AnonymBruker Skrevet 11. desember 2025 #61 Skrevet 11. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 3.12.2025 den 19.29): Da mener jeg ikke akkurat anus/rumpehullet. Men ved rumpeballene, åpning av rumpeballene, så har huden blitt mørkere. Det ser ut som jeg har smurt avføring nedover på begge siden av rumpa. Det ser så fælt ut og vil ha det bort. Jeg var hos hudlege i dag, og hun mente dette er normalt og ingenting å gjøre med. Det kommer av hormonendringer. Men finnes det ikke kremer (som ikke er kreftfremkallende) eller noe som kan forbedre det noe? Trenger ikke perfekt resultat, men forbedring. Håper noen har noen tips. Anonymkode: 856cf...a18 Hvis legen sier at dette er normalt, så er det normalt. Er vel legen som kan faget! Anonymkode: 68bc8...332
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2025 #62 Skrevet 11. desember 2025 Damn, her var det mye hat å få! Klassisk kvinneguiden. Hun spør om et enkelt spørsmål (men kanskje ikke så enkelt svar), og så får hun har fordi hun ønsker å forandre på noe som plager henne? Det er normalt å se seg selv fra alle vinkler, og ha et ønske om å se best mulig ut for partner eller seg selv. Hvorfor skal folk hate? Bare fordi DU går med danglebær som henger fra rumpehårene dine og ikke bryr deg overhodet så betyr det ikke at andre kan være mer forfengelige! La nå dama gjøre hva hun vil, surmaga kvinnfolk! Anonymkode: e123a...bb8 1
Strigiformes Skrevet 11. desember 2025 #64 Skrevet 11. desember 2025 Blir jeg noe blekere nå så blender jeg alle 😂
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2025 #65 Skrevet 11. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 8.12.2025 den 16.35): I-LANDS-PROBLEM 😂 Anonymkode: cb50c...fee Stemmer Det er mye I-landsproblemer sommdiskuteresmpå KG generelt sett. Anonymkode: ebab3...bb5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2025 #66 Skrevet 11. desember 2025 Jeg veit de tar anal bleking på salonger i Oslo. De reklamerer ikke for det eller har det på listen sin men de utfører det. Anonymkode: 12c59...75c 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #67 Skrevet 12. desember 2025 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Damn, her var det mye hat å få! Klassisk kvinneguiden. Hun spør om et enkelt spørsmål (men kanskje ikke så enkelt svar), og så får hun har fordi hun ønsker å forandre på noe som plager henne? Det er normalt å se seg selv fra alle vinkler, og ha et ønske om å se best mulig ut for partner eller seg selv. Hvorfor skal folk hate? Bare fordi DU går med danglebær som henger fra rumpehårene dine og ikke bryr deg overhodet så betyr det ikke at andre kan være mer forfengelige! La nå dama gjøre hva hun vil, surmaga kvinnfolk! Anonymkode: e123a...bb8 Beste kommentar😂 Ts Anonymkode: 856cf...a18
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2025 #68 Skrevet 12. desember 2025 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvis legen sier at dette er normalt, så er det normalt. Er vel legen som kan faget! Anonymkode: 68bc8...332 Leger sitter alltid med ulik kompetanse. Har lest meg litt opp, og det ser ut som at Tretinoin skal være ganske effekt over tid. Flere har fått effekt av det. Så skal bestille time hos en annen hudlege. Ts Anonymkode: 856cf...a18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå