Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var sammen med min samboer i tre år, og to uker etter at vi gjorde det slutt og jeg flytter ut finner jeg ut at han har gått tilbake til sin eks som han holdtpå med når han møtte meg. De hadde holdt på et halvt års tid, og han hadde tenkt til å droppe det når jeg møtte han, og droppa henne for meg veldig kjapt etter.

Vi har blokkert hverandre overalt, men han passer på å følge henne på alle mulige steder (spotify, tiktok osv) for at jeg skal se det (?) ..

Klarer ikke skjønne at hun bare tok han i mot så raskt, etter å ha droppet henne for meg? Og klarer heller ikke skjønne tankegangen her? Har han tenkt på henne i forholdet vårt og ønsket tilbake? Bruddet var ikke ønskelig for noen av oss, og vi begge var helt knuste ved slutten.

Anonymkode: 0391e...1e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hyggelig for han det vel?

Anonymkode: 0cf26...049

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har nok hatt kontakt med henne hele tiden.

Anonymkode: b51ea...c0a

• Nyttig 6
Skrevet

Det er ikke alt man skal skjønne. Om han vil du skal vite for å plage deg og du plages, så har han jo fått det slik han vil.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Var sammen med min samboer i tre år, og to uker etter at vi gjorde det slutt og jeg flytter ut finner jeg ut at han har gått tilbake til sin eks som han holdtpå med når han møtte meg. De hadde holdt på et halvt års tid, og han hadde tenkt til å droppe det når jeg møtte han, og droppa henne for meg veldig kjapt etter.

Vi har blokkert hverandre overalt, men han passer på å følge henne på alle mulige steder (spotify, tiktok osv) for at jeg skal se det (?) ..

Klarer ikke skjønne at hun bare tok han i mot så raskt, etter å ha droppet henne for meg? Og klarer heller ikke skjønne tankegangen her? Har han tenkt på henne i forholdet vårt og ønsket tilbake? Bruddet var ikke ønskelig for noen av oss, og vi begge var helt knuste ved slutten.

Han har vel mest trolig holdt kontakten med henne store deler av deres forhold.. Kanskje han har holdt henne på gress med at de har noen spesielt, at han savner henne osv, slik at han har noe å falle tilbake på. En sånn mann trenger noen, uansett hvem det er. Bare vent å se om han begynner å kontakte deg igjen senere. Han her skal du bare være glad er ute av livet ditt. 

Anonymkode: 4f2ea...459

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke helt. Hvordan vet du at de er sammen igjen, ved at han følger henne på sosiale medier? 

Anonymkode: a0d72...11f

AnonymBruker
Skrevet

Høres jo ut som om DU også ville blitt smigret hvis han kom tilbake

Tilknytningsskadde mennesker finner likesinnede 

Anonymkode: 63dcd...b28

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Forstår ikke helt. Hvordan vet du at de er sammen igjen, ved at han følger henne på sosiale medier? 

Anonymkode: a0d72...11f

Det er vel ikke akkurat uvanlig å vite det. De har vel felles venner og bekjente. På små steder/mindre byer så går ryktet fort. 

AnonymBruker
Skrevet

Hun er fornøyd med andres rester. Noen er det... Hun føler seg nok spesiell. 

Anonymkode: c89b2...7bb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han har nok hatt kontakt med henne hele tiden.

Anonymkode: b51ea...c0a

Ja, det er vel en "venninne". 

Anonymkode: 6ccaa...1dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De har ikke hatt kontakt under forholdet vårt, de har ikke fulgt hverandre (hun unfollowa han når han begynte å legge ut bilder av meg). 

Bare sitter igjen veldig forvirra, først ville han ha kontakt etter bruddet, og når jeg sa det var en dårlig idè falt han rett tilbake til henne og hun tok han imot med åpne armer. 

Aldri opplevd noe lignende før, ved tidligere brudd har man vist litt respekt ovenfor hverandre, og ikke hoppet tilbake til eksen sin to uker etter et stygt og tungt brudd, og så smøre det i trynet på den andre parten.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De har ikke hatt kontakt under forholdet vårt, de har ikke fulgt hverandre (hun unfollowa han når han begynte å legge ut bilder av meg). 

Bare sitter igjen veldig forvirra, først ville han ha kontakt etter bruddet, og når jeg sa det var en dårlig idè falt han rett tilbake til henne og hun tok han imot med åpne armer. 

Aldri opplevd noe lignende før, ved tidligere brudd har man vist litt respekt ovenfor hverandre, og ikke hoppet tilbake til eksen sin to uker etter et stygt og tungt brudd, og så smøre det i trynet på den andre parten.

At hun ikke fulgte han på sosiale medier er ingen garanti for at de ikke har hatt kontakt, dessverre. Det er jo nødvendigvis ikke slik, men hva er forskjellen egentlig? Og syns du det ikke er litt rart, om de ikke har snakket på 3 år, at han flytter direkte inn der? 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Betyr det noe? Han må få gå videre om han vil. 

Anonymkode: 1f34e...0c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min samboer ville nok også endt opp med eksen sin om vi gjorde det slutt, han er en forholdsmann som ikke vil være alene. Men jeg bryr meg ikke, for meg er slutt slutt. 

Anonymkode: 8e529...38d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han trenger trøst da, skjønner du. Hun trøster han og nøyer seg med det. En gledespike i såre stunder. Det handler jo ikke om deg eller om respekt for deg. Det handler om at han ønsker noe som hun er villig til å gi han. Han tar det han får, og det gjør hun også. 

Anonymkode: c89b2...7bb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tatt det som et tydelig bevis på at vi ikke passet sammen, og sendt en takk til universet for at jeg oppdaget det nå heller enn flere bortkastede år. Og jeg hadde sett på ham som en lite selvstendig og troverdig mann.

Vær glad du er kvitt ham, Ts! Og ikke ta ham tilbake, for da blir det bare verre!

Anonymkode: b5865...163

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Først av alt, så må du legge fra deg den ideen om at han følger henne på sosiale medier slik at du skal se det. Han er ikke med henne for å gjøre deg sjalu. Han er med henne pga at han trenger sex, og da slipper han å gå på byn og få  napp hver gang han skal ha seg. Det kan også hende at han har fått følelser for henne igjen. Han virker som en som overlapper med damene sine, og helt ærlig; det er vel ikke en sånn mann du vil leve med resten av livet?

Anonymkode: 484e9...1c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er et skoleeksempel på en mann. Det er sånn de er. De fleste av dem.

Inkl min eks. Ny dame på fb etter få uker, men hadde droppet henne på sekundet om jeg hadde sagt kom

Anonymkode: 346ae...8dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Først av alt, så må du legge fra deg den ideen om at han følger henne på sosiale medier slik at du skal se det. Han er ikke med henne for å gjøre deg sjalu. Han er med henne pga at han trenger sex, og da slipper han å gå på byn og få  napp hver gang han skal ha seg. Det kan også hende at han har fått følelser for henne igjen. Han virker som en som overlapper med damene sine, og helt ærlig; det er vel ikke en sånn mann du vil leve med resten av livet?

Anonymkode: 484e9...1c3

Bull. De gjør alt de kan for å få oppmerksomhet for å gjøre henne sjalu. Jeg slettet xen på alle sosiale medier,  og ba ham sende mail. og gud for en fred jeg fikk. Han selv ble helt desp, dukket opp stivpyntet og stinket parfymeri ved samværshenting. 

Jeg gjorde det motsatt, pyntet meg aldri før kan kom, så gjerne ut som en dass. Det var min måte å vise ham hvor lite han betydde. Og han forstd 🤣

Anonymkode: 346ae...8dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ofte går menn tilbake på noen de har brukt før eller vet at liker de godt når de trenger trøst.

Jeg drev på med en fyr i ca 3 mnd i 2021. I år tok han kontakt med meg etter et brudd. Jeg svarte ikke på henvendelsen hans, så en uke etterpå at han var blitt sammen med damen igjen. Ikke hørt noe ifra han siden. 

Jeg antar at han var trist for bruddet sitt og trengte trøst, men han fikk det ikke. Han hadde liksom ingen evne til å vente å se om forholdet kunne fikses før han prøvde seg på noe gammelt. Har ikke hatt noe kontakt med han fra 2021 til 2025. 

Det tok meg 3 uker fra jeg fikk melding av han på fb, til jeg svarte han. Lurer på hvor kjapp han var til å sende meg melding 🙈

Syns heller synd på denne jenta som åpenbart er over snittet interessert i han. Ganske sikker på at han bare utnytter akkurat det for å slippe å føle noe vanskelig. 

Anonymkode: dc868...589

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...