AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:34 #41 Skrevet onsdag kl. 16:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg spurte min venninne om hun kan passe kattene mine 1 uke i julen. Hun sa at hun kan ikke det. At hun skal bort den uken. For ett par dager siden sa hun m til en felles venninne at hun skal være hjemme hele julen. Så jeg tror hun tok en hvit løgn. Er det greit? Eller burde hun si at hun ikke vil passe de? Anonymkode: d254c...74d Hva ville du sagt om din venninne svarte «nei», da? Ville du valgt å gjøre deg masete? Ville du valgt å ty til hersketeknikker etc? Jeg sier ikke man bør lyve. Jeg sier at noen mennesker velger seg så slitsom adferd i relasjoner at man har valget mellom å kutte dem ut eller snakke dem etter munnen. Og man har kanskje god motivasjon for å stå i relasjonen. Feks at man tror vedkommende ikke vil klare seg så godt uten den. Anonymkode: 04f38...faf 2 2
Rødstrupa Skrevet onsdag kl. 16:35 #42 Skrevet onsdag kl. 16:35 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, de er innekatter. Jeg kan ikke sette en ukjent katt i territoriet til mine tre katter i en uke. Det ville forårsake totalt stress og panikk. Anonymkode: 8e285...258 Ok, håper det ordner seg for deg med hjelp til å ivareta katten når du skal reise bort❤️🐱
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:36 #43 Skrevet onsdag kl. 16:36 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): ? Det er vel bare å sørge for at den har man omtrent en uke, og at den har noe sted å gjøre fra seg. Katter trives i eget selskap. Anonymkode: f894b...84e https://www.ta.no/her-har-katten-sittet-innesperret-i-fem-dogn-det-er-i-strid-med-lovverket/s/5-50-2233031 Nei, denne katten trives ikke i eget selskap. Og det er ikke lovlig. Anonymkode: 327ce...7f2 3 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:38 #44 Skrevet onsdag kl. 16:38 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): ? Det er vel bare å sørge for at den har man omtrent en uke, og at den har noe sted å gjøre fra seg. Katter trives i eget selskap. Anonymkode: f894b...84e Og hvor mange kasser med kattesand skal du ha for en uke? Den blir jo full. Og går katten ut i en katteluke så kan ting skje. En katt gikk i en felle og måtte til veterinær. Heldigvis fikk katten oppmerksomheten til naboen som hadde ansvar for den. Anonymkode: 327ce...7f2
Maia3 Skrevet onsdag kl. 16:43 #45 Skrevet onsdag kl. 16:43 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Når det er snakk om en hel uke må du bruke en "profesjonell" som du betaler, med mindre du har en venn som elsker kattene dine og har tilbudt seg å passe dem. Anonymkode: 5350f...a89 Eller har kattene på et pensjonat i nærheten
Rotemor Skrevet onsdag kl. 16:53 #46 Skrevet onsdag kl. 16:53 Vibelator skrev (49 minutter siden): Løgn er FEIGT uansett men dessidert flest feige folk derfor mye løgn Desidert*
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:56 #47 Skrevet onsdag kl. 16:56 Rødstrupa skrev (19 minutter siden): Ok, håper det ordner seg for deg med hjelp til å ivareta katten når du skal reise bort❤️🐱 Du ville bare gi et respektløst svar og se om du kan få oppmerksomhet? Ikke alle katter er egnet til å sette sammen. Fire katter med stress er ikke bra for noen. Og mellom henne og meg bor tusenvis av andre mennesker nærmere katten og uten kjæledyr hjemme. Det finnes mange bedre løsninger enn dette. Anonymkode: 8e285...258
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:57 #48 Skrevet onsdag kl. 16:57 Det finnes helt sikkert et kattepensjonat i området, hva er problemet? Anonymkode: 93f4b...ce7 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:59 #49 Skrevet onsdag kl. 16:59 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): NEI, det er ikke lov - for svært god grunn. Du skal ikke gjøre det for selv en helg. Anonymkode: 339a8...7d6 Katten har det bra Anonymkode: f894b...84e
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:00 #50 Skrevet onsdag kl. 17:00 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Og hvor mange kasser med kattesand skal du ha for en uke? Den blir jo full. Og går katten ut i en katteluke så kan ting skje. En katt gikk i en felle og måtte til veterinær. Heldigvis fikk katten oppmerksomheten til naboen som hadde ansvar for den. Anonymkode: 327ce...7f2 1 kasse Anonymkode: f894b...84e
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:11 #51 Skrevet onsdag kl. 17:11 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Katten har det bra Anonymkode: f894b...84e Lovverket er klinkende klart, basert på spesialister. Norge lager ikke regler kun for moro skyld. Anonymkode: 339a8...7d6 4 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:15 #52 Skrevet onsdag kl. 17:15 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): 1 kasse Anonymkode: f894b...84e Nei, det er ikke greit. Den blir jo full. Man etterlater ikke katter alene hjemme. Da kan du ikke ha dyr. Anonymkode: 327ce...7f2 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:20 #53 Skrevet onsdag kl. 17:20 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, det er ikke greit. Den blir jo full. Man etterlater ikke katter alene hjemme. Da kan du ikke ha dyr. Anonymkode: 327ce...7f2 Ok, to kasser da Anonymkode: f894b...84e 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:27 #54 Skrevet onsdag kl. 17:27 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bor hun i nærheten? Jeg ble også bedt om å passe en katt en gang. Av en som bor en halvtime unna med bil. Hun har bil, jeg har ikke bil, det vet hun. For meg ville det være minst 2 timers reise. Gå, buss, gå. Til katten. OG 2 timers reise tilbake. Jeg sa nei. Jeg sa det ærlig til henne og forklarte det. Hun var også sint. Men jeg kan ikke reise 4 timer hver dag for å gi en katt litt mat og drikke. Jeg liker katter, jeg har dem selv. Men dette tok meg for mye tid. Anonymkode: 8e285...258 Du er vel ikke fremdeles venn med denne dama? Anonymkode: 5b553...f93 1
Rødstrupa Skrevet onsdag kl. 17:28 #55 Skrevet onsdag kl. 17:28 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Du ville bare gi et respektløst svar og se om du kan få oppmerksomhet? Ikke alle katter er egnet til å sette sammen. Fire katter med stress er ikke bra for noen. Og mellom henne og meg bor tusenvis av andre mennesker nærmere katten og uten kjæledyr hjemme. Det finnes mange bedre løsninger enn dette. Anonymkode: 8e285...258 Hva?
Rødstrupa Skrevet onsdag kl. 17:29 #56 Skrevet onsdag kl. 17:29 (endret) AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Du ville bare gi et respektløst svar og se om du kan få oppmerksomhet? Ikke alle katter er egnet til å sette sammen. Fire katter med stress er ikke bra for noen. Og mellom henne og meg bor tusenvis av andre mennesker nærmere katten og uten kjæledyr hjemme. Det finnes mange bedre løsninger enn dette. Anonymkode: 8e285...258 Endret onsdag kl. 17:32 av Rødstrupa
Rødstrupa Skrevet onsdag kl. 17:32 #57 Skrevet onsdag kl. 17:32 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Du ville bare gi et respektløst svar og se om du kan få oppmerksomhet? Ikke alle katter er egnet til å sette sammen. Fire katter med stress er ikke bra for noen. Og mellom henne og meg bor tusenvis av andre mennesker nærmere katten og uten kjæledyr hjemme. Det finnes mange bedre løsninger enn dette. Anonymkode: 8e285...258 Hva er respektløst med svaret mitt? Skjerp deg😡 1 1
Rødstrupa Skrevet onsdag kl. 17:33 #58 Skrevet onsdag kl. 17:33 Skjerp deg, jeg har ikke svart respektløst!
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:34 #59 Skrevet onsdag kl. 17:34 Rødstrupa skrev (5 minutter siden): Rødstrupa skrev (4 minutter siden): Rødstrupa skrev (2 minutter siden): Hva er respektløst med svaret mitt? Skjerp deg😡 Rødstrupa skrev (Akkurat nå): Skjerp deg, jeg har ikke svart respektløst! Hva? Trenger du FIRE innlegg? Anonymkode: 5350f...a89 2
Rødstrupa Skrevet onsdag kl. 17:35 #60 Skrevet onsdag kl. 17:35 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trenger du FIRE innlegg? Anonymkode: 5350f...a89 Ja!Skjerp deg😡
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå