AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Skuespiller https://www.shutterstock.com/nb/image-photo/jesse-bradford-jimmy-choo-hm-collection-104056064 Anonymkode: 1dbbc...100
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Nei, alt for aggressivt blikk. Men fint skjegg da. Anonymkode: 29931...89c 5
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Ikke spesielt. Ikke min type i det hele tatt. Anonymkode: ff25f...ae9 8
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Nei, ser ikke snill ut. Anonymkode: 8d663...652 7
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Ikke spesielt kjekk. Anonymkode: cc8ae...fc8
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, alt for aggressivt blikk. Men fint skjegg da. Anonymkode: 29931...89c Jeg oppfattet det som beregnende og overfladisk, ikke sint, men er enig, det blir ikke kjekt. Litt for bevisst på eget image for min del. Hjelper ikke med et ev. tiltalende ytre om øynene sier noe annet. Anonymkode: 6c856...ddb 2
frøkna Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden Kanskje han er uheldig på bildet og med antrekket sitt, men får creepy vibe for å være ærlig. 8
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden Hvis dette er samme fyren ser han jo vesentlig mer tiltalende ut her. Men vet ingenting om fyren. Anonymkode: 29931...89c 13
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden Han er ikke stygg, men absolutt ikke min type. Anonymkode: c6bc4...fb3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden Nei, jeg syns han ligner litt på meg for noen år siden. Men han har større panne enn meg; høyere hårfeste. Men det blir jo feil å komme med en dom over et enkelt bilde som sikkert et tatt på den røde løperen et eller annet sted. I blitzregnet som vanligvis er da, skal det mye til for å få til "perfekte" bilder. Anonymkode: fdd0a...aa1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Skrevet 5 timer siden Hadde ikke snudd meg etter han. Altfor mørk og hårete for min del. Anonymkode: 32547...eb0 3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Skrevet 5 timer siden Nei. ikke min type smak i menn. Anonymkode: 58edd...d3f
Mardina Skrevet 5 timer siden #16 Skrevet 5 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Skuespiller https://www.shutterstock.com/nb/image-photo/jesse-bradford-jimmy-choo-hm-collection-104056064 Anonymkode: 1dbbc...100 Nei. Ikke så begeistret for så mye skjegg på menn... Faller heller ikke for tynne, muskuløse menn.... Endret 5 timer siden av Mardina
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Skrevet 5 timer siden Han ser flott ut, men For mye "mann" for meg. Hilsen homofil mann Anonymkode: 7e3e7...2bb
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Skrevet 5 timer siden Snok1 skrev (32 minutter siden): Overgriper-fra-Balkan-look. AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvis dette er samme fyren ser han jo vesentlig mer tiltalende ut her. Men vet ingenting om fyren. Anonymkode: 29931...89c Enig med @Snok1om bildet i hovedinnlegget! På det andre bildet her, derimot, ser han ut som en "spansk fløtepus" = fullt forståelig at damer blir tiltrukket. Anonymkode: 23edc...32f 4
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Skrevet 5 timer siden Ikke spesielt... Anonymkode: f83f0...b6a
Fru Uperfekt Skrevet 5 timer siden #20 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Skuespiller https://www.shutterstock.com/nb/image-photo/jesse-bradford-jimmy-choo-hm-collection-104056064 Anonymkode: 1dbbc...100 Nei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå