Gå til innhold

Kontakte kona til han jeg var utro med?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Å herregud. Du hadde glidd rett inn i den elskerinnerollen. 

Anonymkode: 40f2c...ade

Nei, det hadde jeg ikke. Jeg liker overhodet ikke drama.

Anonymkode: dc6bc...de7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

De færreste klandrer tredjeparten.

Jeg ser det gang etter gang.

1: Mann er utro.

2: Mann blir oppdaget og/eller angrer

3: Kvinnen han er utro med blir tildelt ansvaret som fristerinne, umoralsk og til og med hore. Hetsen er ofte verst fra andre kvinner. Forstå det den som kan.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2025 den 9.12):

Jeg har lyst til å kontakte kona til han jeg var utro med. Jeg angrer og jeg vil advare henne, for han var "utro" mot meg også. Jeg angrer så dypt, men vil det hjelpe henne eller bare gjøre det verre? Fant ut at han har barn også.

Anonymkode: 68eff...15c

For meg er denne setningen avgjørende for hva jeg tenker. Jeg har sett noen tilfeller der utroskap er blitt oppdaget og alt har raknet fullstendig for de involverte, også barna. Det er grusomt å se på, og jeg hadde aldri orket å være den utløsende årsaken som utsetter dem for det.

Jeg kan godt innrømme at jeg snakker av erfaring. Jeg er selv singel, men ble sjekket opp av en gift mann jeg kjenner fra før. Det var en langsom prosess som gradvis utviklet seg fra vennskap til noe mer enn det burde, men nå har vi heldigvis klart å avslutte det. Jeg er ikke stolt over det som skjedde, men i ettertid er jeg fortsatt glad for at det aldri ble oppdaget - blant annet fordi jeg tenker det er det beste for både kona hans og barna. De lever lykkelig uvitende og har et tilsynelatende godt familieliv. Jeg hadde funnet null - absolutt null - glede over å skape drama for dem. Noen vil sikkert mene at kona har «rett» til å vite, men igjen - hvordan kan jeg vite det? Det får være opp til ham selv å håndtere sitt forhold til henne, og det er han som må tåle å leve med en løgn. Jeg hadde aldri klart det, men det gjør han tydeligvis.

Anonymkode: ce775...ed3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Lett å si før man har stått i samme situasjon. Poenget igjen, hvordan budskapet blir overlevert og hensikt.

Anonymkode: 40f2c...ade

Jeg har stått i samme situasjon, forresten. Og nå sitter jeg her med en venninne i samme situasjon, som også ønsket det samme - å bare få VITE så tidlig som mulig, samme hvem som sier det eller med hvilken intensjon. Alternativet er jo at man ellers kaster bort år etter år, på en illojal partner som ikke er verdig tittelen han har i forholdet. 

Anonymkode: 020d7...f13

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er like mye kvinnens ansvar å ikke ligge med gifte menn.

TS skriver at hun ikke visste at han var gift, eller hadde samboer for den saks skyld, men det er noe man bør gå ut ifra. De fleste har dame, og kan i mange tilfeller sjekkes på ulike vis.

Anonymkode: bfbb6...576

Single mennesker kan ha sex med hvem de vil. Om den andre er gift eller ikke, spiller ingen rolle. 
kommer anpå hva personen er ute etter. Vil man ha kjæreste, så gidder en ikke en gift en så klart. Men skal man ha det morsomt i en kortere periode, så er gift mann ypperlig. 

Anonymkode: 1bb22...c07

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2025 den 9.45):

Fordi dersom jeg hjelper henne har jeg gjort litt opp for meg. Hun fortjener ikke noe av dette heller. Men jeg vet ikke om det beste for henne er å få være ifred. 

ts

Du har ikke gjort litt opp for deg selv om du sier fra. Du vil bare lette på samvittigheten din.Så lenge du visste at han var gift når du gjorde det så er du i bunn og grunn en bitch. Han er en stor idiot og fortjener henne absolutt ikke. Men du tok også det valget.

AnonymBruker skrev (På 3.12.2025 den 10.02):

Ødelegge hva? Han knuller flere damer bak hennes rygg. Det er ikke jeg som ødelegger en familie. 

ts

So lenge du visste han var gift så er du med på å ødelegge en familie jo. Selv om han valgte å være utro drittsekk,så valgte også du å være ilag med en opptatt mann. Ikke prøv å fraskiv deg alt ansvar. So lenge du er med på det, så er du en homewrecker du også.

Anonymkode: e784b...0b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...