AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:24 #21 Skrevet torsdag kl. 19:24 Eksen min holder huset helt likt som da jeg forlot det. Bilder av bryllupet henger fortsatt framme og det er ryddig til enhver tid. Slik at det er klart til jeg kommer tilbake. Det er gått 4 år (!) siden jeg forlot han. Han har fått seg en ny dame, men de er foreløpig særboere, for han vil ikke ta vekk ting som minner om meg, ekskona😬Jeg hadde aldri godtatt det, som den nye dama, så jeg er spent på hvordan dette utvikler seg. Barna har sagt til faren at han må "rydde" meg ut og satse på hun nye. Jeg derimot fikk ny mann 3 uker etter jeg flyttet ut og det falt selvfølgelig ikke i god jord,men eksen venter likevel. Han håper at jeg går fra den nye og kommer tilbake til han. Ikke helt det samme situasjon som ts og det var heller ikke desperasjon som gjorde at jeg fant en ny. Jeg skulle være singel resten av livet, men det gikk ikke slik. Anonymkode: 1136a...6d5
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #22 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Bull. De gjør alt de kan for å få oppmerksomhet for å gjøre henne sjalu. Jeg slettet xen på alle sosiale medier, og ba ham sende mail. og gud for en fred jeg fikk. Han selv ble helt desp, dukket opp stivpyntet og stinket parfymeri ved samværshenting. Jeg gjorde det motsatt, pyntet meg aldri før kan kom, så gjerne ut som en dass. Det var min måte å vise ham hvor lite han betydde. Og han forstd 🤣 Anonymkode: 346ae...8dd Ok. Men du kjenner tydeligvis TS og dermed har "inside information". Men vi andre må forholde oss til hva TS skriver. Anonymkode: 484e9...1c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå