AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:58 #1 Skrevet onsdag kl. 11:58 Jeg satte eggløsningssprøyte en fredag. Hadde tilbakesett fredagen én uke etter, og i dag, onsdag fem dager etter tilbakesett, syns jeg at jeg så en rosa strek på graviditetstesten. Jeg tok en test nå på lørdag bare for å se om jeg hadde falsk positiv pga eggløsningssprøyte, og både jeg og samboer mente den var negativ. Men vi burde begge hatt briller så det kan godt være at det var en falsk positiv strek på lørdag som ingen av oss så 😅 Har hatt mange runder IVF og de to gangene jeg testet positivt hadde jeg positiv test før testdag, men ikke så tidlig. Jeg har brukt babyplan strimmeltest. Hva tror vi? Dårlig syn og falsk positiv, eller faktisk positiv? 🤷♀️ Anonymkode: 0d700...43c
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:19 #2 Skrevet onsdag kl. 12:19 Eggløsningsprøyte kan vel gi utslag ca 10 dager etter, så den burde jo være ute av kroppen nå Anonymkode: a5d7c...41b 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:35 #3 Skrevet onsdag kl. 12:35 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Eggløsningsprøyte kan vel gi utslag ca 10 dager etter, så den burde jo være ute av kroppen nå Anonymkode: a5d7c...41b Ja det er vel det som står når man googler, men syns jeg har lest flere steder at flere mener at den kan være i kroppen og gi falsk positiv mye lengre. Men kanskje jeg husker feil. Anonymkode: 0d700...43c
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:00 #4 Skrevet onsdag kl. 17:00 Ovitrelle kan sitte i lengre enn 10 dager, så det du har lest stemmer. Normalen er rundt 10 dager, men det er individuelle forskjeller på hvordan kroppen vår håndterer hormoner. Anonymkode: cae5e...48b
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:57 #5 Skrevet onsdag kl. 18:57 Ja ikke sant 😊 Og det var derfor jeg testet på lørdag, og siden den var negativ så testet jeg ikke videre. Men det kan som sagt godt være at vi så feil, så da er på en måte spørsmålet om det er høyest sannsynlighet for falsk positiv 12 dager etter eggløsningssprøyte (13 inkludert den dagen den ble satt), eller faktisk utslag på graviditet fem dager etter innsett (på dag seks inkludert innsettingsdagen). Anonymkode: 0d700...43c
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:22 #6 Skrevet torsdag kl. 08:22 Fortsatt positiv test i dag. Da er det 13 dager etter eggløsningssprøyte (14 inkludert den dagen den ble satt) og 6 dager etter innsett (7 inkludert innsettingsdagen). Jeg er så usikker 😅 Anonymkode: 0d700...43c 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:41 #7 Skrevet torsdag kl. 08:41 Satt du inn 5 dagers? Anonymkode: e77b9...33a
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:31 #8 Skrevet torsdag kl. 09:31 Takk for svar! Ja, jeg tror det. Jeg har blitt fortalt at det kan man vite pga når man setter eggløsningssprøyte opp mot hvor mange dager etter man har tilbakesett, og da stemmer det med femdagers. Anonymkode: 0d700...43c
Irol Skrevet torsdag kl. 09:51 #9 Skrevet torsdag kl. 09:51 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fortsatt positiv test i dag. Da er det 13 dager etter eggløsningssprøyte (14 inkludert den dagen den ble satt) og 6 dager etter innsett (7 inkludert innsettingsdagen). Jeg er så usikker 😅 Anonymkode: 0d700...43c Min test var negativ 13 dager etter jeg satt eggløsningssprøyten. Og 6 dager etter innsett av 5 dagers blastocyst. Nå skal ikke jeg gi deg falske forhåpninger, for det kan være forskjell fra person til person hvor lang tid det tar før ovitrelle går ut av kroppen. Men jeg tror dette er god nyheter☺️
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:56 #10 Skrevet torsdag kl. 09:56 Jeg satte inn en 5-dagers på en mandag, testet veldig svakt fredag samme uke. Det ble baby! Faren er jo der for kjemisk, men jeg håper denne sitter og at det blir baby! ❤️🤞 Anonymkode: 51a44...80a
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:49 #11 Skrevet torsdag kl. 13:49 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fortsatt positiv test i dag. Da er det 13 dager etter eggløsningssprøyte (14 inkludert den dagen den ble satt) og 6 dager etter innsett (7 inkludert innsettingsdagen). Jeg er så usikker 😅 Anonymkode: 0d700...43c Den er nok positiv altså😊 Lykke til❤️🤞🏼 ps: jeg hadde fryseinnsett sist jeg ble gravid (tok ikke ovitrelle) - fikk positiv test på dag 6 etter innsett. Det ble bebis det! Jeg tok en hcg prøve 8 dager etter innsett og 10 dager etter innsett, bare for å berolige meg selv😊 Anonymkode: c5b66...da4 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:02 #12 Skrevet fredag kl. 12:02 Jeg fikk positiv test 7 dager etter innsett av 5 dagers. Anonymkode: cae5e...48b
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:06 #13 Skrevet lørdag kl. 14:06 Fikk positiv test fem dager etter innsett av femdagers hver gang. (Hadde testet ut otrivelle et par dager før.) Anonymkode: 3e92c...17d
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:36 #14 Skrevet lørdag kl. 16:36 Hvis den blir sterkere påfølgende dager så er du gravid 🤰 Anonymkode: 9105b...acf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå