AnonymBruker Skrevet 3. desember #1 Skrevet 3. desember Rynkene i panna og under øynene er godt synelig. Det samme er henge magen etter barne fødsel . Magen er ikke veldig stor men litt sjenerende. Hva ville du prioritert først Full mageplastikk? Eller laser under øynene og ett ansiktsløft. ( har bare en liten dobbelt hake foreløpig) Anonymkode: 7badf...843
Natttåke Skrevet 3. desember #2 Skrevet 3. desember Jeg er eldre enn dette, men ok. Ingenting. Søvn, mat og mosjon. Drikke nok vann. Det holder. 7
AnonymBruker Skrevet 3. desember #3 Skrevet 3. desember Å jada trener flere ganger i uken.Men jeg klarer ikke å godta at jeg blir eldre. Med masse rynker. Anonymkode: 7badf...843
AnonymBruker Skrevet 3. desember #4 Skrevet 3. desember Jeg er glad jeg blir eldre men,jeg synes det er tungt å se rynkene komme. Anonymkode: 7badf...843
Natttåke Skrevet 3. desember #5 Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å jada trener flere ganger i uken.Men jeg klarer ikke å godta at jeg blir eldre. Med masse rynker. Anonymkode: 7badf...843 Alle blir eldre og alle vet hvordan du ser ut alt. Så hvorfor ikke omfavne det. 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember #6 Skrevet 3. desember Jeg ville prioritert å jobbe med selvfølelse og aksept. Anonymkode: 9bc4f...af5 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember #7 Skrevet 3. desember AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ville prioritert å jobbe med selvfølelse og aksept. Anonymkode: 9bc4f...af5 Jeg også. Du vil ikke klare å operere deg bort fra alt aldersforfallet. Anonymkode: 77b44...07a 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember #8 Skrevet 3. desember Jeg ville prioritert en solid ferietur. Anonymkode: a5a96...8e2
veronica<3 Skrevet 3. desember #9 Skrevet 3. desember Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. veronica<3, mod.
Fremhevede innlegg