AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden #1 Skrevet 38 minutter siden Var på butikken i går og hadde med meg en litt tung ryggsekk som jeg satte på benken bak kassen, mens jeg stod i kø til postskranken. En mor stod i kassen sammen med en sønn på 6 -7 år, og sønnen klatret rundt på benken hvor sekken min stod. Jeg snudde meg og så på han, og plutselig dyttet han sekken ned på gulvet så drikkeflasken i glass som stod i en sidelomme ble knust. Moren så på meg med stirrende øyne og sa ingenting, og jeg ventet bare på at hun skulle si til sønnen sin at slikt gjør man ikke og beklage til meg, men hun sa ikke ett ord! Vanligvis hadde jeg gitt klar beskjed til barnet, men ble litt satt ut av at moren ikke irettesatte sin sønn. Er det mulig? 😕 Anonymkode: 295e7...8ab
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #2 Skrevet 36 minutter siden Tydeligvis. Anonymkode: b5bfb...493
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #3 Skrevet 34 minutter siden Hun ble vel også satt ut? Anonymkode: 74a29...3eb
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #4 Skrevet 33 minutter siden Jeg hadde sagt noe selv og bedt henne erstatte det knuste siden det var hennes feil at hun lot sønnen herje fritt. Anonymkode: fa94f...f26 1
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #5 Skrevet 33 minutter siden Når du har glass i sekken må du faktisk passe på tingene dine. Uhell kan skje. Anonymkode: fec37...a87 1
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden #6 Skrevet 32 minutter siden Jeg tenker du kunne sagt noe. Det kunne vært til god hjelp for denne moren å få litt hjelp til å korrigere sønnen. Så lenge det gjøres riktig og ikke fiendtlig. Det er ikke umulig at denne moren har så mange belastninger allerede at hun må velge sine kamper. It takes a village.. det har vi stort sett mistet denne generasjonen og det merkes. Anonymkode: 04e08...ff5 1 1
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden #7 Skrevet 31 minutter siden Her hadde jeg sagt noe hvis mor ikke gadd... Anonymkode: 79e5f...b1f
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #8 Skrevet 25 minutter siden Å du sa ingenting? Anonymkode: 543b7...48a 1
Daria Skrevet 24 minutter siden #9 Skrevet 24 minutter siden Hun burde sagt noe, du kunne sagt noe - og du burde passe på tingene dine. Benker er primært for mennesker som trenger å sitte, ikke for ting. Jeg har lempet sekker ned fra benker og seter når de som eier dem ikke bryr seg (og mitt behov for sitteplass er ganske åpenbart). Sett sekken på gulvet hvis du trenger å sette den fra deg - tryggere og bedre for alle. 1
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #10 Skrevet 18 minutter siden Daria skrev (4 minutter siden): Hun burde sagt noe, du kunne sagt noe - og du burde passe på tingene dine. Benker er primært for mennesker som trenger å sitte, ikke for ting. Jeg har lempet sekker ned fra benker og seter når de som eier dem ikke bryr seg (og mitt behov for sitteplass er ganske åpenbart). Sett sekken på gulvet hvis du trenger å sette den fra deg - tryggere og bedre for alle. Sorry, men hverken du eller ungen skal sitte på den benken bak kassa. Den er beregna til at folk kan sette sekker, poser osv. oppå. Hilsen "kassadama" som har måttet plukke ned ødelagte sånne mange ganger. Anonymkode: 797b4...776 1
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden #11 Skrevet 10 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sorry, men hverken du eller ungen skal sitte på den benken bak kassa. Den er beregna til at folk kan sette sekker, poser osv. oppå. Hilsen "kassadama" som har måttet plukke ned ødelagte sånne mange ganger. Anonymkode: 797b4...776 Ts kan fortelle om dette dreier seg om en sittebenk, eller det som jeg ville kalt en hylle ved samlebåndet. Den siste er da ikke beregnet til å sette fra seg ting, kun brukes til å pakke ned varer. Anonymkode: 74a29...3eb
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden #12 Skrevet 5 minutter siden Et barn med manglende impulskontroll, sliten etter en dag i bhg/skolen. En mamma som gjør så godt hun kan, og som bare trenger å komme seg hjem for å lage middag. Hun kunne sagt noe. Men han kan ha Tourette’s, autisme eller adhd. Det vet ikke du. Så i stedet for å dømme, så kan du la vær å sette sekk med knuselig glass på siden, oppe på den benken. Så fremt du ikke holder fast i den når du pakker oppi varer. Barn er uforutsigbare og vimsete. Anonymkode: 47bfe...ed8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå