AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:19 #21 Skrevet søndag kl. 15:19 Jeg merket at synet er ikke det første man egentlig merker det på, når en trenger briller. Spenningshodepine, utmattelse, tørre øyne, vondt i panne og tinninger pga slitne øyemuskler, kommer lenge før og snikende innpå, det kan ødelegge ganske mye. Jeg fikk meg progressive briller og det løste så mye mer enn bare bedre syn. Jeg ville ikke gått for billigbriller når du har ulik styrke på øynene, da vil det ene slite mer. Anonymkode: 113d0...3f5
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:28 #22 Skrevet søndag kl. 15:28 Jeg er mye mer nærsynt enn deg, men ble kvalm og uvel av progressive briller og skal aldri ha det igjen. Klarer meg fint med å ta briller av og på eller ytterst på nesetippen. Anonymkode: 2dcff...415 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:34 #23 Skrevet søndag kl. 16:34 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg merket at synet er ikke det første man egentlig merker det på, når en trenger briller. Spenningshodepine, utmattelse, tørre øyne, vondt i panne og tinninger pga slitne øyemuskler, kommer lenge før og snikende innpå, det kan ødelegge ganske mye. Jeg fikk meg progressive briller og det løste så mye mer enn bare bedre syn. Jeg ville ikke gått for billigbriller når du har ulik styrke på øynene, da vil det ene slite mer. Anonymkode: 113d0...3f5 Takk. Jeg skal ikke ha billigbriller. Jeg kjøpte dem kun for å teste om jeg så bedre med annen styrke. Jeg har skjeve hornhinner i tillegg til ulik styrke på øynene. TS Anonymkode: d4161...29f
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:35 #24 Skrevet søndag kl. 16:35 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er mye mer nærsynt enn deg, men ble kvalm og uvel av progressive briller og skal aldri ha det igjen. Klarer meg fint med å ta briller av og på eller ytterst på nesetippen. Anonymkode: 2dcff...415 Takk! TS Anonymkode: d4161...29f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå