AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:14 #21 Skrevet torsdag kl. 12:14 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har hun bedt deg rydde og ordne? Om man bor hver for seg er det vel natulig å passe hvert sitt hus. Anonymkode: 72436...a7b Drit og dra troll. Han noen bedt deg svare ? Du er vel en sånn som fører en mental liste over alt du gjør for andre, og gjør ingenting selv om du ikke får noe ut av det. Man hjelper og ordner for hverandre når man er to. Det er en naturlig del av et kjærlighetsforhold. Anonymkode: ae53c...bb6 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:27 #22 Skrevet torsdag kl. 12:27 Vi lager mat sammen av og til, og vi hjelper uansett hverandre med å dekke bord, rydde av etter maten og stable i oppvaskmaskinen. Oppussing hjelper vi også hverandre med. Vanlig husarbeid deler vi ikke på, det er liksom litt av poenget. Vi bor i lettstelte leiligheter begge to, og klarer fint å holde våre respektive hjem i orden på egen hånd. Pynter til jul gjør han selvsagt selv, men hadde bedt meg hjelpe til ville jeg jo gjort det. At jeg skulle gjort det uoppfordret ville vært merkelig. Anonymkode: b47c0...1cf
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:38 #23 Skrevet torsdag kl. 12:38 Svaret kommer helt an på hvorfor han trenger hjelp. Er han skadet eller syk? Eller har han bare dårlig boevne kamuflert som "ikke så flink til å gjøre husarbeid"? Jeg ville hjulpet dersom han er syk/skadet. Hvis ikke ville jeg bare bidratt med det han bidrar med hos meg. Som i praksis er å rydde eget rot pluss at vi deler på arbeid vi genererer sammen (matlaging og påfølgende oppvask). Anonymkode: 4837e...265 1
Snok1 Skrevet torsdag kl. 12:47 #24 Skrevet torsdag kl. 12:47 Vi treffes ikke så ofte, så vi forsøker å ha det rent, ryddig og innbydende når vi får besøk. Da kan vi fokusere på å bruke tiden på det som er mest lystbetont. Vi hjelper hverandre selvsagt gjerne med det vi kan bedre enn den andre, men vi tar ikke ansvar for den andres hjem.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:56 #25 Skrevet torsdag kl. 12:56 I våres tre år sammen har jeg aldri gjort det. Jeg vasker klærne hans når han legger de igjen her. Så var han nedfor og arbeidsløs en periode, og var mye hjemme, helt til han plutselig fikk en jobb der han er bortreist fra søndag kveld til fredag, og jobber svært lange dager. Jeg var innom i leiligheten og så at det var ganske ille, så da tok jeg nøklene og ordnet for han mens han var på jobb. Det satt han stor pris på. Anonymkode: e1e13...b7c
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:31 #26 Skrevet torsdag kl. 13:31 Vi er særboere med to hjem og da er ingen gjest så vi samarbeider om alt. Anonymkode: 7dfc2...4d3 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:33 #27 Skrevet lørdag kl. 15:33 AnonymBruker skrev (På 4.12.2025 den 7.28): Vi kan hjelpe hverandre med litt større ting, som maling og enkelt snekkerarbeid. Men hovedsakelig er poenget med at vi er særboere at vi ønsker å ha hvert vært hjem, og dermed selv ordner eget hus. Anonymkode: e009c...aeb Omtrent slik det er med oss. Men jeg tar vinduene hans sånn av og til, for der er han tafatt 😄 Anonymkode: bcb63...e49
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:03 #28 Skrevet lørdag kl. 16:03 AnonymBruker skrev (På 3.12.2025 den 22.38): Bruker dere å hjelpe deres mannlige kjærester med ting i huset? Anonymkode: b4fa6...364 Nei. Vi er ikke noe særlig hos ham, heller. Og han ser ikke på den boligen som et "hjem", heller, det er kun mitt hjem han ser på som det. Iblant hjelper han meg med ting i huset, feks rydder, tar ut boss, setter opp hylle etc. Men mest gjør vi våre egne ting i hver vår bolig. Anonymkode: 1206d...490
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:10 #29 Skrevet lørdag kl. 16:10 I liten grad. Hender jeg rydder opp og vasker over kjøkkenbenken og sånn, når det er litt for kaotisk for meg ser ute, men ellers har vi stort sett ansvar for hvert vårt hjem. Vi hjelper hverandre når vi blir bedt om det, ikke ellers. Jeg ville aldri pyntet i hans hjem uten at han ba om det. Anonymkode: 97e92...08a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå