AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden En av rikingene i bøgda hadde en nettoinntekt på 150 millioner i fjor, men betalte kun 22 millioner i skatt. Hvordan går dette regnestykket opp? Anonymkode: cf474...a44
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden Norge er et skatteparadis for de som kan systemet. Min eksmann tjener min årslønn i måneden og vi ha ca samme skatt. Anonymkode: c674e...e4e
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden Det er 22 prosent skatt på kapitalinntekter. F.eks. på kryptogevinst. Selv hadde jeg drøyt 1,3 M i inntekt i fjor, og betalte litt over 320k i skatt. Anonymkode: bd06b...2a1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er 22 prosent skatt på kapitalinntekter. F.eks. på kryptogevinst. Anonymkode: bd06b...2a1 Ja, og det er inntil 37,84% skatt på utbytte/aksjegevinst. Poenget her var, hvordan slippe unna med å betale kun 15% skatt på en inntekt på 150 millioner. Anonymkode: cf474...a44
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, og det er inntil 37,84% skatt på utbytte/aksjegevinst. Poenget her var, hvordan slippe unna med å betale kun 15% skatt på en inntekt på 150 millioner. Anonymkode: cf474...a44 Tap og fradrag? Anonymkode: b036d...689
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden #6 Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tap og fradrag? Anonymkode: b036d...689 De er jo allerede tatt i nettoinntekten. Anonymkode: 54d6a...084
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden #7 Skrevet 10 minutter siden Aksjegevinster med skjermingsfradrag? gevinst fra et selskap som ikke utløste personlig skatt? Anonymkode: 42ddd...a30
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå