Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Som ikke er utro

Som ikke gjør andre kvinner gravide

Som kan vaske- og lage god mat uten å bruke Toro

Som ikke tisser utenfor doskålen

Som dusjer hver dag og skifter til rene klær

Som bryr seg om klær og kler seg stilig og smakfullt uten hjelp fra andre

Som vet hvordan en skittentøykurv fungerer

Som liker å kose & prate etter sex

Som ikke snorker

Som oppfører seg høflig og dannet i selskap med andre

Som blir med deg på shopping (som pakkesel)

Som sender blomster

Som tar med gaver når han er utenlands

Som tar med parfyme og make-up til deg fra tax-freen

Som vet hva slags type make-up du bruker

Som ikke er flau over å kjøpe tamponger og bind i butikken

Som aldri klager over at du bruker lang tid på å stelle deg

Som tar med ekte kinesisk silke hjem i metervis under en reise i Kina slik at du kan få sydd 4 vakre kinesiske kjoler og tom. husker kantebånd.

Som gir deg bøker

Som elsker deg

Jeg har en slik mann!

Milla

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann er også slik.

Og når han blir med på shopping er det ikke bare som pakkesel, men også som "rådgiver". Han er utrolig flink til å plukke ut klær til meg :-)

Da han reiste mye hadde han alltid med noen nye plagg hjem til meg. Og de var alltid lekre og de PASSET!

Dessuten trekker han frem støvsugeren når han synes at det er nødvendig (og det er jo ganske ofte :-)).

Hvis jeg står og henger opp tøy feks, kommer han alltid bort og hjelper til!

ÅÅÅ......jeg har verdens aller flotteste mann!!!!!

Skrevet

Min gir meg i tillegg massasje om skuldrene er vonde. Eller om han ikke kan trå til selv; sender meg avsted til velværesalongen slik at jeg får pleie der - dette gjør han helt av eget initiativ; og han spanderer selvsagt.

Herlig! Jeg er heldig :D

Vibeke

Skrevet

Min mann er også slik som det beskrives ovenfor her. Og han er min absolutt beste venn. Vi kan snakke om alt, han bryr seg om meg hele tiden, og jeg er bare så utrolig heldig. Mange av venninnene mine er fryktelig sjalu på meg fordi han er som han er..... :lol:

Og jeg elsker han MASSE!!!

Skrevet

Heldig dere, da! Grattis :D

Man hører så ofte om disse dumme, udugelige, utroe mannfolka, så dette var en grei opptur på kvinneguiden. Stå på! :briller:

Skrevet

Jeg blir faktisk litt mistenksom, når en del kvinner skryter så uhemmet av sine menn. Det er sikkert fordi jeg noen ganger har registrert at kvinner som gjør det, på et tidspunkt plutselig er oppe i en skilsmisse...

Jeg vil påstå at de aller, aller, fleste menn har de fleste av de egenskapene og den adferd du nevner, uten at deres kvinner uoppfordret føler behov for å reklamere så fælt for det....

...ligger det en liten form for egenterapi i dette utspillet ditt, kanskje? :ler:

Skrevet

Mannen min snorker litt og vet nok ikke helt hvilken sminke jeg bruker (men på det annen side vet han ofte mer enn jeg tror.)

Og da han var i Kina var vi ikke sammen ennå, så jeg fikk ikke silke, men en liten sminkepung faktisk :D

Ellers fyller han nok kravene på listen din, ja.

I tillegg får han meg til å le hver dag, lukter herlig, er sexy og deilig å kose med.

Og så er han så ordentlig, pliktoppfyllende på jobb og alle andre områder.

Synes jeg er ganske flink til å sette pris på ham også, men alltid godt å bli minnet på hvor deilig han er.

Finnes mange flotte menn der ute, la oss håpe det er en til hver :D

(Bli mistenksom fordi noen roser mannen sin... ja det finnes jo alltid noen som finner noe negativt i alt.)

Skrevet

Helt sikkert en del egenterapi i dette, Mann1. Her svarer jeg for min egen del.

Jeg savner f.eks. min kjæreste noe fryktelig, siden han er mange, mange mil vekke fra meg akkurat nå...

..men savnet blir jo ikke mindre av å tenke på alle hans gode sider :ler:

Vibeke :briller:

(egentlig ganske dårlig på egenterapi)

Skrevet

hehe trodde først milla ikke var fornøyd med mannen sin :briller: skal kommentere hva fyren min gjør og ikke gjør da...

Som ikke er utro NEI

Som ikke gjør andre kvinner gravide NEI

Som kan vaske- og lage god mat uten å bruke Toro NEI NEI NEI

Som ikke tisser utenfor doskålen EHM det hender nok!  :evil:  

Som dusjer hver dag og skifter til rene klær Annenhver dag...

Som bryr seg om klær og kler seg stilig og smakfullt uten hjelp fra andre Jeg liker stilen hans iallefall  8)  

Som vet hvordan en skittentøykurv fungerer Joda

Som liker å kose & prate etter sex Næææh... Kun når vi skal sove og om morningen!

Som ikke snorker Han snorker nesten like ille som meg  :kul:  

Som oppfører seg høflig og dannet i selskap med andre JOda

Som blir med deg på shopping (som pakkesel) Jeg shopper da heller alene takk!

Som sender blomster Har skjedd ja... 3 ganger?

Som tar med gaver når han er utenlands Drar alltid utenlands sammen

Som tar med parfyme og make-up til deg fra tax-freen Neppe!

Som vet hva slags type make-up du bruker NJa tror det

Som ikke er flau over å kjøpe tamponger og bind i butikken Syns han er koselig!

Som aldri klager over at du bruker lang tid på å stelle deg Han klager ikke men kommenterer det....

Som tar med ekte kinesisk silke hjem i metervis under en reise i Kina slik at du kan få sydd 4 vakre kinesiske kjoler og tom. husker kantebånd. Her er du nok den eneste milla  :briller:  

Som gir deg bøker NÆH

Som elsker deg Joda  :sjarmor:  

Jeg har en slik mann!

Milla

Jeg har nesten en slik mann... Bittelitt :hoho:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Jeg blir faktisk litt mistenksom, når en del kvinner skryter så uhemmet av sine menn. Det er sikkert fordi jeg noen ganger har registrert at kvinner som gjør det, på et tidspunkt plutselig er oppe i en skilsmisse...

Jeg er ikke gift men kjæresten min men vi er forlovet og vil nok gifte oss en gang i løpet av neste år hvis alt går etter planen. Vi bor i hver vår leilighet, han på Majorstuen, jeg nede i Homansbyen. Han reiser mye i jobben sin og vi sees nesten bare i helgene.

Milla

Gjest Lea ikkeloggetpå
Skrevet

Min fyller nok bare norn få av kravene til Milla, men han fyller ALLE mine krav. Kjøpe silke gjør han ikke, men han har bygget et hus til meg, med sine egne hender. Mat er han heller ikke god på, men han gjør så godt han kan.

Dessuten er han snill som dagen er lang og gir meg støtte uansett hva jeg gjør.

Han er ikke utro og gjør derfor ikke andre jenter gravide.

Og han tar meg med på alle reiser, slik at jeg selv kan plukke med meg det jeg trenger i Tax Free-butikken.

Hadde faktisk blitt litt redd om han kom hjem med silke fra Kina jeg :lol:

Skrevet

Dersom jeg må fylle den listen der, da får jeg jammen meg prestasjonsangst.. :-?

Skrevet

Jeg føler meg også kjempeheldig med min. Han er like flink som Milla sin, bortsett fra at han snorker litt, er ikke helt stødig i matlaging (men han prøver), og litt for glad i fotball. Men han er en fantastisk far, ektemann og bestevenn. Tre ting på en gang, og mer kan jeg ikke ønske meg.

Skrevet

Hmm... tør jeg hive meg på dette da... :-?

Som ikke er utro  Jada, har vært, men aldri mer :evil:  

Som ikke gjør andre kvinner gravide Nei

Som kan vaske- og lage god mat uten å bruke Toro Ja, det kan han

Som ikke tisser utenfor doskålen Det gjør han ikke (bommer altså...)

Som dusjer hver dag og skifter til rene klær Ja det gjør han

Som bryr seg om klær og kler seg stilig og smakfullt uten hjelp fra andre Nja, jeg blir avogtil litt oppgitt...

Som vet hvordan en skittentøykurv fungerer hmm, er kanskje ikke så god på det...

Som liker å kose & prate etter sex Hmm, nei, men ellers er han flink til det, bare ikke etter sex...

Som ikke snorker Ikke nå lenger, har tatt snorkeoperasjon :ler:

Som oppfører seg høflig og dannet i selskap med andre Jada

Som blir med deg på shopping (som pakkesel) Åja!

Som tar med gaver når han er utenlands Er ikke så ofte utenlands, men er han på tur innenlands har han alltid noe med!

Som vet hva slags type make-up du bruker Nei, tror ikke det...

Som ikke er flau over å kjøpe tamponger og bind i butikken Det gjør han med glede (?)

Som aldri klager over at du bruker lang tid på å stelle deg Njei, kanskje avogtil, men så er jeg fryktelig treig da!

Som tar med ekte kinesisk silke hjem i metervis under en reise i Kina slik at du kan få sydd 4 vakre kinesiske kjoler og tom. husker kantebånd. Han har aldri vært i Kina, og jeg ønsker meg ikke kinesiske kjoler!

Som gir deg bøker Yes!

Som elsker deg Yes!

Jeg har en slik mann! Nesten jeg også!

Milla

Skrevet

Gjør som Lisle jeg, for jeg ække så oppfinnsåmm :roll:

Som ikke er utro       -har han aldri vært, og han har hverfall ingen grunn til å begynne nå  :sjarmor:    

Som ikke gjør andre kvinner gravide     - han er nå barnløs enda og ikke har jeg kul på magen så......

Som kan vaske- og lage god mat uten å bruke Toro         -her i huset er det han som vasker og lager mat. Om det er Toro eller ikke er ikke fruen så nøye på

Som ikke tisser utenfor doskålen     - snurrebassen sin har han temmelig god kontroll på  :P

Som dusjer hver dag og skifter til rene klær    - juppidupp  

Som bryr seg om klær og kler seg stilig og smakfullt uten hjelp fra andre    -stort sett klarer han dette fin fint sjøl  :D

Som vet hvordan en skittentøykurv fungerer     - den er lokalisert ja

Som liker å kose & prate etter sex      -ja, litt for mye til tider  :roll:

Som ikke snorker         - jeg sover så søtt i min egen lille verden at om han gjør det så plager det meg uansett ikke

Som oppfører seg høflig og dannet i selskap med andre      - han blir som regel litt for godt likt han snuppen min, men stort sett går det greit  :ler:

Som blir med deg på shopping (som pakkesel)   -jeg bruker ikke sambo som pakkesel når jeg shopper. Han kan være med å titte i butikker og surre rundt andre steder mens han venter på meg. Og det er en skikkelig mann det. Bære gjør jeg sjæl  :D

Som sender blomster     - nei, det har faktisk aldri skjedd   :-?  

Som tar med gaver når han er utenlands     -det ville han garantert gjort om han noen gang kom seg dit igjen  :roll:

Som tar med parfyme og make-up til deg fra tax-freen   -Ikke make-up for det vil jeg handle inn sjøl, men parfyme derimot   :D

Som vet hva slags type make-up du bruker     -nope, men han vet at jeg bruker make-up. Det får holde  :D

Som ikke er flau over å kjøpe tamponger og bind i butikken     -det har jeg aldri testa ut, men siden han var på apoteket og handle p-piller til meg på fredag så hadde det nok ikke blitt no problem vil jeg tro  :wink:

Som aldri klager over at du bruker lang tid på å stelle deg       -den frasen har jeg til dags dato ikke hørt  :o

Som tar med ekte kinesisk silke hjem i metervis under en reise i Kina slik at du kan få sydd 4 vakre kinesiske kjoler og tom. husker kantebånd.    -nei, slikt klarer jeg meg fint uten  :ler:   :ler:  

Som gir deg bøker     -jeg leser ikke stort anna enn Se&Hør jeg  :roll:  

Som elsker deg         -definitivt  :D  

Milla

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Min fyller nok bare norn få av kravene til Milla

Dette var ikke noen krav-liste. Men jeg leser om så mange dårlige løgnaktige menn her på Kg at man lett kan tro at det ikke finnes noen skikkelig menn igjen.

Milla

Skrevet

Men du skjønte vel hva jeg mente Milla?

Bare vent til dere flytter sammen..

Da får han nok masse sjarmerende uvaner.

Jeg tror nok ikke at normale menn er en utdøende rase. Det er nok heller vi kvinner som skal ha alt på en gang og gjør disse stakkars mennene til utro nervevrak!

Skrevet

Nå er det jo bare Millas mann som må leve opp til hennes krav. Om andre har høyere eller lavere krav er jo deres egen sak. Ingen trenger å sammenligne sin mann med noen andre sin, poenget er vel at man er lykkelig med den man har.

Skrevet (endret)

Morsomt!!!

Jeg mener også jeg har verdens beste mann og vil gjerne skryte litt offentlig!!!

Så bortsett fra blomster og kantebånd fra Kina så fyller han listen bra. Men i tillegg løser vi verdensproblemer etter middag og han får meg til å la så jeg skriker og han ler av mine vitser!

Som ikke er utro

Som ikke gjør andre kvinner gravide

Som kan vaske- og lage god mat uten å bruke Toro

Som ikke tisser utenfor doskålen

Som dusjer hver dag og skifter til rene klær

Som bryr seg om klær og kler seg stilig og smakfullt uten hjelp fra andre

Som vet hvordan en skittentøykurv fungerer

Som liker å kose & prate etter sex

Som ikke snorker

Som oppfører seg høflig og dannet i selskap med andre

Som blir med deg på shopping (som pakkesel)

Som sender blomster

Som tar med gaver når han er utenlands

Som tar med parfyme og make-up til deg fra tax-freen

Som vet hva slags type make-up du bruker

Som ikke er flau over å kjøpe tamponger og bind i butikken

Som aldri klager over at du bruker lang tid på å stelle deg

Som tar med ekte kinesisk silke hjem i metervis under en reise i Kina slik at du kan få sydd 4 vakre kinesiske kjoler og tom. husker kantebånd.

Som gir deg bøker

Som elsker deg

Jeg har en slik mann!

Milla

*herregud for en roping da - endret skriftstørrelsen på et gammelst innlegg fra 2002---*

suzie

Endret av suzie
Skrevet

Hmmm......håper jeg ikke er terpende her; men jeg tar meg litt til rette med å være litt grinete for tiden:-)

Vel...

Hvor en den kvinnen som kan la være å forelske seg i en sånn mann mens hun er i et vanskelig forhold; for så å kaste ham når hun har brukt ham som emosjonell brekkstang for å komme ut av det....fordi hun trenger tid til å finne seg selv?

Beklager....jeg terper her. Jeg har grått litt her inne, og er ikke helt ferdig.

Milo

(som riktig håper han er en slik fyr. )

Jada....jeg skal prøve å slutte med sutringen min.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...