Gå til innhold

Beste hjelpemiddel for å unngå at skoen chipper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg står mellom to størrelser på et par sko som kun skal brukes til tøfler på kontoret, men jeg går noe rundt på kontoret så komfort er viktig. Jeg må heller gå opp enn ned i størrelsen, siden det blir for trangt for tærne i den minste størrelsen. Men i den største størrelsen chipper hælen på høyre sko. Hvilket hjelpemiddel er det som funker best for å unngå denne chippingen? Hælkappe? Isåfall hvilken hælkappe?

Anonymkode: 91361...fea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva du mener med - skoen chipper? 

Anonymkode: adc8b...b12

Skrevet

En sko chipper ikke, den kipper. Men ja, en hælkappe/kippekappe fikser problemet. De helt enkle du får kjøpt på skobutikk fungerer, men en litt større som dekker mer flate er sikkert mer behagelig å gå med over tid. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
smurfebuss skrev (9 minutter siden):

En sko chipper ikke, den kipper. Men ja, en hælkappe/kippekappe fikser problemet. De helt enkle du får kjøpt på skobutikk fungerer, men en litt større som dekker mer flate er sikkert mer behagelig å gå med over tid. 

Dette sa meg ikke så mye annet enn at du påpeker at jeg har skrevet ordet feil. Kan du sende link til en konkret hælkappe? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Dette sa meg ikke så mye annet enn at du påpeker at jeg har skrevet ordet feil. Kan du sende link til en konkret hælkappe? 

Kunne du ikke bare googlet selv? :klo: 

Anonymkode: e0ffd...c00

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kunne du ikke bare googlet selv? :klo: 

Anonymkode: e0ffd...c00

For du tror ikke jeg har gjort det selv? Vil du ha oversendt loggen over alle gangene jeg har googlet dette det siste døgnet? Fant fortsatt ikke svar på hva som fungerer best, for det trenger man folkelige erfaringer til, og derfor spør man om slikt her på KG….

Skrevet

Ikke rart du ikke får noe svar på Google når du skriver at skoen chipper. Man chipper en katt, men skoen kipper. Stor forskjell. 

Anonymkode: dcee6...a10

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke rart du ikke får noe svar på Google når du skriver at skoen chipper. Man chipper en katt, men skoen kipper. Stor forskjell. 

Anonymkode: dcee6...a10

Er ikke det jeg har søkt på, jeg har søkt på hælkappe. 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Takk for svar og konkret tips! Hvordan er kvaliteten på sånne fra Sparkjøp, tro?

Aner ikke, har kun kjøpt i skobutikk selv, men er noen år siden… ser disse er i skinn, som de i skobutikken. Det er typisk forbruksvare, så …. Ikke veldig kostbare saker akkurat

Endret av enkefru
Skrevet

Mener du kjipper?🤔

Anonymkode: ed52e...d1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...