Gå til innhold

Klarer ikke bli med på tilstelning på skolen..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (3 minutter siden):

Bli hjenme og fokuser på å bli frisk. 

Man kan ikke hvile seg frisk fra angst. Angsten vil mest sannsynlig bli sterkere dersom man skjermer seg for absolutt alle situasjoner som er vanskelige. Det er heller ikke uvanlig at det blir flere og flere situasjoner som er vanskelige når man først begynner å unngå. 

Anonymkode: e4d1e...66f

• Liker 4
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ja jeg vet egentlig det..er bare det at jeg får så voldsomme panikkanfall der jeg hyperventilerer så mye..er redd for å dumme meg ut å gjøre sønnen flau 🫣 itilfelle jeg ikke klarer å holde meg samlet..

Anonymkode: 11432...bbc

Jeg har det på samme måte og det beste er faktisk å bli med. Som regel går det fint og det er en liten seier. Du har jo mannen der som kan ta seg av praten med de andre foreldrene eller oppgaven hvis dere blir spurt om noe.

Kun en gang fik jeg nok, merket panikken presse på. Da sa jeg at jeg ikke følte meg bra, gikk raskt ut i bilen og satt der med en film til resten var ferdig. Ingen reagerte og jeg slapp å presse meg på helt feil tidspunkt.

Anonymkode: 4608b...b28

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg sliter veldig med utmattelse og angst for tiden..tror ikke jeg klarer bli med på juleavslutning til sønnen min..han skal synge en sang han har øvd på en stund, og jeg har så lyst til å se 🥺 men vet ikke om jeg klarer det akkurat nå..har stillt opp på det meste hele hans liv ellers..er bare så redd for at jeg får skikkelig panikkangst og ikke klarer være der de to timene det varer..også blir jeg så utmattet etterpå😭 hva hadde dere gjort i denne situasjonen? Pappaen og besteforeldrene skal jo dit og han kan jo filme evt så får jeg se sammen med han etterpå..jeg er superengasjert i han i hverdagen, og får verdens dårligste samvittighet for å kanskje ikke skulle dra..

Anonymkode: 11432...bbc

Jeg har stått i akkurat samme situasjon. Gruet meg noe hèlt jævlig, for kombinasjonen panikklidelse og samlivsbrudd, holdt på å ta knekken på meg.

Å ta avstand, kan fort gjøre ting verre. Møt i god tid, finn en plass, så du kan sitte ytterst. Lét etter små løsninger, og ikke grunner til å unngå.

Disse årene blåser avgårde 💙

Ville lagt listen lavt for hvor lenge du blir, men følelsen av å ha prøvd, vil være så mye bedre enn å velge avstand.

Da har du en erfaring i box til neste år, også. 

🤞❤️

Skrevet

Sett deg nære utgangen er det beste tipset. Likte også det noen skrev om å late som du får en telefon. Men når det skal sies, jeg har vært på mange slike arrangement på skolen til barna. Det er alltid noen som går frem og tilbake, søsken som ikke klarer sitte i ro osv. Tror ingen tenker over det om du evt går ut eller står bakerst  ved døren. Folk flest er mest opptatt av seg selv og sitt. 

Jeg har vært der du var. Det er grusomt, men vit at det kan bli bedre av å prøve. Jeg kunne dukke opp, men dra tidlig feks. Nå er jeg på slike ting hele tiden det varer uten å gå rundt og holde ut. 

Anonymkode: 72a71...55b

• Liker 1
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (7 timer siden):

Bli hjenme og fokuser på å bli frisk. 

Blir jo ikke frisk av angst ved  å bli hjemme. Da må det vel bedre å ta en pille for å dempe angsten akkurat i dette tilfellet. 

Anonymkode: 0feee...d3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...