AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #1 Skrevet 3. desember 2025 Trafikkskolen "ghoster" meg etter at jeg strøyk på oppkjøringen. Har prøvd å få kontakt og gitt dem ny oppkjørings dato men ikke noe svar. Jeg har fortsatt penger på konto hos dem osv. De lovde å ta kontakt dagen jeg strøyk og de sa at jeg fortsatt var elev, ikke noe stress. Er det lov egentlig? Anonymkode: d7a5d...c9e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #2 Skrevet 3. desember 2025 Har du skrevet om denne trafikkskolen før? Hvis ikke er det en som opplever noe lignende! Dette høres rart ut, og jeg ville kontaktet dem igjennom. På telefon, ring til selve trafikkskolen/kontoret. Anonymkode: c5537...2e9 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #3 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du skrevet om denne trafikkskolen før? Hvis ikke er det en som opplever noe lignende! Dette høres rart ut, og jeg ville kontaktet dem igjennom. På telefon, ring til selve trafikkskolen/kontoret. Anonymkode: c5537...2e9 Dette skjedde for tre uker siden. Jeg prøvde senest i dag å få dem på talefot, men jeg har ikke laget noen tråder om det før. Jeg er bare så lei! Har skrevet mail til skolen, og sms til lærer og forsøkt å ringe. ts Anonymkode: d7a5d...c9e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #4 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette skjedde for tre uker siden. Jeg prøvde senest i dag å få dem på talefot, men jeg har ikke laget noen tråder om det før. Jeg er bare så lei! Har skrevet mail til skolen, og sms til lærer og forsøkt å ringe. ts Anonymkode: d7a5d...c9e Kan du besøke dem og prate med resepsjonisten? Anonymkode: 4ef78...330 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #5 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du besøke dem og prate med resepsjonisten? Anonymkode: 4ef78...330 Resepsjonisten er også lærer, kontoret er ikke betjent så ofte. Jeg hadde henne på oppkjøringen fordi den læreren jeg hadde ellers måtte noe annet. Tror ikke det vil funke. Hun er skjefen. ts Anonymkode: d7a5d...c9e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #6 Skrevet 3. desember 2025 Jeg misser den nye oppkjørings datoen, ringte til noen nye skoler og nå er det for kort tid til selve oppkjøringen. Ventetiden er nesten mars nå. Men juridisk sett, er det lov? Hva med pengene mine? ts Anonymkode: d7a5d...c9e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #7 Skrevet 3. desember 2025 lån en annen telefon og ring fra den? Anonymkode: 79e24...308 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #8 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Resepsjonisten er også lærer, kontoret er ikke betjent så ofte. Jeg hadde henne på oppkjøringen fordi den læreren jeg hadde ellers måtte noe annet. Tror ikke det vil funke. Hun er skjefen. ts Anonymkode: d7a5d...c9e Men er det betjent til bestemte tidspunkt? De må jo nesten være tilstede for å ha kjøretimer. Anonymkode: 4ef78...330
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #9 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): lån en annen telefon og ring fra den? Anonymkode: 79e24...308 De har allerede ødelagt for den nye oppkjøringen, jeg stoler ikke på dem. Jeg vil klage til noen. Men er det noen vits? ts Anonymkode: d7a5d...c9e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #10 Skrevet 3. desember 2025 Det der er ekstremt uprofesjonelt! Gå til lokalavisen med historien din. Da skal du se det blir fart på saken Anonymkode: 565f9...141 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #11 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det der er ekstremt uprofesjonelt! Gå til lokalavisen med historien din. Da skal du se det blir fart på saken Anonymkode: 565f9...141 Haha, går det? Anonymkode: d7a5d...c9e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #12 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg misser den nye oppkjørings datoen, ringte til noen nye skoler og nå er det for kort tid til selve oppkjøringen. Ventetiden er nesten mars nå. Men juridisk sett, er det lov? Hva med pengene mine? ts Anonymkode: d7a5d...c9e Hvordan misser du ny oppkjøringsdato? Du har jo karantene på 4 uker, fordi du strøk på oppkjøring, så det er vel fortsatt tid igjen før ny oppkjøringsdato? Anonymkode: 73827...3bf
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #13 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan misser du ny oppkjøringsdato? Du har jo karantene på 4 uker, fordi du strøk på oppkjøring, så det er vel fortsatt tid igjen før ny oppkjøringsdato? Anonymkode: 73827...3bf Ingen ny kjøreskole som jeg ringte ville ta meg inn for oppkjøring på en så kort frist. Jeg har time om to uker dvs fem uker etter at jeg strøyk. Ts Anonymkode: d7a5d...c9e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #14 Skrevet 3. desember 2025 Jeg er så lei meg. Anonymkode: d7a5d...c9e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #15 Skrevet 3. desember 2025 Si meg er det ikke sånn tre lignende tråder her inne nå?? Hva er greia? Anonymkode: f1bb1...898
Aryin Skrevet 3. desember 2025 #16 Skrevet 3. desember 2025 Men kan du ikke gå innom kjøreskolen? Og om du har en ny dato for oppkjøring, så er vel alt i orden? Det er vel ikke kjøreskolen som har oppkjøring?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #17 Skrevet 3. desember 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Si meg er det ikke sånn tre lignende tråder her inne nå?? Hva er greia? Anonymkode: f1bb1...898 Jeg har ikke skrevet andre tråder om det. Er det vanlig eller? Må finnes noen regler vel? Ts Anonymkode: d7a5d...c9e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #18 Skrevet 3. desember 2025 Aryin skrev (1 minutt siden): Men kan du ikke gå innom kjøreskolen? Og om du har en ny dato for oppkjøring, så er vel alt i orden? Det er vel ikke kjøreskolen som har oppkjøring? Les tråden... Anonymkode: d7a5d...c9e
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #19 Skrevet 3. desember 2025 Aryin skrev (2 minutter siden): Men kan du ikke gå innom kjøreskolen? Og om du har en ny dato for oppkjøring, så er vel alt i orden? Det er vel ikke kjøreskolen som har oppkjøring? Kjøreskolen stiller med bil til TS. I tillegg er det anbefalt å ha noen ekstra kjøretimer for å øve mer før ny oppkjøring. Anonymkode: 73827...3bf 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #20 Skrevet 3. desember 2025 Ring og ring! Skriv sms og mail om at du prøver å få tak i dem, minn dem på at du har betalt. Og ring og ring til de må ta tlf! Anonymkode: 884e6...bc9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå