AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Har en katt som samler pinner som en hund, og vil ha med seg pinnene inn. Hele greia er veldig søtt, og vi får mange kommentarer når vi er ute og går tur i sele, og katten har munnen full av pinner/buske. Har hatt flere katter, men aldri en slik rar katt. Katten er fire år gammel. Anonymkode: 2be4d...03a 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Fult forståelig at den ønsker å være hund.... Anonymkode: 36171...962
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fult forståelig at den ønsker å være hund.... Anonymkode: 36171...962 Den ønsker ikke det. Ingen ønsker det. Den er ikke bare dårlig på å jakte da? Ene min kommer hjem med opp til 5 mus om dagen. Katt nr 2 har aldri levert mus, så hun begynte etterhvert å levere blader i stedet. Får jeg en mus i gave så vet jeg at jeg snart får et løv i tillegg. Katt nr2 vil ikke være dårligere på gavefronten. Anonymkode: 51dcb...b55
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden For en søting! Har hørt om katter som kommer med gaver til eierne sine i form av gjenstander. En katt plukka blomster, jeg tror det var sånne store rosa rhododendron eller noe lignende og tok med til eieren. Og her til lands var det vel ei snodig katte som drev og knabba votter og hansker fra hele bygda og tok med seg hjem til matmor! Anonymkode: ba4ba...b6a 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Her er blomsterkatta 😄🩷 Anonymkode: ba4ba...b6a
Tabris Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Noen av dem får for seg slike ting. Vi har to puser og hun ene hadde en periode hvor hun bar inn høstløv fra plenen. Hun lekehoppet ut terrassedøren, satte seg på terrassen og studerte plenen nøye for å finne det rette løvet, plukket en, kom inn og lekte og så gjentok hun hele prosedyren. Til slutt hadde hun samlet syv store høstløv inne i stua. 😅 Han andre liker å samle kvister og strå, så finner de også inne noen ganger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå