AnonymBruker Skrevet i går, 12:18 #1 Skrevet i går, 12:18 Jeg og kona har en deal hvor jeg shaver annenhver dag, og hun går i treningstights hjemme by default, siden jeg syns hun er sykt attraktiv i det. Har dere noen tilsvarende deals? Anonymkode: 65db8...6fe
AnonymBruker Skrevet i går, 12:24 #2 Skrevet i går, 12:24 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg og kona har en deal hvor jeg shaver annenhver dag, og hun går i treningstights hjemme by default, siden jeg syns hun er sykt attraktiv i det. Har dere noen tilsvarende deals? Anonymkode: 65db8...6fe Hu jeg er sammen med ser ut som ei fleskeræv med kameltå i tights, så nei takk. Korthåret, gretten og svært lite feminin. Hun var overhodet ikke slik når vi ble sammen, halvlangt litt perky hår, slank og fin, morsom og kul hele tiden. Jeg er på vei ut, i allefall mentalt. Anonymkode: e51e7...4fd 1 1 2
AnonymBruker Skrevet i går, 12:27 #3 Skrevet i går, 12:27 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg og kona har en deal hvor jeg shaver annenhver dag, og hun går i treningstights hjemme by default, siden jeg syns hun er sykt attraktiv i det. Har dere noen tilsvarende deals? Anonymkode: 65db8...6fe "deal", "shaver", "tights" , "default", "deals"? Fem av 33 ord på engelsk! Hvis du vil integrere deg her vil jeg anbefale deg å bruke noen av verktøyene for oversettelse. Anonymkode: 18581...e8b 1 4
Mardina Skrevet i går, 14:24 #4 Skrevet i går, 14:24 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hu jeg er sammen med ser ut som ei fleskeræv med kameltå i tights, så nei takk. Korthåret, gretten og svært lite feminin. Hun var overhodet ikke slik når vi ble sammen, halvlangt litt perky hår, slank og fin, morsom og kul hele tiden. Jeg er på vei ut, i allefall mentalt. Anonymkode: e51e7...4fd Bare mentalt? Hvorfor ikke bare gå, hvis du er så misfornøyd? 2
AnonymBruker Skrevet i går, 14:29 #5 Skrevet i går, 14:29 Deilig å løpe i tights uten noe under 😊Noen andre som gjør dette? Anonymkode: c679f...9da
AnonymBruker Skrevet i går, 14:36 #6 Skrevet i går, 14:36 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Deilig å løpe i tights uten noe under 😊Noen andre som gjør dette? Anonymkode: c679f...9da Helt sikkert. Anonymkode: 9f95f...f02
AnonymBruker Skrevet i går, 15:45 #7 Skrevet i går, 15:45 Mardina skrev (1 time siden): Bare mentalt? Hvorfor ikke bare gå, hvis du er så misfornøyd? Fordi jeg faktisk elsker henne fremdeles … Anonymkode: e51e7...4fd 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:47 #8 Skrevet i går, 15:47 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi jeg faktisk elsker henne fremdeles … Anonymkode: e51e7...4fd Men respekterer henne gjør du tydeligvis ikke. Anonymkode: eba17...7e2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 15:49 #9 Skrevet i går, 15:49 AnonymBruker skrev (1 time siden): Deilig å løpe i tights uten noe under 😊Noen andre som gjør dette? Anonymkode: c679f...9da De fleste bruker jo slike sømløse, usynlige microfibertruser under slike tights Anonymkode: eba17...7e2
Mardina Skrevet i går, 16:04 #10 Skrevet i går, 16:04 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Fordi jeg faktisk elsker henne fremdeles … Anonymkode: e51e7...4fd Men er det nok da, når du så tydelig er misfornøyd i forholdet? Sånn som du beskriver henne, så har jeg litt vanskelig for å tro at du virkelig elsker henne.... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå