Gå til innhold

Kontakte kona til han jeg var utro med?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

Skrevet

for alt TS vet har han og kona et åpent forhold der han ikke lyver til kona men til liggene sine som ikke betyr noe, slike som TS. At TS er såret og nå ønsker hevn ved å oute ham er ikke greit uansett hvordan hun pakker det inn. Hvis hun var opptatt av konas ve og vel ville hun sagt fra FØR hun innledet et forhold til mannen - noe hun altså ikke gjorde. Det eneste TS oppnår er å skape støy og å sette seg selv i et ennå dårligere lys. 

Anonymkode: 11a5c...4ff

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Anmeldese og besøksforbud. 

Anonymkode: 40f2c...ade

Du anmeldte elskerinna?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS har hevntanker, noe som har null, niks og ingenting med å være ordentlig og hederlig. Ts gikk på en smell, og ønsker å straffe denne mannen. Har ikke noe med å ønske kona noe bra, hun har jo nettopp ligget med mannen, så det faller på sin egen urimelighet. 

Anonymkode: 482bd...75c

Det er ikke en straff at folk får vite om hva en har gjort, det er bare en konsekves. Han har bokstaver talt fucked around and found out". 

Anonymkode: dc6bc...de7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke en straff at folk får vite om hva en har gjort, det er bare en konsekves. Han har bokstaver talt fucked around and found out". 

Noe som ikke var poenget her...

Derimot at noen som puler rundt, blir fornærmet og såret over at mannen hun har sex med ser på henne som en av mange ligg. Deretter får hun hevntanker fordi hun bare er et ligg for han. 

Så nytter ikke å vinkle dette som en god handling, når hevn er motivet. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Anmeldese og besøksforbud. 

Yeah right👌🏻😂

Anonymkode: 1bb22...c07

Skrevet
Snok1 skrev (2 timer siden):

Du anmeldte elskerinna?

Ja, jeg ble nødt til det. Hun terroriserte meg. Jeg blokkerte henne, men hun ringte og sendte meldinger fra andre nummere. Sendte mailer. Og tilslutt kom det utskrift av bilder og tekstmeldinger i postkassen min. Lusket rundt huset mitt. Hun hadde et behov for at jeg skulle forstå at de to hadde noe spesielt, enda jeg hadde gått i fra mannen. De to fortsatte ingen relasjon, så jeg forstår ikke logikken bak denslags oppførsel. Dette skulle man ikke tro kom fra en dame på nærmere 40 år, men joda. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg ble nødt til det. Hun terroriserte meg. Jeg blokkerte henne, men hun ringte og sendte meldinger fra andre nummere. Sendte mailer. Og tilslutt kom det utskrift av bilder og tekstmeldinger i postkassen min. Lusket rundt huset mitt. Hun hadde et behov for at jeg skulle forstå at de to hadde noe spesielt, enda jeg hadde gått i fra mannen. De to fortsatte ingen relasjon, så jeg forstår ikke logikken bak denslags oppførsel. Dette skulle man ikke tro kom fra en dame på nærmere 40 år, men joda. 

Utrolig. Enkelte er grenseløse!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Yeah right👌🏻😂

Anonymkode: 1bb22...c07

Tro hva du vil, men denne damen er nok veldig syk. Eller så ble hun helt gal da eksmannen min dumpet henne. Ikke vet jeg. Det gikk over stokk og stein. Du syns det er usannsynlig? Det er folk som dreper pga slike ting.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Her er det nettopp snakk om et forhold. Til og med et forhold der kjæresten ikke var klar over at han var gift.

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig. Første gang man havner til sengs sammen kan jeg kanskje tro på at man ikke visste den andre var gift, men når man vet adresse og jobb, er i et forhold, ringer sent på kveld, kanskje stikker innom osv, så nei, jeg tror null på at hun ikke visste han var gift.

Anonymkode: c0919...6ab

• Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innhold og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Skrevet

Gi beskjed. Vi som veit at vi blir bedratt går og drømmer om det øyeblikket vi skal få et bevis å slenge i bordet. Gi beskjed og ta lærdom. 

Anonymkode: 72b7d...9ad

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

TS, se her om du vil ha noe litt utenom det vanlige.

Ikke bare ville jeg ha sagt det til kona, jeg hadde gjort det på bursdagen hans. Da vil hans dag assosieres med deg. Mulig det er lenge til i ditt tilfelle, men julaften nærmer seg...

Joda, ha kontakt på høytider er vel så hyggelig det, men det blir fort glemt. Dagen går videre, han har det ypperst hyggelig med familien sin. Denne sitter dypere, det skjer mer, en slik beskjed lager et oppstyr og hele dagen går med på det.

Personlig gikk jeg fra min utro eks på bursdagen hans. En dag som skulle være hans ble til en dag om meg: det var unnskyldninger og forsøk på å få han inn i varmen min igjen.

Anonymkode: 45dae...2d8

• Nyttig 3
Skrevet (endret)

Hvis du som elskerinne fant ut at han var utro mot deg med en annen enn kona, så tenker jeg at han ikke virker som den mest forsiktige typen. Så jeg antar at enten så vet kona det allerede, eller så har de et åpent forhold. 

jeg personlig tror jeg ville foretrukket å få vite det. Men jeg er usikker på hva jeg ville gjort med informasjonen. 

Endret av vegasus
La til et avsnitt
Skrevet

La de i fred. For alt du vet, kan det være mye hun vet allerede. - Hvorfor skal du gjøre deg til en del av prosessen og involvere deg? 

Gå videre, kom over det, bruk tid på deg selv og ditt fremtidige liv og ikke bland deg i andres fordi du tror det løser noe for egen opplevelse av svik. 

Noe sånt, tenker jeg. 

• Liker 2
Skrevet

Ja si ifra. Men pass på at du har nok bevis til henne (screenshots, bilder osv) sånn at han ikke kan lyge seg fra det. Du gikk etter en mann du visste var gift, sånne som deg fortjener ikke lojale menn i livet deres. Men du kan vertfall vise LITT respekt for kona hvis du forteller henne det. 

Skrevet

Jeg kan ha LITT kort lunte når jeg er trøtt, stresset, har PMS, ikke har spist, og en idiot stiller meg et idiotisk spørsmål - så jeg har en regel for meg selv: aldri svar på mail sint. Ta det i morgen. Fordi det er bedre for meg selv. Mindre negativ energi brukt og spredd.

Det kan overføres til større ting enn at man er litt hangry og blir småbitchy i chatten til kundeservicen med en løk på Klarna:

Ikke ta store avgjørelser når følelsene dine er turbulente.

For din egen del, ville jeg ventet til du ikke satt og angret så fælt og var sint og skuffet og lei, da kan man agere på måter man ikke ville gjort om man var "normal" - og gjøre ting man angrer mer på.

Veldig mange har en fase i kjærlighetssorg hvor de har en liten crazy eks i seg, hvor det kommer mer eller mindre ville hevntanker eller fantasier om alt fra stalking til å true med selvmord. De fleste holder seg til tankene, mens noen som en eks av en kollega av meg endte opp med å bli fysisk kastet ut fra arbeidsplassen vår av securitas mens hun sparket og skrek. Hun er nå lykkelig gift og synes sikkert ikke den perioden der var den beste i livet. 

Dersom du - når du er helt i vater, helt over fyren, ikke angrer så fælt, ikke kunne brydd deg mindre om han - om du da fremdeles mener kona må få vite, så ta det da. 

Kona kommer også til å lukte hevnlysten og bitterheten på deg og ikke akkurat tenke "takk for omtanken min søster".

Anonymkode: be223...9f6

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Just leave it. And get the fuck on. 

Jeg trodde helt fram til nå at jeg hadde et helt fint ekteskap. Hadde han ikke blitt tvunget til å måtte fortelle det selv pga. omstendighetene ville jeg aller helst aldri visst at han hadde hatt affære.. jula er ødelagt. Jeg er ødelagt. Alt er ødelagt. 

Anonymkode: b38a8...1b1

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Si ifra til kona 🙏

Hun har rett til å vite. Så vet hun så kan hun ta valget selv om hun vil jobbe gjennom det sammen med han eller gå. 

Hva kommer du til å gjøre etter aller svarene ?

Anonymkode: 4b0b8...9f5

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Noe som ikke var poenget her...

Derimot at noen som puler rundt, blir fornærmet og såret over at mannen hun har sex med ser på henne som en av mange ligg. Deretter får hun hevntanker fordi hun bare er et ligg for han. 

Så nytter ikke å vinkle dette som en god handling, når hevn er motivet. 

Hun "pulte ikke rundt", men hadde sex med kjæresten sin. Som viste seg å i hemmelighet være gift.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig. Første gang man havner til sengs sammen kan jeg kanskje tro på at man ikke visste den andre var gift, men når man vet adresse og jobb, er i et forhold, ringer sent på kveld, kanskje stikker innom osv, så nei, jeg tror null på at hun ikke visste han var gift.

Anonymkode: c0919...6ab

Det er mulig hvis velkommende er flink til å lyve. Selvfølgelig ikke over tid men i den første fasen hvor man uansett ikke skal møte nettverket og bli introdusert til barn etc. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...