AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:26 #1 Skrevet onsdag kl. 08:26 Skulle hatt mensen den 1, men ikke tegn til den enda, likevel fikk jeg negativ test med RFSU tidlig og en billig test fra normal. Ikke tegn til mensen som jeg pleier å kjenne godt til vanlig, nå har jeg bare stikninger/murringer i magen. Om det er endringer i min syklus så er det mer vanlig at den kommer flere dager for tidlig. Er det noen andre som har opplevd dette? Ikke noe spesielle endringer som skulle gjort at jeg skulle føle meg stresset eller annet som kan utsette mensen. Anonymkode: 79349...f6d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:30 #2 Skrevet onsdag kl. 08:30 Sånt skjer. Er du veldig bekymret kan du kontakte lege. Anonymkode: 524b2...0fd
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:30 #3 Skrevet onsdag kl. 12:30 Slik skjer av og til. Du får nesten bare vente å se Anonymkode: b628c...b36
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:01 #4 Skrevet onsdag kl. 17:01 Det er utrolig mye som kan gjøre at mensen er litt sen. Et par dager fra eller til regnes som helt normalt. Er mensen sen, har eggløsning som regel vært sen. Anonymkode: c59c7...4ec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå