AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden For 4 mnd siden begynte jeg chatte med en super fin fyr .han har så mye av det jeg ser etter i en mann😃vi snakker sammen hele dagene og har det så morsomt å fint sammen. det har seg sånn at han har mye vondt i ryggen sin og er for tiden sykemeldt.har full forståelse for smerter da jeg sliter med det selv til tider. jeg foreslår i blandt om vi skal møtes snart å bare chille..eks se film, prate bestille noe mat.han sier alltid «mye jeg har lyst til men må vente til ryggen blir bedre « det jeg reagerer på er at han var nettop i 2 dagers slektstreff helg..han går spiller fresbee med venner. han er på besøk , har besøk, går turer. kanskje jeg overtenker, men føler kanskje det blir fort en undskyldning ? Anonymkode: 16010...f53
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Inviter han hjem til deg. Anonymkode: 90617...879
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Inviter han hjem til deg. Anonymkode: 90617...879 Har gjort det men han sier jeg må vente fordi ryggen hans ..han har heller aldri sagt noe om møtes selv Anonymkode: 16010...f53
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #4 Skrevet 51 minutter siden Er det virkelig noe å lure på?? 🙄 Anonymkode: d9a5c...ba2 1
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #5 Skrevet 51 minutter siden Du er kjekt tidsfordriv for ham og gir ham masse oppmerksomhet som stryker egoet hans nå som han er sykemeldt og familie og venner jobber på dagen og har egne liv. Han er frisk nok til å prioritere andre ting, han velger å ikke prioritere deg. Han kunne f.eks. sagt at dere kan gå en tur sammen, siden det å gå er bra for ryggen hans - men han velger å ikke møte deg. Han der kommer du etter all sannsynlighet ingen vei med, annet enn at du kommer til å bli såret. Om du sier du vil avslutte kontakten, så kommer han trolig til å forsøke å gi deg dårlig samvittighet, si at du ikke bryr deg, at han ikke kan for at han er så dårlig osv. Ikke bry deg om det i så fall, for da forsøker han å manipulere deg til å fortsette å gi ham oppmerksomhet. Og du vil i så fall bare bli enda mer såret og nedtrykt. For når han ikke selv har funnet en eneste gang å møte deg på fire måneder, mens han er aktiv nok på andre måter både sosialt og fysisk, så er han rett og slett ikke nok interessert i deg. At du må vente til han blir bedre i ryggen er bare en unnskyldning han bruker. Kom deg videre, for han der vil bare gjøre deg mer ulykkelig enn du allerede er blitt av at han unngår deg. Anonymkode: 3db25...5f2 2
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #6 Skrevet 41 minutter siden Ikke kast bort mer tid på han der. Anonymkode: 0e343...5cd
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden #7 Skrevet 40 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du er kjekt tidsfordriv for ham og gir ham masse oppmerksomhet som stryker egoet hans nå som han er sykemeldt og familie og venner jobber på dagen og har egne liv. Han er frisk nok til å prioritere andre ting, han velger å ikke prioritere deg. Han kunne f.eks. sagt at dere kan gå en tur sammen, siden det å gå er bra for ryggen hans - men han velger å ikke møte deg. Han der kommer du etter all sannsynlighet ingen vei med, annet enn at du kommer til å bli såret. Om du sier du vil avslutte kontakten, så kommer han trolig til å forsøke å gi deg dårlig samvittighet, si at du ikke bryr deg, at han ikke kan for at han er så dårlig osv. Ikke bry deg om det i så fall, for da forsøker han å manipulere deg til å fortsette å gi ham oppmerksomhet. Og du vil i så fall bare bli enda mer såret og nedtrykt. For når han ikke selv har funnet en eneste gang å møte deg på fire måneder, mens han er aktiv nok på andre måter både sosialt og fysisk, så er han rett og slett ikke nok interessert i deg. At du må vente til han blir bedre i ryggen er bare en unnskyldning han bruker. Kom deg videre, for han der vil bare gjøre deg mer ulykkelig enn du allerede er blitt av at han unngår deg. Anonymkode: 3db25...5f2 Takk for godt og utfyllende svar 😃ja jeg gidder ikke sitte bare her vente til kanskje en dag det passer..jeg er en ekstremt chill typ dame som kunne møts å ta det helt piano sammen Anonymkode: 16010...f53 1
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden #8 Skrevet 40 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke kast bort mer tid på han der. Anonymkode: 0e343...5cd Nei, skal lavær med det😃kjenner det er så nok alltid være den som tar initiativ . Anonymkode: 16010...f53
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden #9 Skrevet 38 minutter siden Kan hende han liker deg godt, men utsetter deg fordi han synes ting er skummelt. Kanskje han er beskjeden, har lav selvtillit, ikke har hatt sex på lenge osv, og er "redd" neste steg. Men du må definitivt pushe ting videre. Du kan ikke svi bort masse tid på en som ikke vil/klarer å møte deg... Anonymkode: 93a34...4d0
DoorKnob Skrevet 18 minutter siden #10 Skrevet 18 minutter siden Enig med siste kommentar her. Det er ikke sikkert det har noe med at han ikke vil møte deg å gjøre. Det kan være mye rart, men ryggplager hos menn kan jo gi ereksjonsproblemer og den slags. Kan eksempelvis være at han kvier seg for dette.
AnonymBruker Skrevet 17 minutter siden #11 Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Takk for godt og utfyllende svar 😃ja jeg gidder ikke sitte bare her vente til kanskje en dag det passer..jeg er en ekstremt chill typ dame som kunne møts å ta det helt piano sammen Anonymkode: 16010...f53 Du har tatt initiativ til å møtes helt enkelt flere ganger. Han følger ikke opp, selv om han følger opp annet han ønsker å gjøre. Da tenker jeg at han ikke er interessert i et forhold til deg, annet enn å chatte med deg. Om det så skulle være at han er så beskjeden, forsiktig, usikker eller lignende, og det er det som gjør at han ikke tør møte deg, da tenker jeg at han uansett ikke er mann for deg. Fordi han da har vist at han på fire måneder ikke har tør, og fremdeles ikke tør være med på et møte. Du kan ikke ha en mann som du nærmest må tvinge til å møte deg. Han er ikke mannen for deg. Like greit å bare kutte kontakten slik at du kommer deg videre. ❤️ Anonymkode: 3db25...5f2
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden #12 Skrevet 16 minutter siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): For 4 mnd siden begynte jeg chatte med en super fin fyr .han har så mye av det jeg ser etter i en mann😃vi snakker sammen hele dagene og har det så morsomt å fint sammen. det har seg sånn at han har mye vondt i ryggen sin og er for tiden sykemeldt.har full forståelse for smerter da jeg sliter med det selv til tider. jeg foreslår i blandt om vi skal møtes snart å bare chille..eks se film, prate bestille noe mat.han sier alltid «mye jeg har lyst til men må vente til ryggen blir bedre « det jeg reagerer på er at han var nettop i 2 dagers slektstreff helg..han går spiller fresbee med venner. han er på besøk , har besøk, går turer. kanskje jeg overtenker, men føler kanskje det blir fort en undskyldning ? Anonymkode: 16010...f53 Jeg hadde blitt skeptisk med en gang. Min teori: han har dame(r), men søker litt spenning på si. Så fort hun reiser bort på helgetur med venninnene, så er ryggen god og han kan møtes. Så blir ryggen vond igjen, skal du se! Anonymkode: 3933e...eb3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå