Gå til innhold

Bleking rundt anus

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg synes det er litt trist. Det gir liksom liv til kroppen, at ikke pigmentene er likt overalt, akkurat som fregner og fødselsmerker. 

Anonymkode: 13235...9d9

Det var fint sagt:)

Ts

Anonymkode: 856cf...a18

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.12.2025 den 22.51):

Det er rart i 2025 at det ikke finnes bedre løsninger på dette problemet her😅 Finnes mange som sliter med dette. 

Det er fordi det ikke er et problem.

• Nyttig 2
Skrevet
Snok1 skrev (5 timer siden):

Det er kun din mening:) Jeg føler åpenbart annerledes. 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2025 den 19.29):

Da mener jeg ikke akkurat anus/rumpehullet. Men ved rumpeballene, åpning av rumpeballene, så har huden blitt mørkere. Det ser ut som jeg har smurt avføring nedover på begge siden av rumpa. Det ser så fælt ut og vil ha det bort. 

Jeg var hos hudlege i dag, og hun mente dette er normalt og ingenting å gjøre med. Det kommer av hormonendringer. 

Men finnes det ikke kremer (som ikke er kreftfremkallende) eller noe som kan forbedre det noe? Trenger ikke perfekt resultat, men forbedring. 

Håper noen har noen tips.

🤣🤣🤣 Alle er mørkere i sprekken. Har du tenkt å bli hore/være på Onlyfans siden det er så mange som skal se deg i ræva? De fleste menn som har hatt sex vet hvordan det ser ut der på kvinner.

Anonymkode: ac5a4...d18

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

🤣🤣🤣 Alle er mørkere i sprekken. Har du tenkt å bli hore/være på Onlyfans siden det er så mange som skal se deg i ræva? De fleste menn som har hatt sex vet hvordan det ser ut der på kvinner.

Anonymkode: ac5a4...d18

Det var en merkelig konklusjon😂 Jeg har aldri vært mørk der bak. Det er på rumpa, ikke selve anus. Det er noe som har oppstått i det siste. 

Ts

Skrevet

Hvem bryr seg om sånt?! Er jo ikke noe folk ser uansett. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2025 den 19.41):

At folk gidder hva? Det er et reelt problem. Vi har alle rumper og underliv. Så er ikke så spesielt. Ønsker seriøse svar. 

Ts

Nettopp! Vi ALLE har rumper og underliv i forskjellige fasonger, farger og format. 

Aksepter det! 

Anonymkode: e0bee...fd2

Skrevet
Iso1 skrev (1 minutt siden):

Hvem bryr seg om sånt?! Er jo ikke noe folk ser uansett. 

En eventuell partner vil se det!

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ts

Hvorfor det? Er det noe å se på liksom? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2025 den 19.41):

At folk gidder hva? Det er et reelt problem. Vi har alle rumper og underliv. Så er ikke så spesielt. Ønsker seriøse svar. 

Ts

Dette er vel så langt fra et reelt problem man kan komme i denne verden................

Anonymkode: 7ad14...d57

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Dette er vel så langt fra et reelt problem man kan komme i denne verden................

Anonymkode: 7ad14...d57

Spar meg! Er fullstendig klar over at det finnes mye verre ting i denne verden. Har selv gått gjennom mye vonde ting. Men det er da ikke det denne tråden handler om. Det er et paradoks. Har du aldri gått til frisøren? Aldri barbert leggene? Det er greit, men fjerne pigmenter er plutselig ikke greit fordi?

Det handler om å føle seg vel! Og jeg føler meg personlig ikke vel med å være så mørk der. Og hvis det finnes en mulig løsning, så gjør jeg det! 

Ts

• Liker 1
Skrevet

Så legen har sagt st det er pga hormoner. Hvorfor? Pubertet? P-piller? Diabetes?

Om det er hormonelt så kan det være vanskelig å gjøre noe med det fordi hormonene vil hele tiden signalisere om at det skal produseres mer pigment, så kanskje er det hormongreiene man bør finne ut av først?

Skrevet
katties skrev (38 minutter siden):

Så legen har sagt st det er pga hormoner. Hvorfor? Pubertet? P-piller? Diabetes?

Om det er hormonelt så kan det være vanskelig å gjøre noe med det fordi hormonene vil hele tiden signalisere om at det skal produseres mer pigment, så kanskje er det hormongreiene man bør finne ut av først?

Takk for svar! Nei, hun sa ikke noe om det. Så vanskelig å si.

Mulig jeg bestiller time hos en annen lege, som kan se nærmere på det. 

Ts

Skrevet
Snok1 skrev (10 timer siden):

I-LANDS-PROBLEM 😂

Anonymkode: cb50c...fee

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ts

Jeg tør å tippe på at en partner vil syntes det er langt merkeligere med et bleket anus, en et normalt et.

Om det er en evt fremtidig partner som er årsaken til analbleking, så vil jeg på det sterkeste fraråde det.

Skrevet
sicario skrev (55 minutter siden):

Jeg tør å tippe på at en partner vil syntes det er langt merkeligere med et bleket anus, en et normalt et.

Om det er en evt fremtidig partner som er årsaken til analbleking, så vil jeg på det sterkeste fraråde det.

Somsagt. Hvis du leser hi:) Så er det ikke akkurat på anus. Men rumpa!

Ts

Skrevet

Bleking av både anus og  rundt kjønnsåpningen er noe som enkelt kan gjøres via spesifikk laserbehandling. Anbefaler alle som er interessert i dette å bare søke på klinikker i Thailand hvor dette er temmelig vanlig. 

Det finnes også ikke-kirurgisk behandling for de som vil stramme opp vagina innvendig. Jeg vet en Norsk kvinne som gjorde det etter 3 barn.. Hun hadde en rekke behandlinger og i ettertid hevder hennes mann at hun helt klart føles mye bedre. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.12.2025 den 12.45):

Ts

Og hva så..? Er det noe å tenke på?

Anonymkode: 3eeb4...5a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Og hva så..? Er det noe å tenke på?

Anonymkode: 3eeb4...5a2

Jeg lurer oppriktig på hva som er greia med dere som kommer inn i en tråd som omhandler noe dere synes er feil, for å forsøke å overbevise TS om deres syn. 

Er dere oppvokst misjonærer som banker på dører og tenker at det er en fremgangsmåte mange setter pris på? Litt samme ulla som fanatiske crossfit'ere og veganere...

TS har forklart seg veldig tydelig. Det er ingenting galt i hennes ønske og strengt tatt, så har ingen noe med "hvorfor" hun tenker på det hun gjør, vi er her for å svare på spørsmålet i HI.  

Anonymkode: f16ee...8fc

• Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...