AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Vet at Kid og Princess er rene interiørbutikker, mens Nille er mer "nipsete" kanskje. Er det mer på nivå med Europris? Hva er ditt inntrykk? Og er kvaliteten på duker og gardiner fks dårligere på Nille sine produkter? Anonymkode: 3ab86...f16
Kålrota Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Nille er i mine øyne en krimskrams-butikk med litt forskjellig som er overraskende dyrt. Princess er litt kjedelig her i byen, Kid har litt større utvalg (til gjengjeld er butikken helt utrolig rotete). 2
emilie123 Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Kålrota skrev (Akkurat nå): Nille er i mine øyne en krimskrams-butikk med litt forskjellig som er overraskende dyrt. Princess er litt kjedelig her i byen, Kid har litt større utvalg (til gjengjeld er butikken helt utrolig rotete). Her jeg bor er det en utrolig fin Kid butikk, synes også at Kid har best kvalitet av disse. Så min rangering blir Kid, Princess og så Nille langt etter.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Mye det samme, Nille litt annet sortiment. Princess har bedre kvalitet på håndklær, Kid på sengetøy. Anonymkode: d9fcb...b5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå