AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #61 Skrevet 6 timer siden Mine tvillinger heter Karius og Baktius. Anonymkode: af929...a58 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #62 Skrevet 6 timer siden Leo Anchovius høres staselig ut. Spesielt om etternavnet er Olsen eller Grutjordstubben. Anonymkode: f74ba...962 1 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #63 Skrevet 5 timer siden Sardiner er egentlig fantastisk mat, rart vi ikke spiser det mer. Jeg har aldri sett frosn sardiner i vanlig butikk, men har sett i internatsjonal butikk. Nå spiser ikke jeg fisk lenger, men kjøpte til kattene mine og de elsket det. Man trenger ikke fjerne beina heller, da de er myke nok til å spise, også for mennesker. Men det er jo en del jobb å sløye dem da, om de er frosset hele. Anonymkode: 0efe1...4d9 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #64 Skrevet 5 timer siden Ikke kall ungen din noe som ligner " sardin" , vær så snill. For barnets skyld. Anonymkode: 4e6dd...85b
Swingermann Skrevet 4 timer siden #65 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke akkurat det samme som vortesvin, men villsvin blir vel brukt i navn forresten. Jor i Jorunn betyr sannsynligvis villsvin. Nei, men "jo" er et gammelt navn på hest som ikke brukes på norsk mer, men som finnes i navn som Jostein, Jokjell osv. eventuelt også Jofred. Anonymkode: 49b97...a86 Om «Jor» i Jorunn har noe med villsvin å gjøre og «Jo» har en eldgammel forbindelse til hest, er det uansett så langt fra opprinnelsen at ingen vil tenke den tanken. Ihvertfall ikke barn i «mobbealder», men Sardinia - sardin er en helt åpenbar kopling.
Minitroll Skrevet 3 timer siden #66 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Sardiner er egentlig fantastisk mat, rart vi ikke spiser det mer. Jeg har aldri sett frosn sardiner i vanlig butikk, men har sett i internatsjonal butikk. Nå spiser ikke jeg fisk lenger, men kjøpte til kattene mine og de elsket det. Man trenger ikke fjerne beina heller, da de er myke nok til å spise, også for mennesker. Men det er jo en del jobb å sløye dem da, om de er frosset hele. Anonymkode: 0efe1...4d9 I hvilken internasjonal butikk såg du disse dypfryste sardinene? Jeg tenkte å ha sardiner til lunsj en dag selv jeg, men bor på bygda så det blir jammen ikke lett å få tak i…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #67 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg håper det er snakk om en katt her... Anonymkode: 8a77c...957 Nei, stakkars pus! Anonymkode: 348f4...500
Magika_fra_Fyll Skrevet 1 time siden #68 Skrevet 1 time siden Jeg hadde saksøkt foreldrene mine om de gav meg navn som en type hermetisk sardin
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #69 Skrevet 1 time siden "Leo Sardinius" og denne tråden er faktisk så morsom at jeg kom på den da jeg va på vei til jobb i dag og lo litt for meg selv i bilen. Godt jobba, TS! Anonymkode: 0e5ed...d00
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå