Gå til innhold

Katter som klatrer i juletreet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to nydelige innekatter, en er halvannet og nr to er fem mnd bare. Yngste katten er skikkelig rampete, så er det disse to sammen som da blir superduo. De har en del katteleker, tunell og sånn klatretårn opp til taket og skrapebrett. 

Jeg var så ivrig at jeg satte opp juletre sist helg. Nå ser juletreet helt herpa ut fordi de fant ut at det er veldig gøy å klatre i treet. 

Jeg lagde en hjemmelaget spray med noe eddik for at de skulle slutte, men det hjalp ikke. 

Jeg kommer til å bare la det forfalle og må sikkert kjøpe nytt neste år. Men frem til da, hva har dere brukt for at kattene ikke skal klatre i treet ? Har det fungert ? 

Anonymkode: dbdf3...0a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde katt i toppen av treet i fjor. Opptil flere ganger. Dette var da en kattunge som vi fikk i slutten av november i fjor. Så hun var ca 4 mnd da hun kom til oss. Vi ga litt opp da vi følte at ingenting hjalp. Prøve med sitrus på de nederste grenene, hjalp ikke. Prøvde med alu folie, den gikk hun under og løp rundt i stua med 😅 i år derimot er hun ikke så interessert i treet. Snust litt. Meeen skal sies at hun er ute og får ut mye energi. Eneste jeg ville prøvd er å slite henne ut når hu er på det mest intense. 

Anonymkode: 6aa3b...1cd

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi hadde katt i toppen av treet i fjor. Opptil flere ganger. Dette var da en kattunge som vi fikk i slutten av november i fjor. Så hun var ca 4 mnd da hun kom til oss. Vi ga litt opp da vi følte at ingenting hjalp. Prøve med sitrus på de nederste grenene, hjalp ikke. Prøvde med alu folie, den gikk hun under og løp rundt i stua med 😅 i år derimot er hun ikke så interessert i treet. Snust litt. Meeen skal sies at hun er ute og får ut mye energi. Eneste jeg ville prøvd er å slite henne ut når hu er på det mest intense. 

Anonymkode: 6aa3b...1cd

Hadde nok hjulpet å være utekatt ja 😀 det var vært litt ekstra intens nå de siste dagene for det har vært omgangssyke i hus, så å leke med kattene har vært litt nedprioritert 😅 de er veldig lekne begge to, og nå ligger de i tårnet sitt og lader opp til natten.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde nok hjulpet å være utekatt ja 😀 det var vært litt ekstra intens nå de siste dagene for det har vært omgangssyke i hus, så å leke med kattene har vært litt nedprioritert 😅 de er veldig lekne begge to, og nå ligger de i tårnet sitt og lader opp til natten.. 

Ah! Da skjønner jeg at det ikke blir så mye lek. God bedring! 
Vi fikk oss en kattunge i 2015, og den jula ble juletreet ødelagt 😩 men han var bare interessert den første jula. Men han var passe bedagelig av seg og. 
Mens jeg skriver dette har hun lagt seg til rette under juletreet 🤭

Skrevet
Anonym Frøken skrev (4 minutter siden):

Ah! Da skjønner jeg at det ikke blir så mye lek. God bedring! 
Vi fikk oss en kattunge i 2015, og den jula ble juletreet ødelagt 😩 men han var bare interessert den første jula. Men han var passe bedagelig av seg og. 
Mens jeg skriver dette har hun lagt seg til rette under juletreet 🤭

Huff så kjedelig for dere , sikkert veldig gøy for pus 😂 Første katten vår er relativt bedagelig😂 det går bare knirke og gå frem til jul så mulig det treet må kastes 1. Juledag haha 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...