Gå til innhold

hvorfor er det helt umulig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en dame i midten av livet... jeg bruker mye tid på tid sammen... jeg ønsker å bruke tid sammen med kjæresten å jeg ønsker å være fysisk... ender opp med en kjæreste som vil være alene, som ikke ønsker noe samspill.

Anonymkode: 66bb9...10e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du spør om her, men jeg tror du må snakke med kjæresten din. Å kommunisere er første punktet.

Skrevet

"Ender opp med"?  Du vet at det går an å ha flere kjærester i dette livet? Du har funnet ut noe som var viktig for deg, men tydeligvis ikke fokusert på dette i datingprosessen. 

Anonymkode: e01a1...879

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.12.2025 den 16.42):

"Ender opp med"?  Du vet at det går an å ha flere kjærester i dette livet? Du har funnet ut noe som var viktig for deg, men tydeligvis ikke fokusert på dette i datingprosessen. 

Anonymkode: e01a1...879

Typisk måte å signalisere ansvarsfraskrivelse. På samme måte som en "havnet til sengs" med noen.

Nei du havnet ingen steder. Det var et aktivt valg du foretok.

Anonymkode: c694b...d7a

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Perelandra, mod. 

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...