AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:54 #1 Skrevet torsdag kl. 11:54 Min samboer ønsker å få en grundig helse sjekk/kroppsanalyse i julegave, lurer på om det er noen av dere som vet hvor man kan ta en komplett og bra test (helst gjennomført av helse personell) som måler mye forskjellig, ink V02 max, kroppsfett og muskelmasse Dexa Body composition osv i Oslo Anonymkode: be38a...b4b
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:37 #2 Skrevet torsdag kl. 12:37 Da må du privat og det koster veldig mye å svarene stemmer ikke alltid Anonymkode: 222eb...42c 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:53 #3 Skrevet torsdag kl. 12:53 Vet at PelleK gjør det årlig, han pleier være flink til å svare på Snapchat - kanskje sjekke ut hvor han gjør det? Anonymkode: baba0...6e7 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:54 #4 Skrevet torsdag kl. 19:54 Tror det er noe som heter Amino (Aimino??) - hørte om den på Gympodden Anonymkode: a0a50...2e9
Gulline Skrevet torsdag kl. 19:58 #5 Skrevet torsdag kl. 19:58 Aleris har og prisen ligger på over 10.000.
monican94 Skrevet torsdag kl. 20:00 #6 Skrevet torsdag kl. 20:00 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Min samboer ønsker å få en grundig helse sjekk/kroppsanalyse i julegave, lurer på om det er noen av dere som vet hvor man kan ta en komplett og bra test (helst gjennomført av helse personell) som måler mye forskjellig, ink V02 max, kroppsfett og muskelmasse Dexa Body composition osv i Oslo Anonymkode: be38a...b4b Helsesjekk og kroppsanalyse er vel 2 litt ulike ting ? Høres jo ut som det er ift trening han ønsker å ikke lege med div hjertesjekk, blodprøver ol. ? 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:01 #7 Skrevet torsdag kl. 20:01 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Min samboer ønsker å få en grundig helse sjekk/kroppsanalyse i julegave, lurer på om det er noen av dere som vet hvor man kan ta en komplett og bra test (helst gjennomført av helse personell) som måler mye forskjellig, ink V02 max, kroppsfett og muskelmasse Dexa Body composition osv i Oslo Anonymkode: be38a...b4b Fin gave! jeg så ikke alt du skrev men volvat har noe her .. https://sjekkhelsen.no/helsesjekk-med-ultralyd/?gad_source=1&gad_campaignid=22517032036&gbraid=0AAAAACWtOpGGaEVUneeOO5TThryqO4Ikt&gclid=EAIaIQobChMI9erVqtykkQMVBwqiAx1J0TybEAAYASAAEgJ8JvD_BwE Anonymkode: 16bfc...4af
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:20 #8 Skrevet torsdag kl. 20:20 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Fin gave! jeg så ikke alt du skrev men volvat har noe her .. https://sjekkhelsen.no/helsesjekk-med-ultralyd/?gad_source=1&gad_campaignid=22517032036&gbraid=0AAAAACWtOpGGaEVUneeOO5TThryqO4Ikt&gclid=EAIaIQobChMI9erVqtykkQMVBwqiAx1J0TybEAAYASAAEgJ8JvD_BwE Anonymkode: 16bfc...4af Er under etterforskning… hadde venta et halvt år og sett før jeg legger igjen penger der.. Anonymkode: 3d51c...68e 1 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:44 #9 Skrevet torsdag kl. 22:44 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Min samboer ønsker å få en grundig helse sjekk/kroppsanalyse i julegave, lurer på om det er noen av dere som vet hvor man kan ta en komplett og bra test (helst gjennomført av helse personell) som måler mye forskjellig, ink V02 max, kroppsfett og muskelmasse Dexa Body composition osv i Oslo Anonymkode: be38a...b4b Sjekk på chat gpt. Kommer an på hvilke ting han skal sjekke. UL fra hals til lyske er det mange som tar. Anonymkode: 26900...7ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå