AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen forskjell for deg på at du har sex med en dame du virkelig har lyst på, versus at du selger en blowjob med påfølgende å bli penetrert analt av en 60 år gammel mann med hengebuk og nedsettende holdninger til deg? Anonymkode: a6a57...580 Du skal nok ikke se bort fra at TS etter hvert i desperasjonen over å aldri få oppleve det ene, tar til takke med det andre. 😅 Anonymkode: f50ab...f6b 1
Bamseklemmer Skrevet 4 timer siden #22 Skrevet 4 timer siden Jeg mener ei hore også må inkluderes i kvinnesynet, fordi ei hore er jo også en kvinne.. Hvorfor enkelte kvinner slenger drit om hora, synes jeg er temmelig snæversynt🫡 Kan det komme av misunnelse av penger, frihet, masse sex, skjønnhet og et liv i luksus? Kan forskjellen til TS være at hora sitter igjen med penger.. mens dama i ONS har drukket dem opp? "Spandere for å få seg fitte?" tror jeg kommer til å dø ut. Det er vel guttestreker uansett.. "Spandere for å få seg kuk?" tror jeg kommer til å bli en trend, for kvinner er jo blitt så rike nå😅
Margit777 Skrevet 4 timer siden #23 Skrevet 4 timer siden Mr.Biff skrev (2 timer siden): Jeg har selv vært på byen som ung, og selvsagt håpet på å få med meg en dame hjem for sex. Ofte feilet dette, av forskjellige grunner, men det er helt OK når jeg ser tilbake i tid. I dag, så ser jeg det slik, at å bruke 1500-2000,- på å spandere drinker og evt middag i håp om å få med en dame hjem, og samtidig satse på at dette forholdet skal vare etter en tid, er nærmest håpløst. Damer vet å "bruke" oss menn til å betale for det ene å andre, men så sitter vi der slukøret tilbake, alene. Selv etter date 1,2 og 3. Så....om man skal ta frem kalkulatoren....så er det faktisk enklere og lettere tilgjengelig å kjøpe en prostituert, om man skulle føle for at det bare var et ligg man ville ha. Vet at dette innlegget vil provosere mange, og da spesielt damer. Uansett vil jeg jeg si at vi menn bryr oss om dere damer, men vi savner egentlig den "gode gamle tida" der menn var menn og damer var damer. Der vi kunne kurtisere dere og behandle dere som skikkelig kvinnfolk. I dagens samfunn så er dette nesten umulig. Hva med menn? 1
Snok1 Skrevet 4 timer siden #24 Skrevet 4 timer siden Mr.Biff skrev (2 timer siden): Så....om man skal ta frem kalkulatoren....så er det faktisk enklere og lettere tilgjengelig å kjøpe en prostituert, om man skulle føle for at det bare var et ligg man ville ha. Ifølge denne logikken er den billigste prostituerte den beste prostituerte. Notert.
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #25 Skrevet 4 timer siden På grunn av menn som deg har jeg alltid insistert på å betale for meg selv ute. Anonymkode: 07ba4...e9b 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #26 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer på hvorfor TS er singel. Anonymkode: 1807b...f25 Jeg lurer ikke på det Slike holdninger greier han ikke å holde skjult, uansett hvor mye han prøver, så kvinner avslører ham raskt. Anonymkode: bb011...268 1
HMK Skrevet 4 timer siden #27 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan en desperat ensom dame uten selvrespekt ta denne mannen av markedet så vi andre slipper å deale med dette? Jeg vet det er mange av dere her på kg. På forhånd takk! Anonymkode: 6e95b...f75 What??? Vil du en dame så vondt altså? Leve med en mann som syns det er nærmest for ridderlighet å regne å betale kvinner for sex? 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #28 Skrevet 4 timer siden Det er ikke noe vesentlig forskjell på disse to tilfellene nei. Samtidig fremstiller du det som at alle kvinner på byen har ONS først etter å ha blitt spandert 1000-2000 kroner i drinker, og det er jo virkelig ikke tilfellet. Man kan helt fint dra damer på byen uten å bruke noe særlig penger på dem. Anonymkode: 5d022...094
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #29 Skrevet 3 timer siden VIl jeg ha ONS med en fyr har jeg det uavhengig av om han spanderer eller ikke, og om han spandere masse i håp om at jeg blir med hjem så hjelper det ingenting om jeg i utgangspunktet ikke var interessert. Jeg har dog som regel såpass samvittighet at jeg sender ham videre til neste dame etter første drink om jeg jeg vet han er uaktuell. Om du tenker at det var drinkene du spanderte som gjorde at jeg ble med hjem får du bare tro det. Det er litt trist da, å tro at man ikke er mer interessant enn det man har på konto. Som regel spanderer jeg i hvert fall en gang tilbake i løpet av kvelden, jeg tåler ikke så mye så du blir uansett ikke blakk 😄 Jeg inrømmer samtidig at jeg er såpass hyklersk at jeg synes det kanskje er litt usjarmerende å ikke kjøpe med én øl om man har en god tone, har snakket sammen lenge og det ligger litt i luften at det kan bli noe. Jeg spør i hvert fall om de vil ha noe om det er jeg som går etter ny øl og vi har snakket mye av kvelden. Jeg er ganske raus, og liker andre rause mennesker. Anonymkode: ac56c...d41
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #30 Skrevet 1 time siden Mr.Biff skrev (4 timer siden): Jeg har selv vært på byen som ung, og selvsagt håpet på å få med meg en dame hjem for sex. Ofte feilet dette, av forskjellige grunner, men det er helt OK når jeg ser tilbake i tid. I dag, så ser jeg det slik, at å bruke 1500-2000,- på å spandere drinker og evt middag i håp om å få med en dame hjem, og samtidig satse på at dette forholdet skal vare etter en tid, er nærmest håpløst. Damer vet å "bruke" oss menn til å betale for det ene å andre, men så sitter vi der slukøret tilbake, alene. Selv etter date 1,2 og 3. Så....om man skal ta frem kalkulatoren....så er det faktisk enklere og lettere tilgjengelig å kjøpe en prostituert, om man skulle føle for at det bare var et ligg man ville ha. Vet at dette innlegget vil provosere mange, og da spesielt damer. Uansett vil jeg jeg si at vi menn bryr oss om dere damer, men vi savner egentlig den "gode gamle tida" der menn var menn og damer var damer. Der vi kunne kurtisere dere og behandle dere som skikkelig kvinnfolk. I dagens samfunn så er dette nesten umulig. Mann her.. sier det for ordens skyld. Er godt gift, og vil si til deg… gratulerer med det tåpeligste innlegget på jord, og det mest forskrudde synet på sex og relasjoner. Gå å få hjelp så fort som mulig.. Anonymkode: 8eabe...70c
Strigiformes Skrevet 1 time siden #31 Skrevet 1 time siden Mr.Biff skrev (4 timer siden): Jeg har selv vært på byen som ung, og selvsagt håpet på å få med meg en dame hjem for sex. Ofte feilet dette, av forskjellige grunner, men det er helt OK når jeg ser tilbake i tid. I dag, så ser jeg det slik, at å bruke 1500-2000,- på å spandere drinker og evt middag i håp om å få med en dame hjem, og samtidig satse på at dette forholdet skal vare etter en tid, er nærmest håpløst. Damer vet å "bruke" oss menn til å betale for det ene å andre, men så sitter vi der slukøret tilbake, alene. Selv etter date 1,2 og 3. Så....om man skal ta frem kalkulatoren....så er det faktisk enklere og lettere tilgjengelig å kjøpe en prostituert, om man skulle føle for at det bare var et ligg man ville ha. Vet at dette innlegget vil provosere mange, og da spesielt damer. Uansett vil jeg jeg si at vi menn bryr oss om dere damer, men vi savner egentlig den "gode gamle tida" der menn var menn og damer var damer. Der vi kunne kurtisere dere og behandle dere som skikkelig kvinnfolk. I dagens samfunn så er dette nesten umulig. Å kjøpe sex er et etisk dilemma, og ofte så handler det om mennesker i sårbare situasjoner. Det er ikke bra og behandle sex som en tjeneste og transaksjon. Samme tankesettet er det også bak menneskehandel. Det er bare ulike grader av det. Om du er redd for å bli brukt for pengene dine, så vær tilbakeholden. Det er lov å være skeptisk. Det er mange måter å kurtisere en dame på. Å bli litt kjent kan være en fordel, ellers er det fort å gå i baret som det heter. Damer liker å føle seg utvalgte og spesielle. Kurtisere er noe man aldri bør slutte med etter min oppfatning. Det er når man er kjærester, har valgt hverandre, og trenger å vise at man setter pris på hverandre. Lær hverandre å kjenne, så er sannsynligheten stor for å lykkes med akkurat det 🙌
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå