Gå til innhold

Bleking rundt anus

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det vanlig å se seg selv i ræva? Jeg aner ikke hvordan jeg ser ut der og har aldri vært inne på tanken om å bleke noe som helst der.

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kast det speilet og skaff deg en hobby. Makrame, hekling, vedstabling, sjakk, syltetøykoking, frimerkesamling.

Anonymkode: 91561...f32

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg lurer mest på hvordan folk vet hvilken farge de har rundt anus? Hva er det dere driver med liksom 😅

Anonymkode: b70d2...08f

Men det er ikke akkurat rundt anus som jeg skrev i hi. 

Det er langs de indre rumpeballene hvis det er forståelig. 

Det er bare å snu seg rundt å se seg i speilet😅 Ikke vanskelig😅

Ts

Anonymkode: 856cf...a18

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kast det speilet og skaff deg en hobby. Makrame, hekling, vedstabling, sjakk, syltetøykoking, frimerkesamling.

Anonymkode: 91561...f32

Har mange hobbyer. Sex er en av dem og vil se bra ut😉

Ts.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er digg med lyse rumpehull og -sprekk, men neppe verdt å bruke mye penger, hvis det ikke er for å øke markedsverdien.

Anonymkode: 1e289...381

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg lurer mest på hvordan folk vet hvilken farge de har rundt anus? Hva er det dere driver med liksom 😅

Anonymkode: b70d2...08f

Syntes det er mer merkelig at det finnes mennesker som ikke vet hvordan de ser ut nedentil? Er det ikke lurt å ta en titt innimellom? Tenk å leve et helt liv uten å en anelse om hvordan man ser ut bakfra. Vi har speil?😭

Anonymkode: e40c8...364

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

https://www.genclique.com/en/anal-bleaching

Første resultat. Vet ikke om de er dyktige, men Berlin er litt nærmere enn LA. 

Anonymkode: 08a98...058

Tusen takk🙏 Skal se på dette.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Men finnes det ikke kremer (som ikke er kreftfremkallende) eller noe som kan forbedre det noe? Trenger ikke perfekt resultat, men forbedring. 

Dette er et ende-(pun intended!)tidstegn!

Skrevet

Jeg fikk en gedigen vable i rumpesprekken etter allergi mot et parfymert truseinnlegg, og vablen etterlot seg en stor og rund, mørk pigmentering. Har forsøkt alt av retinoler og sterke blekekremer og etter 1 år ser det likt ut. Har bare sluttet å ha sex bakfra i lyset. Ser ut som det er brunt fordi det er i rumpa og ikke fordi det er pigmentert arr. Bryr meg ikke om det rundt anus, forstår du syns det er skjemmende for det er jo det :( Men spar pengene på kremer for det funker ikke. 

Anonymkode: fc840...422

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Syntes det er mer merkelig at det finnes mennesker som ikke vet hvordan de ser ut nedentil? Er det ikke lurt å ta en titt innimellom? Tenk å leve et helt liv uten å en anelse om hvordan man ser ut bakfra. Vi har speil?😭

Anonymkode: e40c8...364

Jeg er snart 37 år og har ikke tittet ennå 😀

Skrevet
Maskinfører skrev (22 minutter siden):

Jeg er snart 37 år og har ikke tittet ennå 😀

Med det frister? 

Anonymkode: ebab3...bb5

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Med det frister? 

Anonymkode: ebab3...bb5

Nei det frister over hodet ikke 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg fikk en gedigen vable i rumpesprekken etter allergi mot et parfymert truseinnlegg, og vablen etterlot seg en stor og rund, mørk pigmentering. Har forsøkt alt av retinoler og sterke blekekremer og etter 1 år ser det likt ut. Har bare sluttet å ha sex bakfra i lyset. Ser ut som det er brunt fordi det er i rumpa og ikke fordi det er pigmentert arr. Bryr meg ikke om det rundt anus, forstår du syns det er skjemmende for det er jo det :( Men spar pengene på kremer for det funker ikke. 

Anonymkode: fc840...422

Huff, det var trist å høre:( 

Chat GPT har foreslått lett skrubb daglig, og smøre med nicinamide og Azelaic Acid 10% (ikke sammen) noen dager i uken. Og at det da må gjøres over en lang periode. Det er begge produkter fra the Ordinary, så det koster ikke stort å prøve. 

Men i ditt tilfelle kunne kanskje laser vært en løsning? Jeg skal ringe rundt å forhøre meg med ulike klinikker etter hvert. Hvis det dukker opp noen brukbare løsninger, kan jeg skrive det er.

Det er rart i 2025 at det ikke finnes bedre løsninger på dette problemet her😅 Finnes mange som sliter med dette. 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Huff, det var trist å høre:( 

Chat GPT har foreslått lett skrubb daglig, og smøre med nicinamide og Azelaic Acid 10% (ikke sammen) noen dager i uken. Og at det da må gjøres over en lang periode. Det er begge produkter fra the Ordinary, så det koster ikke stort å prøve. 

Men i ditt tilfelle kunne kanskje laser vært en løsning? Jeg skal ringe rundt å forhøre meg med ulike klinikker etter hvert. Hvis det dukker opp noen brukbare løsninger, kan jeg skrive det er.

Det er rart i 2025 at det ikke finnes bedre løsninger på dette problemet her😅 Finnes mange som sliter med dette. 

Ts

Håper du finner en løsning på problemet ditt.

Og fint at du klarer og heve deg over alle teite kommentarene du får, jeg skjønte problemet når du sa at det ikke gjaldt selve anusringen, men mer innsiden av rumpeballene. Slik sett kan jeg forstå at det kan være like verdig å fikse som for eksempel, smale lepper og øyenbryn.

Og jeg forstår problemstillingen som du beskriver, at det kan se ut som du ikke er helt rein mellom skinkene, og det kan jo gjør at man blir litt reservert for å vise denne siden av seg selv.

Jeg er mann og hadde kanskje kunnet slengt meg på med tullekommentarer, visst det gjaldt bleking av selve rumpehullet, for det mener jeg er å dra det for langt.

Visst du ikke finner løsningen, så får du gjøre det omvendt, ta solarium naken til alt får samme fargen 🙂

Anonymkode: 3f948...ca9

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Håper du finner en løsning på problemet ditt.

Og fint at du klarer og heve deg over alle teite kommentarene du får, jeg skjønte problemet når du sa at det ikke gjaldt selve anusringen, men mer innsiden av rumpeballene. Slik sett kan jeg forstå at det kan være like verdig å fikse som for eksempel, smale lepper og øyenbryn.

Og jeg forstår problemstillingen som du beskriver, at det kan se ut som du ikke er helt rein mellom skinkene, og det kan jo gjør at man blir litt reservert for å vise denne siden av seg selv.

Jeg er mann og hadde kanskje kunnet slengt meg på med tullekommentarer, visst det gjaldt bleking av selve rumpehullet, for det mener jeg er å dra det for langt.

Visst du ikke finner løsningen, så får du gjøre det omvendt, ta solarium naken til alt får samme fargen 🙂

Anonymkode: 3f948...ca9

Tusen takk🙂

Nei, ser jo at enkelte ikke leser innlegget godt nok, før de kommenterer. Har fin farge på anus😉 Dessuten ikke noe jeg hadde bleket uansett. Men er på rumpa ja. 

He he nei, vil ikke ha rynker og kreft😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tusen takk🙂

Nei, ser jo at enkelte ikke leser innlegget godt nok, før de kommenterer. Har fin farge på anus😉 Dessuten ikke noe jeg hadde bleket uansett. Men er på rumpa ja. 

He he nei, vil ikke ha rynker og kreft😉

Ts forresten 

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg lirket ansiktet mitt mellom skinkene dine, ville jeg sikkert tenkt: "Åjsann, her var det mørkt", før jeg hadde fortsatt med ærendet. Ville uansett ikke latt det påvirke akten, eller hindre gjentagelse.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde jeg lirket ansiktet mitt mellom skinkene dine, ville jeg sikkert tenkt: "Åjsann, her var det mørkt", før jeg hadde fortsatt med ærendet. Ville uansett ikke latt det påvirke akten, eller hindre gjentagelse.

😂 Godt å høre😂

Har begynt med prosjekt "skrubb" nå. Så skal eksfoliere området 4 ganger i uken og påføre Azelaic Acid og fukt over en lang periode. Så skal jeg se om det blir noe bedre🙂

Ts

Skrevet

Jeg synes det er litt trist. Det gir liksom liv til kroppen, at ikke pigmentene er likt overalt, akkurat som fregner og fødselsmerker. 

Anonymkode: 13235...9d9

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...