AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Jeg har angst for å miste boligen der jeg bor nå. Er det vanlig å ha angst for det? Er redd for å bli bostedsløs og å havne på gata. Angst for å bli forlatt og alene og ikke klare meg selv mere. Anonymkode: 54022...f93
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har angst for å miste boligen der jeg bor nå. Er det vanlig å ha angst for det? Er redd for å bli bostedsløs og å havne på gata. Angst for å bli forlatt og alene og ikke klare meg selv mere. Anonymkode: 54022...f93 Hvis du er en engstelig person så er ikke dette uvanlig, MEN jeg hadde gått og pratet med noen om angsten - kan fort spre seg Anonymkode: b60d0...c0a
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Hvis du svømmer i inkassovarsler- så tror jeg nok de fleste i en sånn situasjon hadde følt på det samme. Men hvis regningene blir betalt og økonomien går fint rundt uten mye stress- så ville jeg nok tatt det med fastlegen og fått henvisning til en samtaleterapeut gjennom kommunen, er kort ventetid og det kan hjelpe deg masse, er også gratis i 3 mnd. Anonymkode: bf676...f69
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Ja, jeg kan ha angst som manifesterer seg i mye rart, men som egentlig handler om at jeg har lav selvfølelse. Det er mye av det samme som deg, hvor jeg har angst for å havne i en situasjon hvor jeg må kunne stole på meg selv og ordne opp helt alene. Overbevist om at da er løpet kjørt, for det klarer jo ikke jeg. Det er helt teit egentlig, jeg er veldig kapabel og løsningsorientert, har fått utdelt et godt hode og tar ofte styring. Det er ingen grunn for at det ikke skulle gått bra. Men min bagasje gjør nok at jeg har en stemme i hodet som sier at jeg ikke kan lite på meg selv, jeg er rett og slett ikke bra nok. Vet du hva din angst egentlig handler om? Anonymkode: ea34e...9f6
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Glemte å skrive: er du generelt sett trygghetssøkende? Har du tidligere manglet trygghet? Noen av oss har et så stort behov for trygghet at det ikke finnes. Ingen kan love oss at vi alltid får beholde jobben, aldri blir kastet ut av boligen vår, eller aldri mister en venn. Så vi kan føle oss utrygge selv om vi har både jobb, bolig og venner. Anonymkode: ea34e...9f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå