AnonymBruker Skrevet 4. desember 2025 #1 Skrevet 4. desember 2025 Har noen en anelse om disse pakkene i det hele tatt kommer frem? Det siste som står var at de ikke passet i postkassen og at de ble sendt til hentested. Det er over en uke siden og hentestedet finner ingen pakke, det er ikke kommet noen bekreftelse eller hentemelding. Kontakt med Posten resulterer bare i noen halvfrekke svar om at de ikke vet noe og at jeg kontakte avsender som åpenbart ikke får gjort eller sett noe mer fra sin side. Har dette skjedd før og er det en sjanse for at pakkene dukker opp, eller er julegaver for 3000 kroner borte? Anonymkode: 7651c...ec5
monican94 Skrevet 4. desember 2025 #2 Skrevet 4. desember 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har noen en anelse om disse pakkene i det hele tatt kommer frem? Det siste som står var at de ikke passet i postkassen og at de ble sendt til hentested. Det er over en uke siden og hentestedet finner ingen pakke, det er ikke kommet noen bekreftelse eller hentemelding. Kontakt med Posten resulterer bare i noen halvfrekke svar om at de ikke vet noe og at jeg kontakte avsender som åpenbart ikke får gjort eller sett noe mer fra sin side. Har dette skjedd før og er det en sjanse for at pakkene dukker opp, eller er julegaver for 3000 kroner borte? Anonymkode: 7651c...ec5 Avsender må melde pakken savnet. Akkurat vært gjennom denne møllen. Etter 2 uker ble plutselig pakken sendt i retur grunnet ikke hentet.. etter ørti telefoner og meldinger og henvendelser alle steder den kunne vært..posten dekker ny sending 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2025 #3 Skrevet 4. desember 2025 Har skjedd meg en gang med PostNord at en pakke ble borte. Sa ifra til nettbutikken og de sendte en ny pakke. Det var nettbutikken som tok kontakt med PostNord og ordnet opp den veien. Noe dritt når det blir sånn. Har ikke annet råd Anonymkode: 3380a...5a9 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2025 #4 Skrevet 4. desember 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har noen en anelse om disse pakkene i det hele tatt kommer frem? Det siste som står var at de ikke passet i postkassen og at de ble sendt til hentested. Det er over en uke siden og hentestedet finner ingen pakke, det er ikke kommet noen bekreftelse eller hentemelding. Kontakt med Posten resulterer bare i noen halvfrekke svar om at de ikke vet noe og at jeg kontakte avsender som åpenbart ikke får gjort eller sett noe mer fra sin side. Har dette skjedd før og er det en sjanse for at pakkene dukker opp, eller er julegaver for 3000 kroner borte? Anonymkode: 7651c...ec5 Jeg bestilte lego fra Lego. Det fremkom tydelig i alle ledd at avsender var LEGO. Den pakken ble borte på det lokale postkontoret. Jeg purret og maste og mannen min var innom og klaget og maste. Etter mye om og men så var den MYSTISK kommet til rette. Jeg teodde ikkke et sekund på at den bare var forlagt. Anonymkode: a0ac7...05f 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2025 #5 Skrevet 4. desember 2025 Står i akkurat det samme. Pakkeautomaten var full, så den skulle derfor leveres på Rema. Pakken er registrert tilbake på terminalen, men så har det ikke skjedd noe mer. Regner med de har enormt mye pakker etter Black Week, så jeg gir de fortsatt noen dager til. Anonymkode: f59da...9cc 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2025 #6 Skrevet 4. desember 2025 Det samme skjedde her og den kom til hentested etter 4 dager. Det er enorme volumer i omløp nå så ha litt tålmodighet. Anonymkode: 7df68...57a 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2025 #7 Skrevet 4. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det samme skjedde her og den kom til hentested etter 4 dager. Det er enorme volumer i omløp nå så ha litt tålmodighet. Anonymkode: 7df68...57a Det går på 8 dager nå så begynner å bli litt bekymret 😟 Anonymkode: 7651c...ec5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2025 #8 Skrevet 4. desember 2025 monican94 skrev (14 minutter siden): Avsender må melde pakken savnet. Akkurat vært gjennom denne møllen. Etter 2 uker ble plutselig pakken sendt i retur grunnet ikke hentet.. etter ørti telefoner og meldinger og henvendelser alle steder den kunne vært..posten dekker ny sending Hvordan fungerer det hvis den er sendt fra USA? Den ble sendt via en annen service og så gjennom posten da den kom til Norge. Anonymkode: 7651c...ec5
Mei88 Skrevet 4. desember 2025 #9 Skrevet 4. desember 2025 Kan vel også minne alle som bestiller ting nå på det at pakker må hentes ut fort når de ankommer hentested 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2025 #10 Skrevet 4. desember 2025 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg bestilte lego fra Lego. Det fremkom tydelig i alle ledd at avsender var LEGO. Den pakken ble borte på det lokale postkontoret. Jeg purret og maste og mannen min var innom og klaget og maste. Etter mye om og men så var den MYSTISK kommet til rette. Jeg teodde ikkke et sekund på at den bare var forlagt. Anonymkode: a0ac7...05f En kan bli litt skeptisk. Det er bare rart at det er 2 pakker fra ulike steder som skulle vært levert samme dag som så bare forsvant. Anonymkode: 7651c...ec5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2025 #11 Skrevet 4. desember 2025 Pratet litt med en ny kollega som jobbet en stund som sjåfør for Post Nord. Han sa det var så hinsides mye pakker før jul, men black week, black friday, jul osv at han en gang hadde levert et juletre til en mottaker i februar siden de hang så etter med ALT… Anonymkode: 34209...9ba 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2025 #12 Skrevet 4. desember 2025 Stjeling av pakker er et enormt problem i posten. Desverre vil ikke ledelsen ta tak i det. Jeg jobbet der selv, og sikkerhetskontrollen er latterlig. Det er mye strengere kontroll der jeg jobber nå, og det er bra. Synd, men sånn har det blitt. Tips, søk etter tingene på finn. Kan hende de ligger der... Anonymkode: 81063...f5b 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2025 #13 Skrevet 4. desember 2025 Jeg venter på 2 pakker (uten sporing) som ble sendt for en måned siden fra samme sted, og begge er "borte". (De ble sendt på samme dag) At en pakke kan bli forsinket på grunn av diverse kan skje, men at to stykker blir det er veldig rart. Anonymkode: 166b8...328 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2025 #14 Skrevet 4. desember 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Pratet litt med en ny kollega som jobbet en stund som sjåfør for Post Nord. Han sa det var så hinsides mye pakker før jul, men black week, black friday, jul osv at han en gang hadde levert et juletre til en mottaker i februar siden de hang så etter med ALT… Anonymkode: 34209...9ba Det skjedde en gang for noen år siden at jeg bestilte noe som aldri kom frem. Etter å ha fått pengene tilbake og et par måneder senere lå den plutselig i postkassen. Håper bare den ikke forsvinner. Anonymkode: 7651c...ec5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2025 #15 Skrevet 4. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stjeling av pakker er et enormt problem i posten. Desverre vil ikke ledelsen ta tak i det. Jeg jobbet der selv, og sikkerhetskontrollen er latterlig. Det er mye strengere kontroll der jeg jobber nå, og det er bra. Synd, men sånn har det blitt. Tips, søk etter tingene på finn. Kan hende de ligger der... Anonymkode: 81063...f5b Har begynt å sjekke på nettet da den ene tingen var en antikk vase. Den andre pakken var dog bare truser så 🤷🏼♀️ Anonymkode: 7651c...ec5
Moppeguri Skrevet 4. desember 2025 #16 Skrevet 4. desember 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan fungerer det hvis den er sendt fra USA? Den ble sendt via en annen service og så gjennom posten da den kom til Norge. Anonymkode: 7651c...ec5 De etterlyser den via sitt postselskap i USA, som starter prosessen der og melder til Posten i Norge om evt søk etter pakken her dersom det er nødvendig. Det er jo da også avsender som har evt erstatning på pakken , kommer jo helt ann på hva slags pakke og forsikring han har sendt med
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2025 #17 Skrevet 4. desember 2025 Mei88 skrev (3 timer siden): Kan vel også minne alle som bestiller ting nå på det at pakker må hentes ut fort når de ankommer hentested Ja, skulle gjerne det, men enkelte pakker blir omdirigert til en butikk langt unna fordi pakkeboksen var full. Anonymkode: 9c8b2...7db 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2025 #18 Skrevet 4. desember 2025 På den lokale post i butikk her har de ikke plass til alle pakkene bak disken, så det står en hel haug ute i selve lokalet der hvem som helst kan ta dem. Ikke ok. Synes heller ikke noe om alle som har begynt å levere på dørmatten, hvor også uvedkommende kan ta dem. Anonymkode: 25c31...774
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2025 #19 Skrevet 4. desember 2025 Min pakke ble borte under fortolling. Har ligget der 1 md nå. Har heldigvis fått pengene retur fra sender, men kjipt for det var på tilbud. Nå må jeg ut og kjøpe det enda dyrere et annet sted. Kjipt at folk stjeler andre ting Anonymkode: ce3ae...265
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå