Gå til innhold

Menn, hva gjør dere kåte? Holder det med å se en damesykkel liksom?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer en del på dette. Det er i alle fall ikke enkelt å forstå. 

Anonymkode: d8910...2ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da jeg var ung. La oss si fra jeg var 15 til 20, så kunne jeg bli kåt av å bla i en Ellos-katalog. Så skal det mer og mer til etter hvert som tiden går.

I dag hadde jeg aldri blitt direkte kåt bare av å se en naken kvinne feks. Skal en god del mer til en som så. Er egentlig knapt noen ting av eksterne stimuli som får meg kåt. Eneste er direkte seksuelle initiativ fra partner.

Anonymkode: bbf6e...c9e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da jeg var ung. La oss si fra jeg var 15 til 20, så kunne jeg bli kåt av å bla i en Ellos-katalog. Så skal det mer og mer til etter hvert som tiden går.

I dag hadde jeg aldri blitt direkte kåt bare av å se en naken kvinne feks. Skal en god del mer til en som så. Er egentlig knapt noen ting av eksterne stimuli som får meg kåt. Eneste er direkte seksuelle initiativ fra partner.

Anonymkode: bbf6e...c9e

Elloskataloger og underrøyreklame for H&M husker jeg fra jeg var ung.  

Hva gjør meg kåt nå? Direkte stimulans, flørtende blikk. Noen ganger helt uventet  av en bevegelse, antydning av bollemus...

Anonymkode: 65bb1...448

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Damesykkel? 😄

AnonymBruker
Skrevet

Det holder med en damesykkel ja. Spesielt setetområdet. 

Anonymkode: 24507...b69

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Lukt

Anonymkode: 9c8df...8fd

• Hjerte 2
Skrevet

Leke med en dame❤️

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Når jeg gikk på videregående fikk jeg ereksjon bare av å sitte med noen av jentene i klassen. Det var ubehagelig å ha det slikt. Senere i livet er det kjemien, både utseendemessig, men også hvilken person det er. Sagt på en annen måte, i ungdomstiden og som ung voksen kunne jeg tenne på 80% av damene. Nå når jeg er passert 40, så skal det betraktelig mer til. Men blir fortsatt kåt på ei flott dame, som spiller på de riktige strengene. 

Anonymkode: ebfe2...944

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det skal omtrent ingenting til. En kvinne som gir meg oppmerksomhet er nok. 

Men jeg spørsmålet ikke treffer statistisk bra her på KG: når man sitter og leser og skriver på forum for seksualitet på KG, så har man vel bekreftet at man er mer kåt en gjennomsnittet. 

Anonymkode: ffc0c...8b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg kan bli kåt bare ved å tenke på ei dame og det gjelder fortsatt  selv om jeg er  en eldre mann.

hadde ei flørtet med meg så tror jeg ikke jeg hadde klart å si nei selv om jeg har sex av og til. ofte må jeg gjøre noe med det.

AnonymBruker
Skrevet

Dbs classic med handlekurv til Brelett 😍😍😍

Anonymkode: 4979c...296

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Dbs classic med handlekurv til Brelett 😍😍😍

Anonymkode: 4979c...296

Anonymkode: 3ec6b...ff8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2025 den 22.03):

Hvor kom damesykkel inn i bildet?😂🤣

Skrevet (endret)

Ikke av å se en damesykkel nei, så lett tent er jeg ikke..
Men jeg kan bli superkåt av glidelås-lyden, fra en kvinne som drar ned bukse-kilen🥰 ..da er det like før😅

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Skrevet
Coachshinny skrev (22 minutter siden):

Hvor kom damesykkel inn i bildet?😂🤣

Hun har sikkert hørt den historia, om kvinnen som skulle sykle fra Bodø-Trondhem. Men forsatte å sykle etter målgang.. hun syklet helt til Oslo, før hun oppdaget at sykkel sete var borte🙈 

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (3 minutter siden):

Hun har sikkert hørt den historia, om kvinnen som skulle sykle fra Bodø-Trondhem. Men forsatte å sykle etter målgang.. hun syklet helt til Oslo, før hun oppdaget at sykkel sete var borte🙈 

🤣

Anonymkode: fd749...59a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en sunn, frisk og attraktiv heterofil mann, som i hverdagen får atskillig oppmerksomhet fra kvinner i alle aldre. Det er imidlertid ytterst, ytterst få av dem som gjør meg kåt, og sånn har det vært i hele mitt voksne liv. Jeg tror forøvrig det er en gedigen misforståelse å tro at menn generelt er så ukritiske i forhold til kvinners seksuelle attraktivitet som man kan få inntrykk av her inne.

Anonymkode: d7f43...209

Skrevet

Det holder ikke å se en damesykkel, liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...