Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har de siste 6-7 mnd hatt ekstremt ulik og rar syklus, i og med at vi prøver å få vår første og jeg stadig da har ulike eggløsningstider så er det veldig forvirrende.

Hadde lenge stabil mens den 15, så etter noen mnd gikk den ned til 12, så gikk den ned til den 10, så den 7, så den 5, så den 1, og nå denne mnd er den på 3. Jeg blir veldig usikker av det, jeg skjønner det ikke er noe farlig eller unormalt. Ellers i livet har jeg alltid hatt veldig lik dato for mensen i flere år, med små endringer selvsagt men de siste mnd har den hoppet konstant. Vært hos gynekolog og er ikke noe hormonelle problemer og jeg har en overproduksjon av egg, så burde fint kunne bli gravid, samboer er også "klarert". Noen andre som har forslag til hvordan jeg best kan måle eggløsning denne mnd da?

Anonymkode: 6d384...658

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er stressnivået for tiden?

Anonymkode: cc595...dca

AnonymBruker
Skrevet

Hatt korona?

Anonymkode: 608bd...319

AnonymBruker
Skrevet

Men du regner dato i måneden? Du må jo regne syklusdager. Første dag i menstruasjonen din er dag 1. Så må du finne ut når du vanligvis har eggløsning og når du får mensen. Basert på det du sier her så høres det egentlig ut som syklusen din er ganske regelmessig, altså at det er ca like mange dager per syklus. Du må la være å blande inn datoer, siden månedene ikke har like mange dager i seg blir det unøyaktig.

Anonymkode: a640f...901

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan er stressnivået for tiden?

Anonymkode: cc595...dca

Vedlig lavt, helt fint på jobb og privat. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hatt korona?

Anonymkode: 608bd...319

Aldri hatt korona faktisk, visste ikke at det kunne påvirke slike ting heller. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Men du regner dato i måneden? Du må jo regne syklusdager. Første dag i menstruasjonen din er dag 1. Så må du finne ut når du vanligvis har eggløsning og når du får mensen. Basert på det du sier her så høres det egentlig ut som syklusen din er ganske regelmessig, altså at det er ca like mange dager per syklus. Du må la være å blande inn datoer, siden månedene ikke har like mange dager i seg blir det unøyaktig.

Anonymkode: a640f...901

Jeg regner syklusdager ut fra første dag for siste mens, men den varierer hver mnd, MEN jeg har en syklus på alt fra 25 til 34 dager de siste 6-7 mnd, kanskje jeg ikke klarer å formulere meg riktig her eller har de rette terminologiene. Jeg har prøvd med eggløsningstester med ulik resultat, noen av dem viser at jeg har eggløsning og andre ikke, så har jeg også telt dato med ca 14 dager etter mens for å komme frem til eggløsningsdatoer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...