Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun "pulte ikke rundt", men hadde sex med kjæresten sin. Som viste seg å i hemmelighet være gift.

Anonymkode: dc6bc...de7

Minner om HI:

Sitat

Jeg har lyst til å kontakte kona til han jeg var utro med. Jeg angrer og jeg vil advare henne, for han var "utro" mot meg også. Jeg angrer så dypt, men vil det hjelpe henne eller bare gjøre det verre? Fant ut at han har barn også.

Du har ikke forstått noe som helst. ts er også utro, men ble fornærmet da elskeren hadde flere damer han holdt på med. 

Anonymkode: 482bd...75c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
UserBlqvla skrev (9 timer siden):

Ja si ifra. Men pass på at du har nok bevis til henne (screenshots, bilder osv) sånn at han ikke kan lyge seg fra det. Du gikk etter en mann du visste var gift, sånne som deg fortjener ikke lojale menn i livet deres. Men du kan vertfall vise LITT respekt for kona hvis du forteller henne det. 

Hvis ts absolutt må gi beskjed til kona, bør hun sende en melding om hvem hun er og hvilket forhold hun har hatt til hennes mann. Da står hun for det hun har vært med på. Bevis og screenshots kan kona få dersom hun ber om det, ikke ellers. Sender hun slikt uten at kona har bedt om bevis, er hun bare ondskapsfull.

Anonymkode: 99c92...4cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Minner om HI:

Du har ikke forstått noe som helst. ts er også utro, men ble fornærmet da elskeren hadde flere damer han holdt på med. 

Hvem var ts utro mot? 

Anonymkode: 1bb22...c07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvem var ts utro mot? 

Ektemann/kjæreste/samboer? Vet ikke, men det står jo tydelig i HI og i overskriften til tråden. 

Sitat

Jeg har lyst til å kontakte kona til han jeg var utro med. Jeg angrer og jeg vil advare henne, for han var "utro" mot meg også. Jeg angrer så dypt, men vil det hjelpe henne eller bare gjøre det verre? Fant ut at han har barn også.

Eller overskriften;

Sitat

Kontakte kona til han jeg var utro med?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Minner om HI:

Ts har ikke kjæreste/ektemann/samboer, da er hun ikke utro mot noen. Men elskeren hennes var utro mot sin kone. Altså, 1 stk utro her, ikke 2 stk. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2025 den 9.26):

nope, la det ligge.. dine følelser her er urelevante! Oppriktig talt.. Du virker sjalu, såret og fut og det er ikke av omtanke for henne.. 

Anonymkode: 11a5c...4ff

Det heter irrelevante.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2025 den 10.04):

Du har allerede bestemt deg for hva du ønsker å gjøre så hvorfor gidder du å fortsette her inne? Uansett hva folk sier til deg så er du fast bestemt på å ødelegge fullstendig mellom dem.

Anonymkode: 388eb...168

Nå må det bli slutt på å klandre tredjepart for at enkelte ikke klarer å beholde trusa på! 

Jeg ville selvfølgelig ha hatt beskjed. Helst i går! 

Anonymkode: ec99a...508

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nå må det bli slutt på å klandre tredjepart for at enkelte ikke klarer å beholde trusa på! 

Jeg ville selvfølgelig ha hatt beskjed. Helst i går! 

Anonymkode: ec99a...508

De færreste klandrer tredjeparten. Problemet her er at ts skal si i fra til kona, fra en offerrolle. Det funker ikke. Skal hun si i fra så må det være fordi hun genuint syns han har behandlet kona dårlig, ikke fordi hun syns synd i seg selv og har lagt et hat mot mannen hun lå med. Nettopp derfor ender elskerinner ofte opp med å bli mislikt, de inntar en offerrolle. Selv om de kanskje ikke visste at mannen var gift, så er de jo langt i fra såret på samme måte som ektefelle/samboer. 

Anonymkode: 40f2c...ade

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville visst det om jeg var kona hvertfall

Anonymkode: 2a7b9...4ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2025 den 9.35):

Når det er sagt er det mannens ansvar å ikke ligge rundt når han er gift. 

Anonymkode: 43177...908

Det er like mye kvinnens ansvar å ikke ligge med gifte menn.

TS skriver at hun ikke visste at han var gift, eller hadde samboer for den saks skyld, men det er noe man bør gå ut ifra. De fleste har dame, og kan i mange tilfeller sjekkes på ulike vis.

Anonymkode: bfbb6...576

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De færreste klandrer tredjeparten. Problemet her er at ts skal si i fra til kona, fra en offerrolle. Det funker ikke. Skal hun si i fra så må det være fordi hun genuint syns han har behandlet kona dårlig, ikke fordi hun syns synd i seg selv og har lagt et hat mot mannen hun lå med. Nettopp derfor ender elskerinner ofte opp med å bli mislikt, de inntar en offerrolle. Selv om de kanskje ikke visste at mannen var gift, så er de jo langt i fra såret på samme måte som ektefelle/samboer. 

Hadde jeg hatt en utro mann hadde jeg ikke brydd meg om hvilken grunn dama han hadde vært utro med hadde for å si ifra. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
katties skrev (24 minutter siden):

Hadde jeg hatt en utro mann hadde jeg ikke brydd meg om hvilken grunn dama han hadde vært utro med hadde for å si ifra. 

Enig. 

Om hun så gjør det kun for hevn eller å lette på egen samvittighet, så er resultatet det samme - utro sviker blir avslørt og jeg kan ta et informert valg deretter. 

Anonymkode: 020d7...f13

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
katties skrev (2 timer siden):

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enig. 

Om hun så gjør det kun for hevn eller å lette på egen samvittighet, så er resultatet det samme - utro sviker blir avslørt og jeg kan ta et informert valg deretter. 

Lett å si før man har stått i samme situasjon. Poenget igjen, hvordan budskapet blir overlevert og hensikt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lett å si før man har stått i samme situasjon. Poenget igjen, hvordan budskapet blir overlevert og hensikt.

Det bør naturligvis bli sagt så omsorgsfullt som mulig. Det er klart det er en vond melding å få, for de fleste. Den bør derfor inneholde nok informasjon til å fungere som bevis. 

Igjen, hensikten kommer i andre linje. Det viktigste er at partner som kaster bort sitt liv, uvitende om at mennesket hun elsker ikke har respekt for henne, får vite om løgnene. Ideelt sett, bør man selvsagt få høre dette av den utro part direkte, men det skjer jo sjeldent. Det er også sjeødent at familie og venner forteller det. Da er det bedre at elskerinne forteller, enn at ingen forteller. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det bør naturligvis bli sagt så omsorgsfullt som mulig. Det er klart det er en vond melding å få, for de fleste. Den bør derfor inneholde nok informasjon til å fungere som bevis. 

Igjen, hensikten kommer i andre linje. Det viktigste er at partner som kaster bort sitt liv, uvitende om at mennesket hun elsker ikke har respekt for henne, får vite om løgnene. Ideelt sett, bør man selvsagt få høre dette av den utro part direkte, men det skjer jo sjeldent. Det er også sjeødent at familie og venner forteller det. Da er det bedre at elskerinne forteller, enn at ingen forteller. 

Ts kan jo kanskje starte med å be mannen si det selv, hvis han ikke vil at hun skal si det. Kanskje hun sparer kona for ydmykelsen. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.12.2025 den 9.12):

Anonymkode: 68eff...15c

Synes absolutt du burde informere henne om hans utroskap. 

Jeg er ikke tilhenger av at utroskap skal holdes skjult, selv ikke om du sitter på utsiden av noe. Vedkommende han er utro med fortjener sannheten. Alltid. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

TS skriver at hun ikke visste at han var gift, eller hadde samboer for den saks skyld, men det er noe man bør gå ut ifra. De fleste har dame, og kan i mange tilfeller sjekkes på ulike vis.

Anonymkode: bfbb6...576

Man bør gå ut fra at alle menn man møter er opptatt og utro? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det var en merkelig måte å se det på. Krangling om hvem som er mest offer, framfor å fokusere på mannen som sårer den ene etter den andre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det var en merkelig måte å se det på. Krangling om hvem som er mest offer, framfor å fokusere på mannen som sårer den ene etter den andre.

Å herregud. Du hadde glidd rett inn i den elskerinnerollen. 

AnonymBruker
Skrevet

Det sykeste med tråden her er hvordan andre kvinner (indirekte) støtter en utro mann her. Det morsomme er at dere sikkert hadde klikka i alle mulige vinkler hadde det vært deres mann som var utro, men så lenge det er noen andres mann går det heeeeelt fint🤗🤗🤗🤗

Anonymkode: 791f7...76f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...