siden Nei. Han så skummel ut. Og liker ikke langt hår på menn. Men fint skjegg da. Anonymkode: 0b203...4e0
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #24 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hvis dette er samme fyren ser han jo vesentlig mer tiltalende ut her. Men vet ingenting om fyren. Anonymkode: 29931...89c Fortsatt nei for min del, synes han ser slem ut. Liker ikke tredagers når det er så mørkt heller. Anonymkode: 0b203...4e0
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #25 Skrevet 16 timer siden Han ser helt innafor ut. Må se litt hvordan han prater og beveger seg på, for å vurdere han ordentlig. Anonymkode: 4ed8e...29d 2
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #27 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Skuespiller https://www.shutterstock.com/nb/image-photo/jesse-bradford-jimmy-choo-hm-collection-104056064 Anonymkode: 1dbbc...100 Han har relativt liten tiss. Anonymkode: 5b7a0...01c
SPOCA Skrevet 16 timer siden #28 Skrevet 16 timer siden Nei. Jeg foretrekker lysere menn, helst med blå øyne.
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #29 Skrevet 16 timer siden Min type i varianten uten skjegg 😍 Anonymkode: 24e97...b0c
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #30 Skrevet 15 timer siden SPOCA skrev (21 minutter siden): Nei. Jeg foretrekker lysere menn, helst med blå øyne. Jeg og. Anonymkode: af0ce...1b4
Mardina Skrevet 15 timer siden #31 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Han har relativt liten tiss. Anonymkode: 5b7a0...01c Det har du sett med egne øyne da? 😂
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #32 Skrevet 15 timer siden Mardina skrev (Akkurat nå): Det har du sett med egne øyne da? 😂 Sikre kilder Anonymkode: 5b7a0...01c
Mardina Skrevet 15 timer siden #33 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sikre kilder Anonymkode: 5b7a0...01c Da får du oppgi de her da. Ellers så lyver du 🤣
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #34 Skrevet 15 timer siden Ser ut som en sleskete, selvopptatt type. Ser også ut som at han lukter vondt. Anonymkode: e2f57...f63 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #35 Skrevet 15 timer siden Disse bildene er fra 2009. Han ser ikke slik ut nå. Anonymkode: 4c1ff...531
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #36 Skrevet 15 timer siden Ser ut som Ted Bundy. Anonymkode: bb1b5...252
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #37 Skrevet 15 timer siden Middels kjekk på det bildet. Jeg liker hår på brystet, men ikke at de velger t-skjorte med utringning. Jeg liker ikke langt hår, og ikke skjegg. Når jeg søker ham opp, finner jeg bilder der samme mann er betydelig penere, med kort hår og kortere eller ikke skjegg. Fint med litt grått i skjegget, og så er jo alle penere når de smiler! Anonymkode: 48f22...ced
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #38 Skrevet 14 timer siden Altså. Han har vel de typiske pene trekkene. Men jeg ville ikke hatt han. Det var ting jeg syntes var ubehagelig med han. Anonymkode: 6f8fe...f1a
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #39 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis dette er samme fyren ser han jo vesentlig mer tiltalende ut her. Men vet ingenting om fyren. Anonymkode: 29931...89c Så ikke så verst ut der, men ikke min type. På det her han ihvertfall ikke kjekk Anonymkode: 3fee8...6ff
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #40 Skrevet 14 timer siden Han var kjekk som ung Anonymkode: 53424...ce1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå