AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:40 #1 Skrevet onsdag kl. 12:40 Virker som dette er en svært vanlig oppfatning her på KG. Hvorfor? Anonymkode: 9c24e...fe4 1 1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:43 #2 Skrevet onsdag kl. 12:43 Det er ikke min oppfatning. Elskerinner som vil "hjelpe" kona med å sladre om utroskap får mindre støtte, det stemmer. De kunne brukt empatien sin før de hadde sex med gift mann, eller avsluttet momentant når de fikk greie på det Anonymkode: cbad5...f68 6
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:47 #3 Skrevet onsdag kl. 12:47 Fordi det er enklere å være sint på en du ikke er glad i. Anonymkode: ce27f...4bc 12 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:47 #4 Skrevet onsdag kl. 12:47 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Virker som dette er en svært vanlig oppfatning her på KG. Hvorfor? Anonymkode: 9c24e...fe4 Fordi samfunnet fortsatt er patriarkalsk og gir kvinnen skylda for det meste. Er mannen utro? Det er konas skyld fordi hun har forfalt/nekter analsex/har blitt eldre og elskerinnas skyld fordi hun har vært pågående/forført mannen. Er mannen voldelig? Sikkert kvinnens feil, fordi hun: a) har valgt en slik mann og b) har sikkert provosert ham, fæle kjerring. Blir kvinnen utsatt for voldtekt? Hennes skyld, hun måtte jo kle seg annerledes/oppføre seg annerledes/ikke gå alene/ikke ditt og ikke datt. Anonymkode: a3bb7...1df 17 1
late_argument Skrevet onsdag kl. 12:48 #5 Skrevet onsdag kl. 12:48 Fordi det stort sett er hennes skyld 1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:51 #6 Skrevet onsdag kl. 12:51 late_argument skrev (2 minutter siden): Fordi det stort sett er hennes skyld Selvfølgelig er det ikke hennes skyld at DU ikke klarer å være trofast. Hun har ikke lovet din partner noe, men det har du. Anonymkode: a3bb7...1df 11 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:52 #7 Skrevet onsdag kl. 12:52 Tror det handler mye om sjalusi. Elskerinna har en faktor som kona/samboer mangler og å vite det tar knekken på oss damer. Vil også tro det er lettere å skylde på en utvendig faktor. Anonymkode: 55ee0...02e 3 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:54 #8 Skrevet onsdag kl. 12:54 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror det handler mye om sjalusi. Elskerinna har en faktor som kona/samboer mangler og å vite det tar knekken på oss damer. Vil også tro det er lettere å skylde på en utvendig faktor. Anonymkode: 55ee0...02e De har ikke engang en faktor. Elskerinna til min eksmann var verken penere, snillere, smartere eller bedre enn meg. Hun hadde en annen fitte, that's it. Og det er en ny, annerledes fitte han ønsket seg. Han gikk fort lei henne og ønsket seg tilbake til familien, mens hun ble helt knust og laget svære scener fordi han ikke ønsket å fortsette. Forskningen viser at elskerinner ofte er verken penere eller hyggeligere enn koner, de er bare en ny fitte - ikke akkurat noe å være sjalu på. Anonymkode: a3bb7...1df 6 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:58 #9 Skrevet onsdag kl. 12:58 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Fordi samfunnet fortsatt er patriarkalsk og gir kvinnen skylda for det meste. Er mannen utro? Det er konas skyld fordi hun har forfalt/nekter analsex/har blitt eldre og elskerinnas skyld fordi hun har vært pågående/forført mannen. Er mannen voldelig? Sikkert kvinnens feil, fordi hun: a) har valgt en slik mann og b) har sikkert provosert ham, fæle kjerring. Blir kvinnen utsatt for voldtekt? Hennes skyld, hun måtte jo kle seg annerledes/oppføre seg annerledes/ikke gå alene/ikke ditt og ikke datt. Anonymkode: a3bb7...1df Ottar? Anonymkode: 9fae2...5e8
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:58 #10 Skrevet onsdag kl. 12:58 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De har ikke engang en faktor. Elskerinna til min eksmann var verken penere, snillere, smartere eller bedre enn meg. Hun hadde en annen fitte, that's it. Og det er en ny, annerledes fitte han ønsket seg. Han gikk fort lei henne og ønsket seg tilbake til familien, mens hun ble helt knust og laget svære scener fordi han ikke ønsket å fortsette. Forskningen viser at elskerinner ofte er verken penere eller hyggeligere enn koner, de er bare en ny fitte - ikke akkurat noe å være sjalu på. Anonymkode: a3bb7...1df Hvor er denne forskningen? Vil si at en ny fitte er en faktor kona ikke har. Og spenning er også noe. Anonymkode: 55ee0...02e 1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:58 #11 Skrevet onsdag kl. 12:58 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ottar? Anonymkode: 9fae2...5e8 Hvem er Ottar? Anonymkode: a3bb7...1df 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:59 #12 Skrevet onsdag kl. 12:59 Selvfølgelig den opptatte som er den hovedskyldige, i en straffesak får medskyldig lavere straff. Dette burde folk innse også angående utroskap. Men tipper det er fordi de vil unnskylde partneren fordi de vil fortsette å være med den. Jeg hadde lagt skylden på den som sviktet meg , ikke den andre dama. Anonymkode: 972e3...5eb 1 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:00 #13 Skrevet onsdag kl. 13:00 Fordi kvinne er kvinne verst, og det er kvinner som sladrer, sutrer og klager mest og høyest. Anonymkode: 8b56e...d14 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:00 #14 Skrevet onsdag kl. 13:00 fordi veldig mange kvinner er fryktelig patetiske og stakkarslige. Hilsen kvinne 43 Anonymkode: 4af46...531 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:00 #15 Skrevet onsdag kl. 13:00 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor er denne forskningen? Vil si at en ny fitte er en faktor kona ikke har. Og spenning er også noe. Anonymkode: 55ee0...02e Men ingen blir sjalu på noen som bare kan tilby ei fitte. Det var mitt poeng. Forskningen er her: https://www.nettavisen.no/elskerinne/utro/victoria-milan/elskerinnen-er-ikke-hun-du-tror/s/12-95-3684544 https://www.finansavisen.no/nyheter/livsstil/2013/09/konen-er-ofte-penere-enn-elskerinnen Så kan du se på elskerinner til Hollywood-kjendiser, for eksempel Schwarzenegger. De er ikke i nærheten av koner i intellekt og utseende, de er bare tilgjengelige. Mange menn sier jo selv at de gjerne har sex med alt som har puls, men gifter seg med pene og omsorgsfulle kvinner. Anonymkode: a3bb7...1df 4
Virrevirrevapp Skrevet onsdag kl. 13:01 #16 Skrevet onsdag kl. 13:01 Fordi alle elsker en ekstern fiende. 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:04 #17 Skrevet onsdag kl. 13:04 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor er denne forskningen? Vil si at en ny fitte er en faktor kona ikke har. Og spenning er også noe. Anonymkode: 55ee0...02e Spenningen går ofte fort over. Så må man finne en fitte. Anonymkode: b640a...28e
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:06 #18 Skrevet onsdag kl. 13:06 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi kvinne er kvinne verst, og det er kvinner som sladrer, sutrer og klager mest og høyest. Anonymkode: 8b56e...d14 Så en mann er utro…*titter i notatene mine*. Og det er *tar av meg brillene og ser på deg* … kvinnen som oppfører seg verst? Anonymkode: ce27f...4bc 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:07 #19 Skrevet onsdag kl. 13:07 Fordi hun burde vist bedre enn å ha sex med en opptatt mann. Anonymkode: 311e9...c7c 1
Virrevirrevapp Skrevet onsdag kl. 13:10 #20 Skrevet onsdag kl. 13:10 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi hun burde vist bedre enn å ha sex med en opptatt mann. Anonymkode: 311e9...c7c Visste ikke mannen selv at han var opptatt? 8 1 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå