AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:12 #1 Skrevet onsdag kl. 21:12 Hei! Har fått inn en bokhylle til i hylla for jeg tenkte å samle alle bøkene på ett sted. Eneste er at en stor del av bøkene er pensumbøker og ikke alltid veldig dekorative .. trenger tips og hjelp til hvordan jeg kan få bokhylla stylish ut. Finnes det et "dekke" man kan bruke til bøker ? Jeg vet ikke hva det heter så aner jo ikke hva jeg skal søke etter Det er glassdører på skapet så det hjelper veldig Anonymkode: 9b338...191
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:16 #2 Skrevet onsdag kl. 21:16 Jeg foreslår å erstatte hvordan med hvorfor. Bokhyller med bøker er med på å skape et hjem. Anonymkode: 4f8a5...9cc 6 1 10
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:17 #3 Skrevet onsdag kl. 21:17 Du kan sette bokbind på pensumbøkene. Eller dekorere glassdøren - froste glasset, eller sette på slik vindusfolie som egentlig er ment for vinduer, å dempe innsyn. Finnes mange fine design, eller helt enkle Anonymkode: d45ff...09c
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 00:29 #4 Skrevet torsdag kl. 00:29 Du kan altids snu de. Det ser passe corny ut men er visuelt roligere enn mange andre alternativer. Anonymkode: 8db83...bfc
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 00:35 #5 Skrevet torsdag kl. 00:35 Bøker er ikke ment til å dekkes til, de skal synes i et hjem! Anonymkode: 3516f...400 6 1 9
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:05 #6 Skrevet torsdag kl. 06:05 Når fasade er viktigere enn innhold... Anonymkode: 1d50f...71f 4 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:20 #7 Skrevet torsdag kl. 06:20 Jeg har pensumbøkene mine i en annen bokhylle enn de i stuene. Jeg bruker jo gjerne pensumbøkene en gang i blant, de står på kontoret Anonymkode: 06862...746 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:30 #8 Skrevet torsdag kl. 06:30 Her har vi pensumbøker på kontoret, og noen er pakket bort i bod. Men i kjellerstue og stue er det masse bøker. Elsker bøker ❤️. Jeg har gått over til e-bøker nå. Leser et par bøker i uka. Anonymkode: 00183...cca 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:32 #9 Skrevet torsdag kl. 06:32 De få bøkene vi ikke har kvittet oss med står i skap med heldekkende dører - så team "ikke synlige bøker" her. Det er ikke mulig å bytte dørene? Om ikke - kan du kjøpe oppbevaringskaser som passer hyllene i skapet? IKEA har en rekke størrelser. Jeg var ivrig bruker av slike som student med liten plass. Anonymkode: e6c5e...fda
Einus Skrevet torsdag kl. 06:37 #10 Skrevet torsdag kl. 06:37 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her har vi pensumbøker på kontoret, og noen er pakket bort i bod. Men i kjellerstue og stue er det masse bøker. Elsker bøker ❤️. Jeg har gått over til e-bøker nå. Leser et par bøker i uka. Anonymkode: 00183...cca Skulle ønske jeg kunne lært meg å like å lese bøker. Men jeg synes det er sååååå drit kjedelig. Har ikke ro i kroppen til å la tankene konsentrere seg om sånt. Har ikke dysleksi eller noe sånt, bare er ikke interessert, men er super interessert i språket vårt og irriterende over at NRK sine journalister ikke uttaler tysk Ü riktig og sånt. Det er da for fa.. ikke noe som heter Mynchen....😝 måtte bare få det ut.....😄 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:41 #11 Skrevet torsdag kl. 06:41 Her har vi alt av fagbøker nederst i bokhylla, da er de sjeldent i synslinja. Anonymkode: b0ff5...14b 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:15 #12 Skrevet torsdag kl. 08:15 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg foreslår å erstatte hvordan med hvorfor. Bokhyller med bøker er med på å skape et hjem. Anonymkode: 4f8a5...9cc ❤️❤️❤️ Du sier noe. Det definerer jo interesser, men jeg liker sterilt. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du kan sette bokbind på pensumbøkene. Eller dekorere glassdøren - froste glasset, eller sette på slik vindusfolie som egentlig er ment for vinduer, å dempe innsyn. Finnes mange fine design, eller helt enkle Anonymkode: d45ff...09c Det var lurt takk ! AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du kan altids snu de. Det ser passe corny ut men er visuelt roligere enn mange andre alternativer. Anonymkode: 8db83...bfc Ja. Men det er litt vanskelig siden jeg bruker bøkene relativt ofte og da kjenner jeg de ikke igjen.. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Bøker er ikke ment til å dekkes til, de skal synes i et hjem! Anonymkode: 3516f...400 😀 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når fasade er viktigere enn innhold... Anonymkode: 1d50f...71f 😂 Innholdet er kjempeviktig! Jeg tar barnehagelærerstudie og har også en del som ikke er pensum men er fagrelatert, men hjemme liker jeg og ha det litt nøytralt. Selvom bøker er fint. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har pensumbøkene mine i en annen bokhylle enn de i stuene. Jeg bruker jo gjerne pensumbøkene en gang i blant, de står på kontoret Anonymkode: 06862...746 Ja jeg hadde det men jeg har stress i kroppen hvis ting skal ligge på forskjellige steder. AnonymBruker skrev (1 time siden): Her har vi pensumbøker på kontoret, og noen er pakket bort i bod. Men i kjellerstue og stue er det masse bøker. Elsker bøker ❤️. Jeg har gått over til e-bøker nå. Leser et par bøker i uka. Anonymkode: 00183...cca Jeg også bruker mye lydbøker, det er så herlig ! Likevel er det en del fysiske bøker jeg bruker jevnlig her. Jeg pleier ikke kjøpe romaner og skjønnlitteratur, de bøkene jeg har på privat er mer av den lærerike sorten og religiøse bøker. Så har liksom et spesielt forhold til hver bok. Det hørtes veldig sps ut men sånn er det litt 😅 AnonymBruker skrev (1 time siden): De få bøkene vi ikke har kvittet oss med står i skap med heldekkende dører - så team "ikke synlige bøker" her. Det er ikke mulig å bytte dørene? Om ikke - kan du kjøpe oppbevaringskaser som passer hyllene i skapet? IKEA har en rekke størrelser. Jeg var ivrig bruker av slike som student med liten plass. Anonymkode: e6c5e...fda Kommer til å kjøpe oppbevaringskasser til de tingene som må dekkes. Vi har ikke veldig god plass her for jeg er alenemor til to i en leid leilighet hehe.. men liker at det ser litt greit ut fordet 😅 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her har vi alt av fagbøker nederst i bokhylla, da er de sjeldent i synslinja. Anonymkode: b0ff5...14b Ja det kan jo gå også Anonymkode: 9b338...191
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå