Mr.Biff Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Jeg har selv vært på byen som ung, og selvsagt håpet på å få med meg en dame hjem for sex. Ofte feilet dette, av forskjellige grunner, men det er helt OK når jeg ser tilbake i tid. I dag, så ser jeg det slik, at å bruke 1500-2000,- på å spandere drinker og evt middag i håp om å få med en dame hjem, og samtidig satse på at dette forholdet skal vare etter en tid, er nærmest håpløst. Damer vet å "bruke" oss menn til å betale for det ene å andre, men så sitter vi der slukøret tilbake, alene. Selv etter date 1,2 og 3. Så....om man skal ta frem kalkulatoren....så er det faktisk enklere og lettere tilgjengelig å kjøpe en prostituert, om man skulle føle for at det bare var et ligg man ville ha. Vet at dette innlegget vil provosere mange, og da spesielt damer. Uansett vil jeg jeg si at vi menn bryr oss om dere damer, men vi savner egentlig den "gode gamle tida" der menn var menn og damer var damer. Der vi kunne kurtisere dere og behandle dere som skikkelig kvinnfolk. I dagens samfunn så er dette nesten umulig. 3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Mr.Biff skrev (1 minutt siden): Jeg har selv vært på byen som ung, og selvsagt håpet på å få med meg en dame hjem for sex. Ofte feilet dette, av forskjellige grunner, men det er helt OK når jeg ser tilbake i tid. I dag, så ser jeg det slik, at å bruke 1500-2000,- på å spandere drinker og evt middag i håp om å få med en dame hjem, og samtidig satse på at dette forholdet skal vare etter en tid, er nærmest håpløst. Damer vet å "bruke" oss menn til å betale for det ene å andre, men så sitter vi der slukøret tilbake, alene. Selv etter date 1,2 og 3. Så....om man skal ta frem kalkulatoren....så er det faktisk enklere og lettere tilgjengelig å kjøpe en prostituert, om man skulle føle for at det bare var et ligg man ville ha. Vet at dette innlegget vil provosere mange, og da spesielt damer. Uansett vil jeg jeg si at vi menn bryr oss om dere damer, men vi savner egentlig den "gode gamle tida" der menn var menn og damer var damer. Der vi kunne kurtisere dere og behandle dere som skikkelig kvinnfolk. I dagens samfunn så er dette nesten umulig. Ærlig talt. Jeg blir flau over å være mann noen ganger. Dette innlegget fortjener ikke noe forsøk på seriøs debatt. Håper etterfølgende kommentarer også forstår det, og for guds skyld ikke tror vedkommende er representativ for dagens menn Anonymkode: 99ac1...004 9 15
Brunello Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden (endret) Dette blir for dumt. Skal man sammenligne prostitusjon og dating må man heller se på de forholdene som er basert på ung og veldig pen dame og rik og mye eldre mann der mannen betaler så og si alt. Endret 2 timer siden av Brunello 2 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Sex er ikke en rettighet en mann har..! Anonymkode: 5b753...182 6 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ærlig talt. Jeg blir flau over å være mann noen ganger. Dette innlegget fortjener ikke noe forsøk på seriøs debatt. Håper etterfølgende kommentarer også forstår det, og for guds skyld ikke tror vedkommende er representativ for dagens menn Anonymkode: 99ac1...004 Men hva om du faktisk prøvde på et svar til HI? For å være ærlig, ser jeg svært godt hva TS mener, og poenget er der. Anonymkode: 1e31c...295 1 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Kan en desperat ensom dame uten selvrespekt ta denne mannen av markedet så vi andre slipper å deale med dette? Jeg vet det er mange av dere her på kg. På forhånd takk! Anonymkode: 6e95b...f75 2 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Mr.Biff skrev (16 minutter siden): Jeg har selv vært på byen som ung, og selvsagt håpet på å få med meg en dame hjem for sex. Ofte feilet dette, av forskjellige grunner, men det er helt OK når jeg ser tilbake i tid. I dag, så ser jeg det slik, at å bruke 1500-2000,- på å spandere drinker og evt middag i håp om å få med en dame hjem, og samtidig satse på at dette forholdet skal vare etter en tid, er nærmest håpløst. Damer vet å "bruke" oss menn til å betale for det ene å andre, men så sitter vi der slukøret tilbake, alene. Selv etter date 1,2 og 3. Så....om man skal ta frem kalkulatoren....så er det faktisk enklere og lettere tilgjengelig å kjøpe en prostituert, om man skulle føle for at det bare var et ligg man ville ha. Vet at dette innlegget vil provosere mange, og da spesielt damer. Uansett vil jeg jeg si at vi menn bryr oss om dere damer, men vi savner egentlig den "gode gamle tida" der menn var menn og damer var damer. Der vi kunne kurtisere dere og behandle dere som skikkelig kvinnfolk. I dagens samfunn så er dette nesten umulig. Damer, hvis de vil ha likestilling så må de betale like mye.. Anonymkode: 20c46...5d8 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Min erfaring er at det heller ikke gjør forskjell om du har blitt kjæreste med henne, blitt samboer eller giftet deg med henne. Jenter blir stimuluert i ung alder til å reagere på å få oppmerksomhet. Alle kvinner, uten unntak, responderer best på å bli påspandert gaver som kosmetikk, parfyme, klær, ta de med ut å spise, ta med med på weekendturer, lengre ferier m.m. Sagt på en annen måte, om kvinnen din er nedstemt, dårlig humør så har du spandert for lite på henne. Det er ingenting som er så godt for en kvinnes humør og mentale helse som et nytt smykke, gitt på en fin strandrestaurant på andre siden av jordkloden.. Om du ikke tror meg, prøv det ut i 3 til 6 måneder. Noter ned hva du gir henne og hvordan humøret og sexfrekvensen blir sammenlignet når du bare lever ditt eget liv. Du vil se en markant endring. Og legg samtidig til hvor lite hun gir tilbake. Det er ofte det som er mest interessant Men om du ønsker å leve et komplisertfritt liv så må du ikke nevne hvor lite hun gir tilbake. Det er å skyte seg selv i foten. Anonymkode: 2e4ae...0ff 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Uansett vil jeg jeg si at vi menn bryr oss om dere damer Nei det gjør du faktisk ikke. Du bryr deg om sex, om posisjonene damer har (kan ha) i livet ditt. Men du bryr deg ikke om menneskene bak kjønnsorganet. Og det er nok derfor de ikke vil ligge med deg. Vi kvinner har faktisk ganske høy sexlyst, men den kan ikke kjøpes. (De som ligger med menn fordi mennene kjøper ting til dem gjør det ikke av lyst, de gjør det som del av en transaksjon. Som i praksis er omtrent som prostusjon ja) For de aller fleste av oss er det å bli respektert som menneske, det å bli behandlet bra (som ikke betyr å få påspandert ting), og en ekte følelsesmessig tilknytning den magiske kombinasjonen som får oss til å tenne voldsomt på en mann. Og de mennene vi da faller for er ofte helt annerledes enn det menn tror vi vil ha. Hvis du hører mindre på Andrew Tate (som gang på gang påstår at vi bare vil ha muskler, penger, og høyde, til tross for at kvinner over hele verden roper at det er feil) og andre kvinnehatere og mer på kvinner, så er du et godt stykke på vei. Jeg blir ikke provosert, men det er ordentlig trist at noen av dere har et sånn syn på oss. Vi nærmer oss et punkt der det at kvinner fortsatt tenner på menn i seg selv er bevis nok for at legning ikke er et valg. Anonymkode: 575a9...e1b 1 9
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden Er det noen forskjell for deg på at du har sex med en dame du virkelig har lyst på, versus at du selger en blowjob med påfølgende å bli penetrert analt av en 60 år gammel mann med hengebuk og nedsettende holdninger til deg? Anonymkode: a6a57...580 2 1 5
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Forskjellen er åpenbar. Jeg er ikke noe fan av ONS, men skulle jeg ha ett er det jo fordi jeg har lyst til å sex med den mannen. Skal jeg ha betaling er det jo fordi jeg ikke har lyst så jeg må få betalt, og sex med en jeg har lyst på og sex med en jeg ikke har lyst på er jo ikke engang sammenlignbare aktiviteter. Blir som en voldtekt fysisk om enn ikke psykisk. Så hvis du ikke forstår forskjellen på ønsket sex og sex man går med på fordi man trenger penger så er det ikke rart om det sjelden blir noe på deg. Anonymkode: b3a73...e7d 5 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden Forskjellen er at dama som har ONS er kåt på fyren. Og har lyst på nettop han. Det burde man ikke gå utifra at en sexarbeider er. Anonymkode: 262b0...725 1 2
Påskelilja Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden For å svare på tittelen: Gjensidig begjær! Du har et uheldig og kalkulerende syn på kvinner. Å selge sex er dårlig for mental helse. Det er bevist fra flere sammenhenger. Du gjør dama vondt ved å kjøpe henne. Ved å kjøpe noen, får du heller ikke en kvinne som nyter og begjærer deg. 5 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden Jeg lurer på hvorfor TS er singel. Anonymkode: 1807b...f25 1 1
Bamseklemmer Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden Påskelilja skrev (34 minutter siden): For å svare på tittelen: Gjensidig begjær! Du har et uheldig og kalkulerende syn på kvinner. Å selge sex er dårlig for mental helse. Det er bevist fra flere sammenhenger. Du gjør dama vondt ved å kjøpe henne. Ved å kjøpe noen, får du heller ikke en kvinne som nyter og begjærer deg. Gjensidig begjær❣️der kom svaret som passer meg.. Sexarbeid vs ONS.. er vel litt ego "tøm og røm" konsept for begge parter.. Derfor er takknemlighet og gjensidig begjær, det eneste som gir gjensynsglede👏😉
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Damer, hvis de vil ha likestilling så må de betale like mye.. Anonymkode: 20c46...5d8 Ts savner jo tiden han kunne kurtisere og behandle kvinnfolk som kvinnfolk? Hi ga egentlig ikke mening. Anonymkode: f89cb...99e 1
Rosalilje84 Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden Mr.Biff skrev (1 time siden): Jeg har selv vært på byen som ung, og selvsagt håpet på å få med meg en dame hjem for sex. Ofte feilet dette, av forskjellige grunner, men det er helt OK når jeg ser tilbake i tid. I dag, så ser jeg det slik, at å bruke 1500-2000,- på å spandere drinker og evt middag i håp om å få med en dame hjem, og samtidig satse på at dette forholdet skal vare etter en tid, er nærmest håpløst. Damer vet å "bruke" oss menn til å betale for det ene å andre, men så sitter vi der slukøret tilbake, alene. Selv etter date 1,2 og 3. Så....om man skal ta frem kalkulatoren....så er det faktisk enklere og lettere tilgjengelig å kjøpe en prostituert, om man skulle føle for at det bare var et ligg man ville ha. Vet at dette innlegget vil provosere mange, og da spesielt damer. Uansett vil jeg jeg si at vi menn bryr oss om dere damer, men vi savner egentlig den "gode gamle tida" der menn var menn og damer var damer. Der vi kunne kurtisere dere og behandle dere som skikkelig kvinnfolk. I dagens samfunn så er dette nesten umulig. Så det du sier er at menn som betaler for kvinnenes drinker på byen og får ONS med dem som "betaling" burde tiltales og straffes etter sexkjøpslovens bestemmelser med en bot på 20 000 kroner og rulleblad? Du vet, det skal gå begge veier. Dere savner den tiden der dere kunne pule rundt med god samvittighet helt til dere fant en dydig jomfru å gifte dere med. Norske menn har aldri kurtisert noen som helst. 1 1
Hareena Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden Ts, har du glemt at sexkjøp er en kriminell handling? Det er jo ikke slik at vi kan velge å bryte loven fordi vi kommer billigere ut av det. 1
SlemUlv Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden En av tingene som gjør meg glad for å være på diverse sosiale medier, er det at jeg ser skiftet hos kvinner nå. De har egen penger. De trenger ikke en mann for å kjøpe ting/gå på byen/spise ute osv. Mange vil også dele regningen på restaurant om de går på date. Dette er så bra. Flere og flere kvinner gå nå på date med innstillingen "Om denne mannen ikke kan gjøre livet mitt lettere (IKKE økonomisk), så er han ikke verd tiden min". Fordi de trenger ikke hans penger. Det er fantastisk å se. Og btw, man blir kaldt for hore om man avviser enkelte menn, så man trenger ikke engang å ha sex for å være hore 4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå