Runnah Skrevet i går, 08:40 #1 Skrevet i går, 08:40 Noe verre enn gnagsårplaster? Rundt tjue kroner per plaster virker ekstremt dyrt.
AnonymBruker Skrevet i går, 08:41 #2 Skrevet i går, 08:41 75 kr for 18 egg fra coop xtra 🤪 Anonymkode: 1cd06...cfb 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:48 #4 Skrevet i går, 08:48 Kjøpte tre falske amaryllis på Mester Grønn for 450 kr (150kr per). Dagen etter så jeg nesten samme blomst til 10!kr på Rusta. Det ble retur på Mester Grønn 😂 Anonymkode: 15ec0...288 2 4
AnonymBruker Skrevet i går, 09:02 #6 Skrevet i går, 09:02 Runnah skrev (20 minutter siden): Noe verre enn gnagsårplaster? Rundt tjue kroner per plaster virker ekstremt dyrt. Ja, det er helt vilt, men Normal har en type (ikke Compeed, men funker akkurat like bra, og ser helt like ut) som er mye billigere 😀 Anonymkode: e479d...e4b 1
Runnah Skrevet 23 timer siden Forfatter #7 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ja, det er helt vilt, men Normal har en type (ikke Compeed, men funker akkurat like bra, og ser helt like ut) som er mye billigere 😀 Anonymkode: e479d...e4b Jeg var innom Normal, men fant ikke. Fem kroner per plaster ville gitt mer mening enn tjue.
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Skrevet 18 timer siden Runnah skrev (5 timer siden): Jeg var innom Normal, men fant ikke. Fem kroner per plaster ville gitt mer mening enn tjue. Den pleier å finnes sammen med fotprodukter. Gul pakke, ser ut som compeed sin, bare andre farger og annet navn. Anonymkode: e479d...e4b 2
Tomas77 Skrevet 12 timer siden #10 Skrevet 12 timer siden (endret) justme2019 skrev (12 timer siden): Vann man kjøper i butikken. Tiltredes. Flaskevann er sjukt dyrt. Men heldigvis også unødvendig med anstendig springvann. Ellers virker vitaminbjørner overpriset. Hvor dyrt kan det være å lage en vitaminisert haribo? Endret 12 timer siden av Tomas77 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Skrevet 8 timer siden Linsevæske kjøpt i optikerforretninger. Eks Optifree 198 kr for 355 ml. Lol, det er saltvann med konserveringsmiddel. Jeg kjøper tilsvarende på Normal til 55 kr. Anonymkode: 62864...d9e 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja, det er helt vilt, men Normal har en type (ikke Compeed, men funker akkurat like bra, og ser helt like ut) som er mye billigere 😀 Anonymkode: e479d...e4b Synes ikke det sitter like bra.. Anonymkode: 9ac2d...67a
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Skrevet 7 timer siden Mokkabønner! 70-80 kr for en eske! 🤯 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ja, det er helt vilt, men Normal har en type (ikke Compeed, men funker akkurat like bra, og ser helt like ut) som er mye billigere 😀 Anonymkode: e479d...e4b Da kjøper jeg heller Compeed... De fra Normal sitter så dårlig at man må bruke tape over. Synes ikke de tåler vann i det hele tatt, verken svette eller dusjing, og faller av med en gang på løpetur. Men jeg kjøper Compeed til 12-13 kr stk. Anonymkode: ac239...d52
Fru Uperfekt Skrevet 6 timer siden #17 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Avokado. Anonymkode: 6da16...592 Ikke gale pris om en kjøper i nett
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Skrevet 6 timer siden Det finnes ikke overprisede varer. Varer som er overpriset blir ikke solgt, og dermed heller ikke produsert. En vare prises til det markedet maksimalt er villig til å gi. En perfekt priset vare er priset så høyt som mulig uten at det tipper over til å ikke bli solgt. Anonymkode: 8a5ca...72d
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Skrevet 5 timer siden Lite glass med oliven på obs i går - 100 kr! Det er galskap Anonymkode: 9852d...eba
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Skrevet 3 timer siden Tomas77 skrev (9 timer siden): Tiltredes. Flaskevann er sjukt dyrt. Men heldigvis også unødvendig med anstendig springvann. Ellers virker vitaminbjørner overpriset. Hvor dyrt kan det være å lage en vitaminisert haribo? Joda, men noen ganger har man ikke en spring tilgjengelig. Vannkranene på offentlige toaletter er ekle og udelikate eller så kommer det ferdigblandet lunkent vann ut. Anonymkode: 8ddac...354
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå